k0chan 814 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 tommy, ja wiem jedno MSAA mi zabija grafe o 20 klatek, przełaczam na SMAA tx2 albo na FXAA i mam 10-15 klatek więcej, a różnica w obrazie znikoma Cytuj Link to post Share on other sites
matimz 2 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 mi smiga na wszystko ultra max fps 60 minimum 40 przy txxa 4x1 rozdzielczość w hd Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Powiem tak. Przy wł. TXAAx4 tekstury są lekko rozmyte, a przy MSAAx8 wszystko jest bardziej wyostrzone. Tylko, że w czasie gry nie zwraca sie na to uwagi za bardzo. Cytuj Link to post Share on other sites
matimz 2 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 MSAAx8 tylko przy tym mam wydajnosc 30 35 fps msaax4 to mam wydajnosc taka sama jak txaa4x1 Cytuj Link to post Share on other sites
Eklerek 642 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 A jak się ma SMAA do reszty? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Ludzie grajcie na takim wygładzaniu jakim chcecie. Nie ma praktycznie żadnej równicy. Zresztą w czasie rozgrywki nie zauważycie jakiej jakości są krawędzie przecież Edytowane 29 Stycznia 2013 przez darkatraz Cytuj Link to post Share on other sites
k0chan 814 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 panowie , prawdopodobnie już jutro będzie porównanie co i jak z MSAA włączonym i off, troche cierpliwości Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Przydałoby się teraz jedno porządne porównanie jak to wygląda na każdym wygładzaniu. ohooo, zara przyleci ktoś kto zrobi to porównanie w jpeg'ach Cytuj Link to post Share on other sites
Anoizm 13 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Ciekawe jak się sprawdzi C3 na 560 @ 1050MHz. Gadacie o tym AA, jak to obciąża, ale wystarczy mieć włączone byle jakie AA żeby w miarę wygładziło krawędzie. Podejrzewam, że różnicę między MSAAx4, a MSAAx8 można odczuć jak się gra na 42+ calach. Cytuj Link to post Share on other sites
Gemon 121 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Jeden już w dziale karty graficzne założył temat - "FXAA vs MSAA co lepiej wybrać" Cytuj Link to post Share on other sites
lor3ddr8d 205 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 mi smiga na wszystko ultra max fps 60 minimum 40 przy txxa 4x1 rozdzielczość w hd HD czy FHD ? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Gdzie takich robią Cytuj Link to post Share on other sites
WujkuNieBijKota 192 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Takie tematy, to najdurniejsze tematy jakie mogą być. Wkurzające. Co za bezsens. Jaki tytuł by nie był, to i tak będzie pi******nie o uber pro elo madafaka overpowered PC i kłótnia kto, komu, jak, gdzie i dlaczego.. Macie to gracie, jak Wam chodzi to chodzi. No ludzie. Cytuj Link to post Share on other sites
ivanos 112 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 U mnie gra działa elegancko w 1080p,detale High+FXAA czy SMAA ( bez różnicy ) Właściwie w tych ustawieniach jest ponad 80kl/ i więcej ( miejscami nawet ponad 100 fpsów ) Dziwna sprawa jest wtedy gdy włączę tryb Very High wtedy to ilość klatek oscyluje na poziomie 60fps+ z tym że jest dużo gorzej z celnością pomimo że Fraps czy MSI Afterburner pokazują dość wysoki freamate Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 No to tak, beta doprowadziła mnie do dwóch wniosków 1: grafika obłęd 8) : , cienie, tekstury, oświetlenie, poprawiony HDR, teselacja na roślinach , ładnie zastosowany paralax occlusion mapping. 2.: czeka mnie wymiana grafiki na very high bez aa , HD6850 radzi sobie na granicy płynności i ma częste spadki do ókoło 25 kl/s, i może rzadkie ale zdarzające się do 20 Cytuj Link to post Share on other sites
