sowa997 1 Napisano 18 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2017 (edytowane) Dzięki za Wasze komentarze. Rozmawiałem przed chwilą ponownie z X-Komem i podjęli się próby pomocy za co jestem im wdzięczny. Podesłałem na e-mail rozmowę z MSI na FB, fakturę z Karty, i numery seryjne karty. Mam nadzieję że uda. Co do MSI serwis dalej nic nie odpisał i pewnie nie odpisze. Jeżeli do poniedziałku dalej nic nie odpiszą to znów zapytam ich na FB. Sprawa ma się aktualnie tak... @ Edit: Strona gdzie można zarejestrować swoje produkty itp, też nie dała żadnej odpowiedzi a zapytanie zmieniło się na przetworzone. Czyli pewnie za 3 dni się przeterminuje bez odpowiedzi . KAPPA ! @EDIT 2 : Dostałem odpowiedź od X-Kom. Witamy serdecznie, przedstawiliśmy jeszcze raz Pana sytuację osobom decyzyjnym. Nie będziemy jednak w stanie pośredniczyć w czynnościach reklamacyjnych, gdy produkt nie został zakupiony w x-kom.pl Jedyną możliwością jaką wcześniej proponowaliśmy jest odpłatna naprawa karty w nieautoryzowanym serwisie. Bardzo prosimy o zrozumienie. W przypadku dodatkowych pytań, pozostajemy do dyspozycji. Niestety szkoda, rozumiem, nie mam żalu. Ale patrząc na ten przykład oraz wcześniejszy z Komputronikiem to zaczynam wątpić, że ktoś inny niż "upadłe Techplanet.pl" będzie mógł to naprawić. Jutro (poniedziałek) odezwę się znów do MSI bo e-mailu od serwisu jak nie było tak nie ma.... Edytowane 18 Czerwca 2017 przez sowa997 Cytuj Link to post Share on other sites
niron 11 Napisano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2017 a próbowałeś się kontaktowac z upadłym sklepem? Upadłość to nie kwestia zwinięcia tobołów i zapomnienia. W skład masy upadłościowej powinna wchodzić kaucja gwarancyjna która do właśnie takowych sytuacji powinna mieć zastosowanie. Techplanet.pl to ten sklep? Cytuj Link to post Share on other sites
Marcin5611 6 Napisano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2017 ja proponuję napisać do msi, ale w Anglii,Niemczech lub Holandii może się uda w najgorszym wypadku będziesz musiał pokryć Koszty wysyłki Cytuj Link to post Share on other sites
sowa997 1 Napisano 18 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2017 a próbowałeś się kontaktowac z upadłym sklepem? Upadłość to nie kwestia zwinięcia tobołów i zapomnienia. W skład masy upadłościowej powinna wchodzić kaucja gwarancyjna która do właśnie takowych sytuacji powinna mieć zastosowanie. Techplanet.pl to ten sklep? Ze sklepem próbowałem się kontaktować na różne sposoby, od e-maili do telefonów aż po wizytę w filii sklepu. Od Portiera dowiedziałem się że oni sami nie widzieli "szefa sklepu" długi czas. Czyli szukaj wiatru w polu... ja proponuję napisać do msi, ale w Anglii,Niemczech lub Holandii może się uda w najgorszym wypadku będziesz musiał pokryć Koszty wysyłki Zobaczę co odpowie FB MSI w pon, jeżeli nic pomocnego to uderzę zagranicę. Cytuj Link to post Share on other sites
niron 11 Napisano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2017 zrob dym na oficjalnym fb czesto pomaga ;p Cytuj Link to post Share on other sites
sowa997 1 Napisano 18 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2017 zrob dym na oficjalnym fb czesto pomaga ;p Ja ciągle z nimi piszę na PW i nic nie mogą, pewnie Fanpage prowadzi firma outsorsingowa i siedzą tam 2 osoby i cześć :cry: Cytuj Link to post Share on other sites
