Skocz do zawartości

PC + monitor czy laptop do 3500zł?


Recommended Posts

Witam wszystkich!

Tak jak w temacie, zależy mi na kupnie w przeciągu miesiąca (wiem, że karty są teraz drogie, ale nic nie poradzę :( ). Sprzęt ma mi służyć do internetu + WoW: Legion (i przyszłych dodatków), chciałbym grać na w miarę przyzwoitych detalach. Szczerze nie wiem co się bardziej opłaca z tym budżetem (mogę dołożyć 200-300zł). Jestem w tych sprawach laikiem, więc proszę o radę. Zależy mi oczywiście na tym, żeby system był w laptopie (co do PC, to mogę pokombinować, więc tutaj bez wliczania systemu).

 

I teraz nie wiem, czy celować w laptopa, czy w stacjonarke z monitorem.

W przypadku laptopa fundusz to 3500, natomiast od stacjonarnego należy odliczyć cenę przeciętnego monitora, więc powiedzmy 3000 (+ ewentualnie 200-300zł)

 

Poniżej wrzucam zalecane wymagania do WoWa:

Konfiguracja zalecana:

  • System operacyjny: Windows 10 64-bit,
  • Procesor: Intel Core i5-3330 lub AMD FX-6300,
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 750 Ti lub AMD Radeon R7 260X,
  • Pamięć RAM: 4 GB,
  • Dysk twardy: 45 GB wolnego miejsca.

 

Z góry dziękuję za wszystkie porady!

Link to post
Share on other sites

Jeśli mobilność nie jest priorytetem to zdecydowanie stacjonarka, będzie wydajniej i dużo bardziej komfortowo.

 

1 x MSI GeForce GTX1050Ti OC 4GB DDR5 128bit (1455/7000)1 x Western Digital Blue 1 TB 7200rpm 64MB cache SATA6001 x Corsair CX450M 450W 120mm Bronze Semi-Modularny1 x Intel Core i5-7400 /3.0GHz, 6MB, BOX, LGA1151/1 x Gigabyte GA-B250M-DS3H /intel B250, LGA1151/1 x GoodRam 8GB (2x4GB) 2400MHz CL15 Play1 x LG 24MP48HQ-P (IPS, 5ms, HDMI)1 x Microsoft Windows 10 Home BOX 32/64Bit PL USB1 x SilentiumPC Gladius M35 Pure Black (b/z)

3738zł
 
Wydajna i5, 8GB RAM w Dualu z możliwością rozbudowy, GTX 1050TI z niezłym układem chłodzenia, 1TB HDD na dane, później dokupisz sobie SSD pod os i najczęściej odpalane tytuły..