xrey.AMD 0 Napisano 12 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2017 Witam posiadam ofertę Orange 'orange funbox' wykupione mam 80mb/s gdy podpisywałem umowe technik przyjechał zobaczyć czy linia na mojej ulicy da rade chociaż połowę, dała ok. 41mb/s teraz czyli jakos po półtora roku szybkosc jest 29mb/s co mogę zrobić w takiej sytuacji ? Cytuj Link to post Share on other sites
Damian47akaQcu 150 Napisano 12 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2017 Też miałem ale 10mb. TEORETYCZNIE powinno tyle być, ale na umowie było napisane DO 10mb. Może u Ciebie też taki myk zrobili. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 12 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2017 Nic ,bo prędkość mieści się w "widełkach". Możesz natomiast skontaktować się z dostawcą i kulturalnie porozmawiać. Powinni ci przekazać ,z jaką prędkością do ciebie wysyłają a ty im powiesz jaką dostajesz. Może spróbują pomóc...Nie wiem,może ja mam farta w kontaktach z Orange,ale już kilka razy sprawnie i szybko mi pomogli. Cytuj Link to post Share on other sites
benutzer 257 Napisano 13 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2017 Możesz poczekać 6 miesięcy i zerwać umowę. Nie wiem czy widełki nie wynoszą w tepsie od 20 do 80 Mbps. Jak ci spadnie poniżej 20 to możesz zerwać umowę bez czekania tych 6-ciu miesięcy. Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 13 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 13 Lipca 2017 Autorze,przeczytaj umowę... Cytuj Link to post Share on other sites
xrey.AMD 0 Napisano 22 Lipca 2017 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2017 Zadzwoniłem i pan mi zresetowal łacze i dało to 3mbs ale postanowił że da mi nowy router bo może to coś da więc muszę odebrać nowy router i zobaczymy, dzięki Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.