Mixtape 1765 Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Do komfortowego grania przez rok, dwa lata starczy pecet za 2500 zł a nie za 10000 tys ale to szczegół Cytuj Link to post Share on other sites
baker 41 Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 Do komfortowego grania przez rok, dwa lata starczy pecet za 2500 zł a nie za 10000 tys ale to szczegół Koledze chodziło o to, że do pogrania na swoistym ''full'' potrzebny jest mocny pecet, co prawda 10 000 zł to sporo zawyżona suma jaką trzeba na takiego przeznaczyć, ale 2500 na pewno nie wystarczy. Swoją drogą tez jestem świeżo po przesiadce (3 z rzędu z resztą) z Xboxa na PC. Xbox jak Xbox, każdy wie co ma w środku, ale obecnie HD 6770 pozwala mi na dużo płynniejsze i efektowniejsze dla oka granie, a ten ''potwór'' kosztował mnie zaledwie 300 zł Cytuj Link to post Share on other sites
Dudzio993 53 Napisano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 11 Grudnia 2012 W Gothic 4 minimalne wymagania z procesora były 2 rdzenie a ktoś mi odpowie czemu gra korzystała tylko z jednego procesora ? Kiedyś przeczytał na jakiejś stronie taki myczek żeby wejść w jakiś notatnik (Gothic.ini?) i zmienić cyferkę z 1 na 2 jak się domyślacie zmienialiśmy w ten sposób wykorzystywanie procka przez grę z jednego rdzenia na dwa, więc pytanie się nasuwa po uj robić gry z minimalnymi wymaganiami 2 rdzeni gdzie gra korzysta domyślnie z jednego ? Nie znam adresu tej strony i nie musicie wierzyć mi na słowo. Crysis 3 może pociągnie mi na moim lapku ale minimalne wymagania tylko spełniam więc zaliczam się pewnie do graczy, którzy pograją na minimalnych detalach. Sam patrze na grafikę w grach i z wielką chęcią pograłbym na full ale niestety sprzęt jest taki a nie inny i muszę wybierać Wygląd<szybkość chodzenia gry. Cytuj Link to post Share on other sites
Deus91Ex 26 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 (edytowane) Problem polega na tym że dzisiejsze gry na pc są robione na odwal się i chyba każdy mi przyzna racje, ile już było tematów gdzie okazuje się ze karta działa na 60-70 % swojej mocy albo procesor gdzie jest wykorzystywany jeden rdzen ? i przez to gry się zacinają?? Ja nie mówie że grafika sie nie liczey ale teraz jakaś obsesja na jej punkcie zapanowała co gra jakaś to tylko temat grafika i na wszystko inne zlewka Jak patrze na te ich wymagania to sam procek i karta to jest około 3k a gdzie reszta... Porównując grafike z pc do konsoli, oczywiscie widać róznice golym okiem ale nie jest ona jakaś kosmiczna lepsze cienie i AA w wiekszosci do tego się to sprowadza, to nie jest tak zę na pc jest super ultra grafa a na konsoli jak na pegazusie... Edytowane 12 Grudnia 2012 przez Deus91Ex Cytuj Link to post Share on other sites
Gemon 121 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Jak patrze na te ich wymagania to sam procek i karta to jest około 3k a gdzie reszta... Do tego dołożysz jakieś 2k i masz mega maszynkę do gier. Dla mnie też grafika ma znaczenie , nie stawiam jej na pierwszym miejscu ale zwracam na to uwagę , w końcu po to kupiłem sprzęt z najwyższej półki żeby nacieszyć oko 8) Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13236 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 "Crysis 3 wykorzystuje możliwości konsol w całości. Żadna gra nie będzie wyglądała lepiej na obecnych konsolach niż Crysis 3, jeśli chodzi o aspekty techniczne. Większość gier nawet nie dorównuje poziomowi poprzedniej gry - Crysis 2. Nie mówię tutaj o sztuce. Odbiór sztuki i stylu graficznego gry jest bardzo subiektywny. Crysis 3 wyznacza nowy poziom na konsolach obecnej generacji, ale trzeba przyznać, że wersja na PC jest jeszcze dwa poziomy wyżej". ppe.pl Cytuj Link to post Share on other sites
szatkus 282 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Marudzicie. Przeportowanie do DX10 generuje dodatkowe koszty i ktoś policzył, że się to nie opłaca (DX11 ma 53% udziału w rynku, DX10 tylko 34%). Cytuj Link to post Share on other sites
Deus91Ex 26 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 (edytowane) Jak by konsole miały takie podzespoły co pc to wersja na nie była by 100x razy wyżej Edytowane 12 Grudnia 2012 przez Deus91Ex Cytuj Link to post Share on other sites
Dudzio993 53 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Chyba zeszliśmy z tematu Chciałbym pewnie jak większość z Was nacieszyć oko korzystając ze wszystkich opcji grafiki (wszystko na max) ale niestety budżet i sprzęt jest ograniczony więc niestety nie zadowolę samego siebie więc albo zacznę szukać pracy, oszczędzać każdy grosz by uzbierać na nowego kompa albo zbierać na nową konsole PS4 lub x720 A teraz pytanie do Was. Załóżmy mamy konsolę Xbox 720 lub Playstation 4, czy będzie można na którejś z tych konsoli grać w starsze gry, które były wyprodukowane na x360 i ps3? Czy wewnętrzny sprzęt nowych konsol nie będzie na to pozwalał ? (Nie mam x360 ani ps3 więc nie ogarniam za bardzo) Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13236 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Wsteczna kompatybilność jest mało prawdopodobna. Cytuj Link to post Share on other sites
Deus91Ex 26 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Raczej jest to wątpliwe choć kto wie byc możę będzie wsteczna kompatybilność, chociarz będzie pewnie pss i gry z ps1,ps2,ps3 tak jak teraż na ps3 ma to miejsce Cytuj Link to post Share on other sites
