MrCake 0 Napisano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2017 Dzień dobry, Dzisiaj odinstalowałem Comodo Internet Security za pomocą Wise Program Uninstaller i po ponownym uruchomieniu komputera mam problem z połączeniem się z Internetem. System wyświetla, że komputer jest połączony z routerem, ale jest brak dostępu do Internetu. Wcześniej występowały podobne problemy, ale wystarczało tylko ponownie połączyć się z routerem. Tym razem nie pomaga ponowne uruchomienie komputera i routera. Bardzo proszę o pomoc. Router: Huawei B315-7BE1 Karta sieciowa wi-fi USB: TP-LINK 150Mbps Mini Wireless N USB Adapter Cytuj Link to post Share on other sites
Longhorn 595 Napisano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2017 Komputer dostaje adres IP? Jeśli tak to w pierwszej kolejności polecałbym naprawę programem Complete Internet Repair. Zaznaczasz wszystkie checkbox'y i klikasz Go! Przed tym możesz dla pewności utworzyć punkt przywracania. Ewentualnie to właśnie przywracania systemowego możesz użyć i przywrócić system kiedy Internet działał poprawnie i comodo usunąć deinstalatorem producenta Comodo Products Uninstaller Tool zamiast Wise. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12527 Napisano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2017 Problemem powoduje Comodo. Możesz albo ponownie go zainstalować, albo skorzystać z przywracania systemu. Proponuję ponowną instalację najnowszej wersji i dopiero odinstalowanie. Najnowsza wersja (10) powinna się prawidłowo odinstalować bez użycia dodatkowych programów odinstalowujących. Żeby to zrobić musisz uruchomić przywracanie systemu, potem instalacja nowego comodo i jego odinstalowanie. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.