Skocz do zawartości

Problem z uznaniem gwarancji.


Recommended Posts

Witam, mam problem z uznaniem gwarancji w firmie LG. Posiadam telefon Flex2 i mam taki problem:Za pierwszym razem LG przeinstalowało soft i napisali że telefon jest sprawny, oczywiście po sprawdzeniu dalej robi się to samo, czyli telefon się lekko nagrzeje a potem restartuje. Telefon odesłałem ponownie w raz z tym filmem i panowie z LG napisali że wszystko działa i winą jest moja karta SIM, testy wykonywałem bez karty. Teraz gdy tylko podpiąłem telefon do wifi i zaczęły się pobierać aplikacje to telefon znowu się zrestartował.

https://www.youtube.com/watch?v=5xQlNt7tUzA

Powiedzcie mi co mam zrobić w tym przypadku? Wysyłać aż w końcu ktoś to naprawi czy jakoś lepiej im wyjaśnić w czym jest problem, bo już nie mam sił i czasu żeby co chwile zamawiać kurierów.

Spoiler
 
Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...