mesiah1989 36 Napisano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2017 Już Ci pisałem. Rób dym gdzie się da. Na wykopie FB i gdzie tylko sobie wymyślisz. Nie ma opcji żebyś darował. W końcu coś ugrasz i przy okazji przetrzesz szlak dla innych z tym samym problemem. Cytuj Link to post Share on other sites
R4KET 32 Napisano 18 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2017 Sprawdź PW. Cytuj Link to post Share on other sites
tomkusi1 34 Napisano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 Czemu nie pójdziesz do lokalnego serwisu i nie zapytasz ? Cytuj Link to post Share on other sites
sowa997 1 Napisano 19 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2017 (edytowane) Czemu nie pójdziesz do lokalnego serwisu i nie zapytasz ? Czytam Twój post i nic nie przychodzi mi do głowy ? Co masz na myśli ? Jakiego lokalnego serwisu ? 5 na 6 sklepów (prywaciarzy) w mojej okolicy wgl. nie chciało rozmawiać na temat mojego problemu. 1 sklep powiedział, że zobaczy co i jak i opowiedział, że nie pomoże bo karta kupiona gdzie indziej i nikt tego nie przyjmie. Punkt Serwisowy MSI jest 1 w całej Polsce i tam też wszyscy rozkładają ręce... Co do Metody na wystawienie że niby u nich kupiłem to też LIPA, rozmawiałem nawet z Ojcem znajomego co ma sklep z PC'tami. Problemy są następujące: - Sklep musiał kiedyś sprzedać taką kartę a karta aktualnie jest już niszowa... - 90% osób traktuje takie pytania jako jakieś "ciemne interesy" Napisałem znów na FB MSI, jutro e-mail do kolejnej osoby z MSI, jak nic nie pomoże to wrzucam sprawę na wykop, może to pomoże naświetlić problem, nie tylko mój ale osób które mogą być w podobnej sytuacji ... Edytowane 19 Czerwca 2017 przez sowa997 1 Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2017 4 lata temu miałem identyczny problem. Padła mi płyta główna MSI a sklep zawinął działalność. Poszedłem do lokalnego sklepu z przysłowiową "flaszką" i sprawa od ręki została załatwiona. Sklep przyjął płyte główną i wysłał ją na gwarancję. Dostałem nową płyte po 3 tygodniach a jedyną czynność jaką wykonał Pan pracujący w tym sklepie to jeden telefon i spisanie formularza gwarancyjnego, Żadnych kosztów sklep nie poniósł. Wszystko zależy od sprzedawców w sklepie i ich dobrej woli. Cytuj Link to post Share on other sites
tomkusi1 34 Napisano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2017 Dokładnie DjXbeat,u mnie by Ci BEZ PROBLEMU pomogli wysłać tą kartę do msi. Prywiaciarz jest w stanie wystawić rachunek na sklep ,bo powiedzmy miał jakiegoś leżaka magazynowego i go kupiłeś powiedzmy wczoraj ,a dziś się zepsuł. Spisujecie folmularz i czekasz na odpowiedź msi. Kwestia chęci. Cytuj Link to post Share on other sites
jaco007 22 Napisano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2017 Msi czy innej firmie możesz skoczyć, kupiłeś kartę od dystrybutor-a i to z nim zawarłeś umowę nie z msi, tylko dystrybutor i jak pisali wcześniej dogadać się z człowiekiem od reklamacji u innego dystrybutor-a. Cytuj Link to post Share on other sites
tomkusi1 34 Napisano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2017 Tak ,ale firma komputerowa ( prywaciarz ) może wysłać sprzęt do dystrybutora ,a zrobić dla nich fakturę ,że kupiłeś sprzęt na niby u nich to nie jest jakiś ogromny problem Kiedyś tak wysłali mi laptopa gdy trzeba było go wysłać do serwisu ,a nie został kupiony u nich.Zrobili fakture na tego laptopa u nich i sprzęt poszedł do msi ,ale to było lata temu Cytuj Link to post Share on other sites