Dudzio993 53 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Ok, dzięki wielkie A teraz pytanie jak już rozmawiamy o grafice i wykorzystywaniu sprzętu przez gry. Max Payne 3 aby pograć na max detalach trzeba mieć 16gb ramu co jest dla mnie śmieszne ;O Czy w rzeczywistości te 15gb ramu jest wykorzystywane przez te grę ? Sprawdzał ktoś z was to ? Cytuj Link to post Share on other sites
Gemon 121 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Czy w rzeczywistości te 15gb ramu jest wykorzystywane przez te grę ? U mnie ustawienia ultra DX11 MSAAx2 zużywało 3500MB , jakoś tak , dokładnie nie pamiętam ale jestem pewien że nie dobiło do 4GB Cytuj Link to post Share on other sites
Dudzio993 53 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Więc Max Payne 3 Maksymalnie zabiera do 5gb ramu tak ? Więc nie wiem po co 3x krotnie zawyżać wymagania ;O Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 By producenci podzespołów mieli zwiększony popyt na ich części. No wiesz. Fan serii to poleci do sklepu i wyłoży 4k zł na nowego kompa byleby pograć na max detalach. Panie tu jedynie się rozchodzi o kasę i nic więcej. Cytuj Link to post Share on other sites
Dudzio993 53 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 Czyli biznes jest taki, że niektórzy producenci gier zawyżają wymagania sprzętowe by producenci podzespołów mieli popyt tak ? Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13236 Napisano 12 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2012 (edytowane) Czyli biznes jest taki, że niektórzy producenci gier zawyżają wymagania sprzętowe by producenci podzespołów mieli popyt tak ? dabliu ti ef ? Przykład idę do empiku patrzę na opakowanie i widzę wymagania zawyżone 2x. Odkładam, nie pójdzie. Biznes jak nie powiem co. Niekiedy producenci kart pomagają w tworzeniu gier by obniżyć wymagania, np. "The Way It's Meant to be Played" Edytowane 12 Grudnia 2012 przez MiK86 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2012 http://youtu.be/SToz5YUq5vo Cytuj Link to post Share on other sites
Xarix 2265 Napisano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2012 (edytowane) dabliu ti ef ? Przykład idę do empiku patrzę na opakowanie i widzę wymagania zawyżone 2x. Odkładam, nie pójdzie. Biznes jak nie powiem co. Niekiedy producenci kart pomagają w tworzeniu gier by obniżyć wymagania, np. "The Way It's Meant to be Played" tu się o maksymalne detale rozchodzi i to głownie napędza rynek podzespołów ( jak widzę w zalecanych i7 i jakiegoś FX 4xxx to ... )... Jasne , że w interesie producenta gry wymagania minimalne powinny być jak najniższe Edytowane 14 Grudnia 2012 przez Rafcio1874 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 Ale twórcom gier producenci podzespołów płacą za to by niebyło w cale optymalizacji. Czy to AMD, Intel lub Nvidia to płacą tylko po to by gra wymagała jak najnowszego sprzętu od nich. Cytuj Link to post Share on other sites
Moggster 13 Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 Ale twórcom gier producenci podzespołów płacą za to by niebyło w cale optymalizacji. Czy to AMD, Intel lub Nvidia to płacą tylko po to by gra wymagała jak najnowszego sprzętu od nich. A takie rewelacje mozesz czyms poprzec? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość darkatraz Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 Choćby wypowiedź jednego z pracowników CDPRed. Jednak to jest już dawno oczywiste. 2-3 Lata temu był zastuj w podzespołach i teraz chcą odzyskać stracone pieniądze. Cytuj Link to post Share on other sites
MiK 13236 Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 tylko po to by gra wymagała jak najnowszego sprzętu od nich. A 95% gier chodzi dobrze na 5 letnim kompie pokroju E7300 + 8800GT. To co, biorą kasę a i tak optymalizują. Cytuj Link to post Share on other sites
szatkus 282 Napisano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2012 (edytowane) Ja p..., zrobienienie jakiejkolwiek optymalizacji wymaga, żeby ktoś przy tym usiadł, zrobił, potem pewnie jakieś testy, dokumentacja. Ogólnie dodatkowe roboczogodziny różnych osób, czyli wyższy koszt wytworzenia gry. Jeśli gra będzie grywalna u satysfakcjonującej liczbie zainteresowanych to optymalizacja się zwyczajnie nie opłaca. Inna sprawa, że Nvidia faktycznie wspiera programistów w dostosowaniu gry pod ich układy graficzne (AMD dopiero niedawno wpadło na ten pomysł). Już pomijam czy płacą za to firmom (pewnie tak). A wymagania muszą być na wyrost, bo nikt nie będzie robił problemów, że gra wymaga 4 GB, a mu chodzi na 2 GB. W drugą stronę jest inaczej, więc zawsze lepiej zostawić trochę zapasu. Edytowane 15 Grudnia 2012 przez szatkus Cytuj Link to post Share on other sites
extremme 43 Napisano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2012 Kilka dni temu CryTek podał dokładną datę premiery nowej odsłony swojego hitu Cykl „7 cudów gry Crysis 3" pokazać ma to, jakimi możliwościami i swobodą działań będzie można się tutaj cieszyć. Poza tym twórcy zademonstrować chcą możliwości graficzne nowej produkcji. Wideo wypełnione jest fragmentami z rozgrywki i to na dodatek bardzo interesującymi. Widać, że zarówno oprawa graficzna, jak i fizyka będą mocną stroną tego tytułu. Poza tym bardzo obiecująco wyglądają też możliwości głównego bohatera. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.