Skocz do zawartości

Karta pod GTA V


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez Vemorion,

Recommended Posts

Siema Wszystkim 

Mam takie pytanie, (jestem zielony w tym temacie więc liczę na wyrozumiałość)
Jaka karta graficzna będzie optymalna pod GTA V (chodzi mi o używkę) do tego sprzętu:


Zasilacz: iArena Series AC 230V 500W Bulk GPA-500S8
Procek: 
Intel Core i5-2400 3.1GHz 
Płyta główna: 
ASRock H61M-GE
RAM: 
Kingston HyperX 4GB 1600MHz DDR3

Znalazłem takiego gtx'a niedaleko mnie: 

https://www.olx.pl/oferta/manli-nvidia-geforce-gtx-760-2gb-CID99-IDkowY4.html#ac2178a542
Tylko czy znowu reszta podzespołów (bo wiem, że szału nie robią) mi się nie "spali" ? ;/
Macie jakieś lepsze propozycję ? Cena to koło 450zł max

Link to post
Share on other sites

Siema Wszystkim 

 

Mam takie pytanie, (jestem zielony w tym temacie więc liczę na wyrozumiałość)

Jaka karta graficzna będzie optymalna pod GTA V (chodzi mi o używkę) do tego sprzętu:

 

 

Zasilacz: iArena Series AC 230V 500W Bulk GPA-500S8

Procek: Intel Core i5-2400 3.1GHz 

Płyta główna: ASRock H61M-GE

RAM: Kingston HyperX 4GB 1600MHz DDR3

 

Znalazłem takiego gtx'a niedaleko mnie: 

https://www.olx.pl/oferta/manli-nvidia-geforce-gtx-760-2gb-CID99-IDkowY4.html#ac2178a542

Tylko czy znowu reszta podzespołów (bo wiem, że szału nie robią) mi się nie "spali" ? ;/

Macie jakieś lepsze propozycję ? Cena to koło 450zł max

r9 270x będzie ok.

Link to post
Share on other sites

Pod tego i5 możesz dać dowolną kartę dostępną na rynku. Mocne 4rdzeniach poradzą sobie w każdej grze. Tylko w miejscach które obciążają mocno CPU mogą być spadki FPS.

 

Zamiast pakować 450 zł w referenta gtx 760( co mija się z celem), poszukaj lepiej jak kolega wyżej zauważył używanego R9 270/x.

Dorzuć druga kość 4gb ramu i będzie pięknie:)

Edytowane przez Funkie
Link to post
Share on other sites

https://www.olx.pl/oferta/karta-graficzna-asus-r9-270x-directcu-ii-2gb-256bit-gddr5-oc-okazja-CID99-IDklona.html#516c089904

lub ta: