j1ggsaw 1 Napisano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2017 Witam, mam problem z uznaniem gwarancji w firmie LG. Posiadam telefon Flex2 i mam taki problem:Za pierwszym razem LG przeinstalowało soft i napisali że telefon jest sprawny, oczywiście po sprawdzeniu dalej robi się to samo, czyli telefon się lekko nagrzeje a potem restartuje. Telefon odesłałem ponownie w raz z tym filmem i panowie z LG napisali że wszystko działa i winą jest moja karta SIM, testy wykonywałem bez karty. Teraz gdy tylko podpiąłem telefon do wifi i zaczęły się pobierać aplikacje to telefon znowu się zrestartował. https://www.youtube.com/watch?v=5xQlNt7tUzA Powiedzcie mi co mam zrobić w tym przypadku? Wysyłać aż w końcu ktoś to naprawi czy jakoś lepiej im wyjaśnić w czym jest problem, bo już nie mam sił i czasu żeby co chwile zamawiać kurierów. Spoiler Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.