edzio95 0 Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Tak jak w temacie, cena o 1000 zł niższa. Zapraszam: http://allegro.pl/msi-ge62-apache-pro-i7-6700hq-8gb-gtx970m-240ssd-i6697307896.html Cytuj Link to post Share on other sites
braxi 62 Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Na aukcji pisze: .... wszystko w 100% sprawne (podzespoły itd.) 1,5 roku gwarancji ...... a na zdjęciu spodu laptopa zniszczona plomba gwarancyjna http://i.imgur.com/RHgFxEx.png "Warranty Sticker - Void if damaged" - Nalepka gwarancyjna, gwarancja nieważna gdy plomba jest uszkodzona Czyli brak jakiejkolwiek gwarancji, że w razie problemów sklep przyjmie laptop do naprawy Cytuj Link to post Share on other sites
MIx_12 3 Napisano 27 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2017 Na aukcji pisze: a na zdjęciu spodu laptopa zniszczona plomba gwarancyjna http://i.imgur.com/RHgFxEx.png "Warranty Sticker - Void if damaged" - Nalepka gwarancyjna, gwarancja nieważna gdy plomba jest uszkodzona Czyli brak jakiejkolwiek gwarancji, że w razie problemów sklep przyjmie laptop do naprawy MSI nie robi problemów z rozkręceniem laptopa sam kupowałem rok temu MSI gl62-6QD pytałem się sprzedawcy czy moge we własnym zakresie rozkręcić laptopa odpowiedział mi że bez problemu msi uznaje gwarancje tylko w przypadku mechanicznego uszkodzenia Pozdro Cytuj Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 MSI nie robi problemów z rozkręceniem laptopa sam kupowałem rok temu MSI gl62-6QD pytałem się sprzedawcy czy moge we własnym zakresie rozkręcić laptopa odpowiedział mi że bez problemu msi uznaje gwarancje tylko w przypadku mechanicznego uszkodzenia Pozdro Wyślij im tylko takiego laptopa z uszkodzoną plombą gwarancyjną. Znajdą 1000 rzeczy, że uszkodzenie powstało z Twojej winy bo była ingerencja osób "nieupoważnionych" i pozamiatane! Potem łaskawie zaproponują Ci płatną naprawę za 1500 zł przykładowo. To, że człowiek z MSI tak napisał nie znaczy to, że przekłada się to w praktyce. Aktualnie w Polsce jeszcze traktowanie klienta jest na niskim poziomie - MSI, Lenovo czy tam Asus bądź Gigabyte i wiele innych robią swoje "popisy". Nie zaryzykowałbym zakupu laptopa do gier bez gwarancji (nie za taką kwotę) a taki właśnie jest tutaj sprzedawany. Taki sprzęt podczas grania mocno się grzeje i występuje większe ryzyko uszkodzenia łączenia karty graficznej, która to na stałe zespolona jest z płytą główną. Potem można się bawić w reballing, który z czasem i tak wysiądzie... @braxi - dobrze, że to zauważyłeś. Warto aby potencjalny kupujący wiedział co kupuje - tym bardziej od osoby prywatnej gdzie to zwrot towaru nie przysługuje. Cytuj Link to post Share on other sites
edzio95 0 Napisano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 Plomba jest zniszczona ze względu na montaż dysku SSD, na moje zapytanie w x-kom czy stanowi to jakikolwiek problem dostałem odpowiedź, że nie. Cytuj Link to post Share on other sites
KrysiolCBR 16 Napisano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 Ludzie mamy XXI wiek! Jakim problem jest zakup takiej plomby gwarancyjnej? http://allegro.pl/pozostale-plomby-i-stickery-77755 Cytuj Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Ludzie mamy XXI wiek! Jakim problem jest zakup takiej plomby gwarancyjnej? http://allegro.pl/pozostale-plomby-i-stickery-77755 W serwisie nie pracują same głąby . Zęby już zjedli na takich cwaniaczkach, którzy próbowali nabrać sklep/serwis. Gdy kupowałem laptop-a Dell i chciałem żeby mi sklep (X-kom) bądź serwis dorzucił dysk SSD do niego odpowiedzieli, że nie mogą bo urządzenie straci gwarancję bezpowrotnie. Tak więc ogólnie jeżeli ktoś chce się w to bawić jego sprawa . Pozdrawiam ps. ogólnie bardzo fajny laptop, ale warto by było wydrukować stanowisko sklepu X-kom w sprawie plomby gwarancyjnej żeby mieć później jakąś szansę obrony w tej sprawie (w razie problemów, bo naturalnie sprzęt w ogólnie przecież nie musi się zepsuć). Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Pankracy666 Cytuj Link to post Share on other sites