jareeecki 60 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 gra nawet na low wygląda kozacko więc nieźle choć optymalizacje pewnie jeszcze poprawią Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 Szkoda tylko, że ta gra nie wykorzystuje w 100% możliwości DX11 :/ Jednak i tak jest super. To mi pozostaje tylko czekać na nową generację silnika udostępnioną ludziom. Szkoda tylko, że Crytek nie udostępni pełnej wersji silnika w takiej postaci na jakiej pracują ludzie w tej firmie :/ Cytuj Link to post Share on other sites
vertexe 3 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Trzecia część jest oparta na silniku Dunia 2 który z Cry Engine ma bardzo mało wspólnego - aczkolwiek są w tym silniku jakieś elementy z cry engine. http://cdn.overclock.net/e/e5/500x1000px-LL-e544b34d_l44Lcxf.png Edytowane 29 Stycznia 2013 przez vertexe Cytuj Link to post Share on other sites
Mofixil 135 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 (edytowane) Pograłem chwilkę w Crysis 3 (głównie to zwiedziłem mapę, sprawdziłem framerate i poszwendałem się po menu ale lać na to). Prócz zmiany tła w menu głównym, kilku animacji również w tymże, zmiany nazwy opcji graficznych (zaczynają się od low do v.high, w przeciwieństwie do takiego Crysis 2 gdzie opcje były od High do Extreme jak mnie pamieć nie myli), zmiany HUDa w grze i kilku mniej znaczących zmian w mechanice rozgrywki (sprint i skoki nie zużywają energii kombinezonu, super, banda skaczących i ślizgających się gości w nanokombinezonach), stwierdzam znaczny deficyt zmian w porównaniu do Crysis 2, prawie wszystkie z wymienionych tutaj można zaliczyć do zmian kosmetycznych, nawet nie pokładam nadziei w kampanii bo to będzie zapewne typowa filmowa kampania na kilka godzin "byle by było". Oh, zrobiłem nową stronę w temacie, nienawidzę tego. Edytowane 29 Stycznia 2013 przez Mofixil Cytuj Link to post Share on other sites
elvismt 757 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 ja gram w ustawieniach mieszanych high pół na pół z medium a 3 opcje chyba very high. Działa to w 50-60klatek/s i więcej wykrzesać się nie da bo jest limit FPS do 60 nie wiem jak osiągacie te 70 lub więcej może macie wyłączony limit fps, program mierzący fps kłamie, lub niektórzy chcą się popisać, z pewnością na dobrych kartach możliwy jest większy wynik ale bez limitu fps Nawet gdy ustawie totalne minimum i skromną rozdzielczość to fpsy wynoszą 59/60 Na very high gra działa w 20-40 fps przy których strasznie ciężko się celuje Sprzęt AMD Phenom 2 X4 955 @ 4GHz 8GB Ram 1600MHz karta MSI GTX 560 Ti hawk 1 Cytuj Link to post Share on other sites
jacekgothic 18788 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 http://i910.photobucket.com/albums/ac305/bjsisko/1242032674_obama-hesitate.gif 6 Cytuj Link to post Share on other sites
k0chan 814 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 mofixill, w 100% się z tobą zgodzę po całym dniu obcowania z tym C3 - właśnie ostatnio miałem przyjemność ukończenia MoHy Warfightera i Black Opsów 2-ke - i szczeże, nie chciałbym, żeby fabuła była tak denna, krótka jak w tych ww. Cytuj Link to post Share on other sites
Gemon 121 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 jest limit FPS do 60 A nie masz czasem v-sync'a włączonego? @jacekgothic, hahahaha 1 Cytuj Link to post Share on other sites
vertexe 3 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 (edytowane) http://i.minus.com/iuKAG8TKRp3j7.gif http://cdn.overclock.net/e/e5/500x1000px-LL-e544b34d_l44Lcxf.png http://www.geforce.com/Active/en_US/shared/images/articles/nvidia-geforce-313-95-beta-drivers/nvidia-geforce-313-95-beta-drivers-gtx-690-performance.png Instalki.pl: Pobierz Crysis 3 Beta 5.7GB Edytowane 29 Stycznia 2013 przez vertexe Cytuj Link to post Share on other sites
vertexe 3 Napisano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2013 http://i.minus.com/iuKAG8TKRp3j7.gif Jutro ponownie zaczynamy. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.