Skocz do zawartości

[MULTI] Crysis - seria


Recommended Posts

Misji jest bodajże sześć (ja jestem na 3 i zajęło mi to jak na razie na przedostatnim poziomie trudności bez zgonu około 3h) :)



Sid, raczej nie ma czegoś takiego, ale czasem przeciwnicy dziwnie szybko się orientują, że coś jest w okolicy, ale może to kwestia poziomu trudności :)

Link to post
Share on other sites

http://imageshack.us/g/1/10033262/ album SSów z C3 + bugi :)

 

 

Tutaj jest to samo :) zabiłeś wszystkich naciskasz jakiś guzik a resp za plecami i giniesz

A jak kwestia oskryptowanych wrogów pojawiających się znikąd/za plecami? Bo właśnie sobie przypomniałem za co nienawidziłem C2 %-)

Edytowane przez Balrogos
Link to post
Share on other sites

Sid się pytał o sztuczną inteligencję przeciwników, a ty dajesz link do screenów z bugami ;p

 

Jeszcze co do sztucznej inteligencji.

Wrogowie starają się nie sterczeć z głową za skałą, biegają między zasłonami, flankują i czasem naprawdę są dość upierdliwi (czasem potrafi przyjść wsparcie z tyłu i bywa nieciekawie, ale od czegoś jest kombinezon ;p)

Link to post
Share on other sites
Jeśli chodzi o błędy graficzne do których linkował kolega powyżej to nie spotkałem się z ani jedną brakującą teksturą. Może to kwestia grafy? Albo zabugowanych konkretnych ustawień? Ma ktoś inny takie same błędy graficzne?

 

Spawnów za plecami w "normalnych" sytuacjach raczej nie ma. Ale bywa tak że masz coś zrobić, gdzieś się dostać i po cutscence pojawiają się nowi wrogowie którzy "przybyli" na miejsce po raporcie że coś popsułeś ;) 

 

Sztuczna inteligencja jest w tej grze idiotyczna. Pewnie że flankuje, obrzuca granatami itd. ale miewa też idiotyczne zagrania i głupie błędy. Strasznie się śmiałem z pewnej sytuacji... usadziłem się w jednym miejscu a wszyscy wrogowie w lokacji upatrzyli sobie jedno konkretne miejsce jako optymalne do ostrzeliwania mnie. I jak barany wchodzili plecami do mnie po schodach żeby tylko dotrzeć na tę "jedyną" pozycję strzelecką. 
Link to post
Share on other sites

Jakby komuś przeszkadzały przy synchronizacji pionowej skoki 60 do 30 fps i odwrotnie. Zawsze może zablokować tylko na 30 fps.

 

Tworzymy plik autoexec.cfg w katalogu gry z zawartością:

 

sys_MaxFPS = 30  

 

Obraz wydaje się bardziej płynny niż przy tymczasowych skokach do 60fps. 

 

Ale ja gram na padzie ;)

Link to post
Share on other sites

 

Czy ktoś może gra w Crysisa 3 na Phenomie II X4 965BE @3,8GHz ?

Może napisze jak mu to chodzi na tym procu i poda na jakim GPU gra?

 

Mam 955BE rev. C3 o/c do 4.0GHz. GPU GTX560 non ti @ 990MHz 

 

Na low w FHD z teksturami high AFx16 i medium SMAA w zamkniętych pomieszczeniach mam 45-50FPS, a otwarta przestrzeń 32-43FPS.

 

Na razie nie próbowałem bawić się tym programikiem do cvarów.

Edytowane przez Anoizm
Link to post
Share on other sites

2013-02-25 17:57:42 - Crysis3
Frames: 11698 - Time: 165767ms - Avg: 70.569 - Min: 29 - Max: 88

2013-02-25 18:28:33 - Crysis3
Frames: 12422 - Time: 172132ms - Avg: 72.166 - Min: 28 - Max: 87

 

Widac że gra jedzie po procesorze jak po szmacie może wydadzą patcha który cos pomoże.

1 log to high drugi med

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...