edzio95 0 Napisano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 W serwisie nie pracują same głąby . Zęby już zjedli na takich cwaniaczkach, którzy próbowali nabrać sklep/serwis. Gdy kupowałem laptop-a Dell i chciałem żeby mi sklep (X-kom) bądź serwis dorzucił dysk SSD do niego odpowiedzieli, że nie mogą bo urządzenie straci gwarancję bezpowrotnie. Tak więc ogólnie jeżeli ktoś chce się w to bawić jego sprawa . Pozdrawiam ps. ogólnie bardzo fajny laptop, ale warto by było wydrukować stanowisko sklepu X-kom w sprawie plomby gwarancyjnej żeby mieć później jakąś szansę obrony w tej sprawie (w razie problemów, bo naturalnie sprzęt w ogólnie przecież nie musi się zepsuć). Jezeli chodzi zalatwienie takiego dokumentu to nie ma problemu z mojej strony, wielokrotnie pytalem o kwestie gwarancji w sklepie xkom, nawet przy samym zakupie i dostalem odpowiedz ze nie ma to zadnego zwiazku. Przyznam szczerze, ze to co tutaj widze to dosc dziwne dla mnie bo opierasz sie jedynie na domyslach i tym co zaslyszales. Nawet wchodzac na ich strone pod laptopem z dyskiem ssd jest informacja o 2 letniej gwarancji. Jezeli nastepowalaby utrata gwarancji to sklep zawieralby umowy w niewlasciwy sposob a to bylaby podstawa do udowodnienia zlej wiary w zawieraniu umowy i skutkiem tego bylaby calkowita niewaznosc (co z oczywistego puntku widzenia byloby dla nich bardzo nieoplacalne). Co do laptopa to mial mi on sluzyc jeszcze przez kilka lat wiec nie moge powiedziec o nim zlego slowa, jak na razie nawet nie rozpatrywalem kwestii gwarancji Cytuj Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 28 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 (edytowane) Cytat z instrukcji obsługi "Nie należy modernizować lub wymieniać jakiegokolwiek komponentu produktu poza autoryzowanym dostawcą lub punktem serwisowym, ponieważ może to spowodować unieważnienie gwarancji. Zaleca się, aby skontaktować się z dostawcą lub punktem serwisowym w celu wykonania usługi gwarancyjnej lub wymiany." @@@forum MSI Z drugiej jednak strony: "Z tego co wiem to firma MSI zezwala w ingerencję w podzespoły laptopa. Plomba, która umieszczona jest na tyłach laptopa to jedynie gwarancja, że nikt wcześniej nie zaglądał do środka więc można to nazwać "plombą transportową". Zerwanie jej nie wiąże się z utratą gwarancji." oraz "Ja otrzymałem informację że można rozkręcić by dołożyć RAM, dysk, a zerwanie plomby w tym celu nie psuje nam gwarancji. A w przypadku wymiany past, gwarancja idzie w długą. Tutaj wątek: https://forum-pl.msi.com/index.php?topic=10110.msg37985#msg37985 Aczkolwiek, oczywiście najlepiej jest mieć potwierdzenie." @@@forum MSI Tak więc jest to tylko i wyłącznie dobra wola MSI czy gwarancja w przypadku uszkodzenia zostanie uznana (przez brak plomby). Z tego co czytam to sklep X-kom nie robi problemów z plombami. Edytowane 28 Stycznia 2017 przez Pankracy666 Cytuj Link to post Share on other sites
edzio95 0 Napisano 28 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2017 Odnosząc sie do Twojej wypowiedzi "Nie należy modernizować lub wymieniać jakiegokolwiek komponentu produktu poza autoryzowanym dostawcą lub punktem serwisowym, ponieważ może to spowodować unieważnienie gwarancji. Zaleca się, aby skontaktować się z dostawcą lub punktem serwisowym w celu wykonania usługi gwarancyjnej lub wymiany." x-kom jako firma jest autoryzowanym dostawca, reasumujac Twoja teza odnosnie utraty gwarancji byla bledna, gdyz nie koliduje z postanowieniami regulaminu. Cytuj Link to post Share on other sites
bialyboski 5351 Napisano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2017 Sam kupujac laptopa od MSI, kontaktowalem sie z nimi pisemnie i telefonicznie. Plomba na laptopach jest tylko plomba transportowa. Samemu mozna dokladac ssd, ram itd. Zerwanie jej nie oznacza utraty gwarancji. BTW w przypadku laptopow, nie trzeba wysylac nic do sklepu. Lapki mozna zglaszac bezposrednio do MSI. Po uzyskaniu nr RMA, sprzet wysylamy bezposrednio do nich. Sprawdzone. Cytuj Link to post Share on other sites
vikingpl 28 Napisano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2017 W gorącym strzale http://www.x-kom.pl/goracy_strzal/10625 4399 Cytuj Link to post Share on other sites
Nareau 1 Napisano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2017 W gorącym strzale http://www.x-kom.pl/goracy_strzal/10625 4399 krew mnie zalewa jak widzę takich Januszy, wrzucasz coś to sprawdź najpierw czy to rzeczywiście jest ten sam sprzęt, mógłbyś wrzucić też linka z żelazka jakiegoś i tyle samo by to wniosło do tego wątku... Cytuj Link to post Share on other sites
Mir00 115 Napisano 29 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2017 Mi w X-komie też powiedzieli, że niby mogę rozkręcić swojego Lenovo, a problemów z gwarancją nie będzie, ponieważ w takie podzespoły jak RAM czy dysk można ingerować. Ale lepiej dać o tym informacje, ponieważ wiadomo jakie podejście mają serwisy, patrzą tylko żeby zarobić, zwłaszcza że jak ktoś już wcześniej powiedział, większość serwisów w Polsce to dno... Cytuj Link to post Share on other sites
edzio95 0 Napisano 31 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2017 W gorącym strzale http://www.x-kom.pl/goracy_strzal/10625 4399 Przeciez tu nie ma ani SSD ani gtx 970 tylko jest gtx 960, ktory jest o wiele mniej wydajny .. zalosne odswiezam# zeby inni mogli sie zapoznac z oferta Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.