tomkusi1 34 Napisano 14 Maja 2017 Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 (edytowane) Cześć Wczoraj niestety 270ka mi padla. Nagle wlaczajac rocket league mialem caly ekran jednolitego koloru (taki jednolity artefakt). Po resecie mialem artefakt przy logo wczytywania biosu.postanowilem zostawic komputer na kilkanascie min i w tym czasie pobrac windowsa 7 ( oczywiscie oryginalny tylko kupowany przed 8.1 ) Gdy komputer sie juz wlaczyl to udalo mi sie wgrac stary bios karty i dzieki temu bede mogl ja wyslac na gwarancje. Nigdy nie krecilem pamieci w tej karcie i slyszalem ze sa one wadliwe. Jaka jest szansa ,że wymienia mi ta karte na gwarancji ? Tych kart dawno nie ma w obiegu i z reguly naprawiaja czy raczej wymieniaja ? Edytowane 14 Maja 2017 przez tomkusi1 Cytuj Link to post Share on other sites
ErniK 16 Napisano 14 Maja 2017 Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 (edytowane) Miałem ten sam problem, 5 razy wymieniali mi na nową, która miała ten sam błąd (zawieszka z jednolitym kolorem) - podejrzewam, że to jet błąd fabryczny... w końcu skorzystałem z rękojmi i wymieniłem na gtx1060... Edytowane 14 Maja 2017 przez ErniK Cytuj Link to post Share on other sites
tomkusi1 34 Napisano 14 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Maja 2017 (edytowane) Dam jeszcze za chwilkę zdjęcia jak to wyglądało Tak to wyglądało. To ekran windowsa jak jeszcze się udało system jako tako uruchomić ,bo teraz tylko czarny ekran często był jeżeli był postawiony sterownik amd. https://drive.google.com/file/d/0B9uA4QMvBmOtNlgyN0FSZ01pOEU/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B9uA4QMvBmOtSmdVY0haamthelk/view?usp=sharing Tutaj podczas ładowania windowsa 10 (praktycznie od razu po wystąpieniu problemu podczas resetu kompa ) https://drive.google.com/file/d/0B9uA4QMvBmOtWEhZNFF6bW9VY2s/view?usp=sharing Edytowane 14 Maja 2017 przez tomkusi1 Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4685 Napisano 15 Maja 2017 Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 No niczego nowego nie odkryłeś. Każdy z nas komu padła R9 270 miała to samo. Najlepiej uderzać z rękojmią. Cytuj Link to post Share on other sites
Kisiel1314 142 Napisano 15 Maja 2017 Udostępnij Napisano 15 Maja 2017 No powiem tak z innej bajki moją starą kartę gtx 460 1gb leży teraz w pudełeczku i była smażona już z 6 razy? i dalej chodzi bez zarzutu pokaże się tylko artefakt odłączam i leci do piekarnika z powrotem do komputera i spokój na 2 mies sam nie mam pojęcia o co tu chodzi z taką ilością smażenia karty? Cytuj Link to post Share on other sites
tomkusi1 34 Napisano 16 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2017 Od jutra karta leci do morele i z morele do serwisu. Modle sie ,żeby mi ja wymienili na gtx 1050 Cytuj Link to post Share on other sites
k0chan 814 Napisano 17 Maja 2017 Udostępnij Napisano 17 Maja 2017 seria r9 2xx nie udała sie za bardzo amd, dużo tematów o kartach z tej serii padających na różne sposoby, spróbuj powalczyć o 1050ti, moze ci sie uda , zawsze 4gb na pokładzie i trochę wydajniejsza Cytuj Link to post Share on other sites
CrisPell 4685 Napisano 17 Maja 2017 Udostępnij Napisano 17 Maja 2017 Nie wymienią. Będą ci wciskać kolejne szroty tej samej karty, a jak wysłałeś jako gwarancja to już na pewno. 1 Cytuj Link to post Share on other sites
tomkusi1 34 Napisano 17 Maja 2017 Autor Udostępnij Napisano 17 Maja 2017 Rekojmi nie zrobie ,bo juz 2 lata minęły od kupna więc raczej tylko gwarancja.Jezeli wymienia na 270ke lub naprawia to karta ( o ile bedzie sprawna ) leci na sprzedaz. Cytuj Link to post Share on other sites
tomkusi1 34 Napisano 5 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 Witam Jak sam czytałem takie tematy ,że ktoś zaczyna o reklamacji ,a nie kończy to się odechciewało nawet patrzeć na takich forumowiczów więc chcę dokończyć mój temat. Karta została naprawiona i do 1/2 dni dojdzie do mnie. Mam w związku z tym kilka pytań. Oni ,żeby naprawić tą kartę to musieli ją otworzyć i zmienili pastę termoprzewodzącą ,prawda ? Jeżeli karta wróci porysowana to mogę złożyć sprzeciw tej reklamacji ? Dostanę do opakowania karty informację co zostało wymienione ? Karta została kupiona 2015.3.11,czyli termin gwarancji przedłuża się o te xx dni co była w serwisie ? Cytuj Link to post Share on other sites
ReznoR 362 Napisano 5 Czerwca 2017 Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 (edytowane) To wszystko tak naprawdę zależy od danego serwisu/przypadku. Równie dobrze może wrócić w tym samym stanie co ją wysłałeś, w gorszym, a nawet całkiem nowa.Zgadza się, czas gwarancji się przedłuża o czas przez który nie mogłeś korzystać z karty. Mało tego - jeśli jakaś część (lub cała karta) została wymieniona na nową, to gwarancja na tą część (lub całą kartę) biegnie od nowa.Tu masz więcej przydatnego info: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/reklamacje/gwarancja/ Przeczytaj też dokładnie oświadczenie gwarancyjne odnośnie kart graficznych MSI na stronie MSI (lub na papierkach dołączonych do karty), bo każda firma może sobie też ustalić własne warunki gwarancji. Edytowane 5 Czerwca 2017 przez ReznoR 1 Cytuj Link to post Share on other sites
tomkusi1 34 Napisano 5 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2017 @ReznoR Nie wiem ,czy wróci całkiem nowa ,bo napisali ,że naprawiona. Natomiast nie wiem kto tam siedzi i pisze numery seryjne ,ale mój numer seryjny nie pasuje o jedną literę więc nwm już co dostanę W takim razie muszę się dowiedzieć co wymienili i jeżeli wymienili te felerne pamięci co padają w tych 270kach to mam znowu na nie 2 lata gwarancji ? Jeżeli wróci w tym samym stanie to pisać do uokika ? Mogę się powoływać na ten artykuł http://prawo.money.pl/kodeks/cywilny/dzial-iii-gwarancja-jakosci/art-581 ? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.