sowa997 1 Napisano 20 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2017 (edytowane) 4 lata temu miałem identyczny problem. Padła mi płyta główna MSI a sklep zawinął działalność. Poszedłem do lokalnego sklepu z przysłowiową "flaszką" i sprawa od ręki została załatwiona. Sklep przyjął płyte główną i wysłał ją na gwarancję. Dostałem nową płyte po 3 tygodniach a jedyną czynność jaką wykonał Pan pracujący w tym sklepie to jeden telefon i spisanie formularza gwarancyjnego, Żadnych kosztów sklep nie poniósł. Wszystko zależy od sprzedawców w sklepie i ich dobrej woli. Dokładnie DjXbeat,u mnie by Ci BEZ PROBLEMU pomogli wysłać tą kartę do msi. Prywiaciarz jest w stanie wystawić rachunek na sklep ,bo powiedzmy miał jakiegoś leżaka magazynowego i go kupiłeś powiedzmy wczoraj ,a dziś się zepsuł. Spisujecie folmularz i czekasz na odpowiedź msi. Kwestia chęci. Tak ,ale firma komputerowa ( prywaciarz ) może wysłać sprzęt do dystrybutora ,a zrobić dla nich fakturę ,że kupiłeś sprzęt na niby u nich to nie jest jakiś ogromny problem Kiedyś tak wysłali mi laptopa gdy trzeba było go wysłać do serwisu ,a nie został kupiony u nich.Zrobili fakture na tego laptopa u nich i sprzęt poszedł do msi ,ale to było lata temu Brak mi słów... Byłem nawet porozmawiać w paru sklepach z Waszą propozycją. A więc: Zacznijmy od tego, że to co proponujecie to jest SCAM!!! Nawet jeżeli sklep by chciał pomóc (z dobrej woli, lub jak forsujecie "za flaszkę") to i tak nic nie wskóra jak nie ma tej karty w bazie. Jeżeli ma to i tak lipa bo dystrybutor: REWIDUJE KARTY ZA POŚREDNICTWEM NUMERU SERYJNEGO (NAKLEJKI NA KARCIE) Przykład: http://imgur.com/a/9m8nK Więc jak sklep wyślę kartę to odeślą jako nie kupiona u nich. Tak samo w przypadku braku naklejki! Musiałbym przykleić naklejki z karty która jest kupiona w tym sklepie i wtedy sklep mógłby (oszukując) wysłać kartę na "gwarancję" a jeżeli wyszło by to na jaw to idę do pierdla Litości ludzie... Także DjXbeat nie wiem jak Ci się to udało, ale teraz w 2k17 takie akcje nie przejdą... Edytowane 20 Czerwca 2017 przez sowa997 Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2017 @UP Sklepy korzystają praktycznie z kilku dystrybutorów na Polski rynek. Nie ważne, czy karta kupiona w morele.net. esc.pl czy innego małego sklepiku. Jeśli pochodzi od jednego dystrybutora to każdy sklep, który ma sprzęt od tego dystrybutora jest w stanie wysłać kartę na gwarancje!!! Cytuj Link to post Share on other sites
sowa997 1 Napisano 20 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2017 (edytowane) @UP Sklepy korzystają praktycznie z kilku dystrybutorów na Polski rynek. Nie ważne, czy karta kupiona w morele.net. esc.pl czy innego małego sklepiku. Jeśli pochodzi od jednego dystrybutora to każdy sklep, który ma sprzęt od tego dystrybutora jest w stanie wysłać kartę na gwarancje!!! @___@ ? Dystrybutor przyjmie na gwarancję kartę, na podstawie faktury techplanet.pl tylko i wyłącznie jeżeli techplanet.pl odezwie się do dystrybutora, że chce skorzystać z gwarancji. Nawet jeżeli sklep np. PecetyBabciHalinki ma umowę z moim dystrybutorem to dystrybutor go odeślę z kwitkiem bo to nie TECHPLANET na które jest faktura tylko PecetyBabciHalinki. Takie są fakty, weryfikowane w wielu sklepach, więc proszę nie psuj mi krwi... bo głupoty wypisujesz.... Edytowane 20 Czerwca 2017 przez sowa997 Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2017 (edytowane) @UP W jaki sposób Komputronik realizował gwarancję Gigabyte ze sklepów które padły? W Komputroniku można było odpłatnie zrealizować gwarancje na sprzęt Gigabyte z innych sklepów i faktura do niczego nie była potrzebna! Edytowane 20 Czerwca 2017 przez DjXbeat Cytuj Link to post Share on other sites
sowa997 1 Napisano 20 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2017 (edytowane) @UP W jaki sposób Komputronik realizował gwarancję Gigabyte ze sklepów które padły? W Komputroniku można było odpłatnie zrealizować gwarancje na sprzęt Gigabyte z innych sklepów i faktura do niczego nie była potrzebna! Komputronik realizował (bo już teraz nie) ponieważ mieli podpisaną umowę na takie przypadki, i to tylko i wyłącznie Gigabyte. Jednak jest już to nieaktualnie bo rozmawiałem z Komputronikiem i powiedzieli mi że takowa możliwość przestała istnieć. P.S. Pisałem o tym już wcześniej ale to tylko takie #info Edytowane 20 Czerwca 2017 przez sowa997 Cytuj Link to post Share on other sites
HAKELBERY 474 Napisano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2017 No ok . To udaj sie do rzecznika on ci pomoże w realizacji gw Cytuj Link to post Share on other sites
Teshi 55 Napisano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2017 spróbuj może bardziej oficjalnie opisać sytuację na oficjalnym forum MSI https://forum-pl.msi.com/ Może jak opiszesz sprawę publicznie na 4um ktoś zareaguje. Na pewno nie zaszkodzi. Cytuj Link to post Share on other sites
joggy 228 Napisano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2017 W jaki sposób Komputronik realizował gwarancję Gigabyte ze sklepów które padły? Bo pewnie wykupowali pozostałości po upadłych sklepach, i czasami jest też opcja że jak przejmujesz czyjś interes to możesz kupić / przejąć ich serwisy gwarancyjne. Nie wiem na jakiej dokładnie zasadzie to działa ale jest coś takiegojak wykupienie / przejęcie serwisu / gwarancji po jakimś tam sklepie który upadł. Cytuj Link to post Share on other sites
tomkusi1 34 Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 Ja kilka lat temu zrobilem tak z laptopem msi,ale moze faktycznie dystrybutorzy wyczaili i zmienili nastawienie do tego. W takim razie naglasniaj sprawe na forach,wykopach,fejsbukach i na pewno ktos sie odezwie Cytuj Link to post Share on other sites
DjXbeat 1045 Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 (edytowane) Bo pewnie wykupowali pozostałości po upadłych sklepach, i czasami jest też opcja że jak przejmujesz czyjś interes to możesz kupić / przejąć ich serwisy gwarancyjne. Może napiszesz jeszcze, że wszystkie upadłe osiedlowe sklepiki też wykupili? Bez względu na to w jakim sklepie został kupiony sprzęt w Komputroniku można było za opłatą zrealizować gwarancję na sprzęt Gigabyte. Edytowane 21 Czerwca 2017 przez DjXbeat Cytuj Link to post Share on other sites
mesiah1989 36 Napisano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 21 Czerwca 2017 (edytowane) Byłem w dwóch sklepach komputerowych u siebie. Pytałem przy okazji robienia zakupów. Nie ma nawet szans na takie układy. Nikt się tego raczej nie podejmie bo to zawracanie głowy i strata czasu dla ludzi. W jednym sklepie pracuje mój znajomy i ewentualnie by coś zaradził gdyby to był mój sprzęt. Jeśli nikt po znajomości (lub odpłatnie) Ci tego nie zrobi to leżysz. Można snuć domysły, że da się tu czy tam ale według mnie szkoda Twojego biegania. Edytowane 21 Czerwca 2017 przez mesiah1989 Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.