Skocz do zawartości

Gry + zastosowania domowe, około 6500 zł


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez 3ndurek,

Recommended Posts

Witajcie, proszę o pomoc w złożeniu zestawu komputerowego jak poniżej:

 

  • Zastosowanie komputera : gry (GTA V, Wiedźmin 3, WoT i inne) oraz zastosowania domowe (internet, filmy, muzyka, office, jakieś nieduże rysunki AutoCad)
  • Maksymalna kwota : 6500 zł (powiedzmy że ewentualnie + 300 zł)
  • Kiedy zamierzam kupić komputer? : czerwiec/lipiec
  • Których części potrzebuję : cały zestaw (komputer + monitor + klawiatura i mysz)
  • Czy będę podkręcać sprzęt? : być może w przyszłości, na razie nie znam się na tym
  • Rozdzielczość mojego monitora i model : brak (z uwagi na dostępne miejsce myślę że najlepszy byłby monitor 24')
  • Specjalne wymagania : brak
  • Części z poprzedniego komputera (konkretne modele) : brak
  • Własna propozycja zestawu : i5-7600 + GTX 1070
  • Inne :

Aktualnie nie mam komputera stacjonarnego i nie jestem na bieżąco z nowościami sprzętowymi dlatego liczę na wasze rady. Zależy mi na zestawie który zapewni 2-3 lata komfortowej zabawy. Jestem otwarty na propozycję np. zakupu 8GB RAM i samego SSD i dokupienia drugiej kości i HDD za kilka miesięcy - chciałbym możliwie "wymaksować" podzespoły strategiczne, mieszcząc się w założonym budżecie. Mysz i klawiatura nie muszą być z najwyższej półki - oby tylko wystarczyły do wieczornego, rekreacyjnego grania. Z zakupem mi się jakoś specjalnie nie spieszy, jeśli w niedługim czasie na rynku mają pojawić się jakieś nowości jestem gotów poczekać.

 

Ogólnie jestem otwarty na wszystkie rady/sugestie/pomysły i z góry dziękuję za pomoc.

Link to post
Share on other sites
  • Rozwiązanie

Rozumiem że na płycie głównej są 4 sloty na pamięć i mogę bez problemu kupić teraz 2 x 4 GB i później dołożyć 1 x 8GB? Kości nie będą się między sobą "gryzły"?

 

Zależy mi na nagrywarce DVD, czy w obudowie będzie na nią miejsce? Jaki model polecacie?