Izzol 0 Napisano 9 Marca 2017 Udostępnij Napisano 9 Marca 2017 Przepakowanie i wysyłanie tego co było ze zwrotów - norma kiedyś czytałem że w Stanach Acer jeden model Predatora z kilku serii z powodu ostrych wycieków i groźby procesów wymieniał masowo (pisali w specyfikacji coś o "równomierności podświetlenia"), potem te monitory trafiły do Europy ... Normalne drapieżniki już wyginęły, pozostały same mutanty - moim zdaniem wszystkie podane przez ciebie firmy prezentują podobny poziom loterii, czyli brak QC i testowanie na milionach. Trzeba pamiętać że im większy panel tym większe prawdopodobieństwo nasilenia się defektów, selekcjonowane sztuki są wysyłane dla recenzentów i na wystawy, a reszta jak leci. Pozdrawiam Wlasnie odebralem kolejna sztuke. Tym razem zamowilem przez Morele. I znowu to samo. https://zapodaj.net/7c4049f0ca71a.jpg.html Trace ju cierpliwosc i nawet przez mysl przechodzi mi zeby moze go juz zostawic. Ale z drugiej strony tyle kasy wydane i naprawde mozna poczuc sie jak frajer. Brac cos co nie spelnia moich oczekiwan. Dlatego prawdopodobnie go oddam i chyba dam sobie spokoj. Myslalem moze o tn jakiejs tanszej ale to jednak nie to. Pozdro. Cytuj Link to post Share on other sites
Kurlo1 11 Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Monitor oddałem z załączonym kwitkiem w celu rozwiązania umowy i odebrania z powrotem pieniędzy. Ku mojemu zdziwieniu dostałem informacje o prawidłowości reklamacji (towar używany ze zwrotu) i napisali, że wyślą nowy. Dziwne skoro chciałem zwrot pieniędzy. Zobaczę jak sytuacja się rozwinie i co do mnie trafi - model nowy czy używany oraz najważniejsze - spełniający wymagania. Podobno ma przyjść prosto od dystrybutora. Dam znać jak sytuacja się rozwinie i czy warto zamawiać te monitory na dzień dzisiejszy. Idą jak woda pytanie tylko, czy jest sens je kupować. Jakiś laik kupi i może zanim się zorientuje, że jest coś nie tak z monitorem to te 14 dni minie - chyba na to liczą. Jutro ewentualnie w piątek dam znać. Cytuj Link to post Share on other sites
mirai99 334 Napisano 15 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 Na jakiej podstawie oddałeś? Odstąpienie od umowy/ reklamacja z niezgodności towaru z umową? Cytuj Link to post Share on other sites
Kurlo1 11 Napisano 16 Marca 2017 Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Na podstawie zwrotu 14 dniowego odstąpiłem od umowy. Panowie tak na szybko, jeżeli napisałem odstąpienie od umowy a oni wysyłają mi nowy sprzęt to gdy go przyjmę nie będę miał możliwości zwrotu ? W końcu pierwszy towar zamówiłem jeszcze w lutym. Czy to się liczy od daty przysłania kolejnego towaru ? Na stronie w morele mam złożone kolejne zamówienie tak jakby natomiast faktury żadnej nie dostałem. Nie chcę się wpakować na minę i w momencie przyjęcia towaru nie mieć możliwości zwrotu gdy znów przyjdzie bubel. Cytuj Link to post Share on other sites
xernos2 53 Napisano 16 Marca 2017 Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Na podstawie zwrotu 14 dniowego odstąpiłem od umowy. Panowie tak na szybko, jeżeli napisałem odstąpienie od umowy a oni wysyłają mi nowy sprzęt to gdy go przyjmę nie będę miał możliwości zwrotu ? W końcu pierwszy towar zamówiłem jeszcze w lutym. Czy to się liczy od daty przysłania kolejnego towaru ? Na stronie w morele mam złożone kolejne zamówienie tak jakby natomiast faktury żadnej nie dostałem. Nie chcę się wpakować na minę i w momencie przyjęcia towaru nie mieć możliwości zwrotu gdy znów przyjdzie bubel. Najbezpieczniej jest zwrócić towar anulować nowe zamówienie poczekać na zwrot gotówki i ponownie złożyć zamówienie - inaczej całość nie będzie nową umową zawarta na odległość sprzedaży tylko wymianą (mogę się mylić). Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Kurlo1 11 Napisano 16 Marca 2017 Udostępnij Napisano 16 Marca 2017 Właśnie o to się rozchodzi i takie też było moje założenie. Natomiast mimo odstąpienia od umowy - mam kopie potwierdzająca zwrot 14 dniowy przysłano mi nowy monitor nie pytając mnie o zdanie. Czas weryfikacji - co o tym sądzicie koledzy. Taką sztukę dostałem:Podświetlenie 100%https://zapodaj.net/0e8aaaec5f57d.jpg.htmlPodświetlenie 65%https://zapodaj.net/86bd3c3c8622f.jpg.html EDIT: Delikatna zmiana oświetlenia pokoju i wygląda to tak:https://zapodaj.net/b9c6fc9d066cd.jpg.htmlDla porównania poprzedni monitor z takimi ustawieniami prezentował się tak:https://zapodaj.net/491f279f8e99e.jpg.htmlCzyżby przysłali mi ten sam monitor tylko przepakowany ? Cytuj Link to post Share on other sites
xernos2 53 Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 >Właśnie o to się rozchodzi i takie też było moje założenie. Natomiast mimo odstąpienia od umowy - mam kopie potwierdzająca zwrot 14 dniowy przysłano mi nowy monitor nie pytając mnie o zdanie. Chyba w tym przypadku powinieneś odmówić przyjęcia paczki - nie znam się na tych kwestiach prawnych wiec mogę pisać głupoty... >Czas weryfikacji - co o tym sądzicie koledzy. Taką sztukę dostałem: Nie wygląda to zbyt tragicznie, do ideału też brakuje, według mnie powinieneś protestować to w normalnym użytkowaniu, np ciemne tła oraz przyzwoicie oświetlony pokój i jeżeli nie będzie zwracać uwagi zostawić to co jest. BTW. z jakiej odległości robiłeś te zdjęcia, było tam przynajmniej 3 metry i bezpośrednio na wprost panelu bez żadnej łatwej automatyki? >Czyżby przysłali mi ten sam monitor tylko przepakowany ? Wątpię, jednak miałbyś pewność gdybyś spisał najpierw numer seryjny pierwszego (czasami jest to na fakturze ujęte), prędzej jest to kolejna sztuka z magazynu lub repak (choć ten mógłby nosić ślady w postaci odcisków, uszkodzonego opakowania itd.). Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Kodax 0 Napisano 17 Marca 2017 Udostępnij Napisano 17 Marca 2017 A co myślicie o tym monitorze ?? https://saturn.pl/komputery-i-tablety/monitor-acer-xb270hu Cytuj Link to post Share on other sites
Collt 0 Napisano 19 Marca 2017 Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 @up na papierze super sprzęt w tej genialnej cenie ALE - miałbym kilka kwestii związanych z tym monitorem: nowa sztuka czy wystawowa/zwrot, jak wygląda sprawa z zwrotami, problemy z podświetleniem są dość prawdopodobne (jak by się dało sprawdź), poczytaj o tym modelu etc. Spróbuj się czegoś, więcej dowiedzieć, poczytaj w necie bo jak się okaże być ok to 27", 2k, g-sync, 144Hz za 2600 to po prostu super cena. Cytuj Link to post Share on other sites
xernos2 53 Napisano 19 Marca 2017 Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 @up na papierze super sprzęt w tej genialnej cenie ALE - miałbym kilka kwestii związanych z tym monitorem: nowa sztuka czy wystawowa/zwrot, jak wygląda sprawa z zwrotami, problemy z podświetleniem są dość prawdopodobne (jak by się dało sprawdź), poczytaj o tym modelu etc. Spróbuj się czegoś, więcej dowiedzieć, poczytaj w necie bo jak się okaże być ok to 27", 2k, g-sync, 144Hz za 2600 to po prostu super cena. W opisie mamy "Towar z ekspozycji " - może nosić ślady testowania w postaci rys (o ile obudowa jest mało istotna to panel już bardziej ). Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Collt 0 Napisano 19 Marca 2017 Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 Dzięki za informacje bo nie zwróciłem uwagę. To teraz oprócz samej jakości matrycy, interesowała by mnie możliwość reklamacji - zwrot kasy, czy wymiana na inny monitor. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.