Skocz do zawartości

Które kolumny 5.0


Recommended Posts

Posiadam amplituner AVR-1910 impedancja 6-16 ohm . Chciałbym zakupić jakieś dobre głośniki. Będą używane 50/50 muzyka filmy. Pokój 18-20m2. Fundusz to do 1000zł. Na internecie/allegro jest masa różnych firm i nie wiem czym się sugerować. Fajnie jakby fronty miały dość dobre basy może wystarczy konstrukcja 3 drożna, gdyż nie mam miejsca na subwoofer. W stereo muzyka przeróżna. Nie jestem audiofilem więc nie znam się zbytnio i moje oczekiwania nie są wygórowane.

 

moje sugestie:

Wharfedale VARDUS 250 HCP 5.0

Wharfedale Crystal 30 CR2 + WH2

TAGA TAV-606 v.2 5.0

Wharfedale Diamond 8 (8.4, 8.1, 8.C)

JAMO S416

M-AUDIO TREND 800

 

który zestaw byłby najlepszy, albo co w podobnym przedziale cenowym byście polecili?

Link to post
Share on other sites

Nie znam sie jakos specjalnie na tym sprzecie, ale mysle ze warto byloby dolozyc moze do czegos lepszego ;)

 

Ja mam np. zestaw Jamo S608HCS3, ktory mysle ze obecnie nabedziesz za jakies 1800 PLN.

Link to post
Share on other sites

A ja coś od siebie dodam. Odsłuch, odsłuch, odsłuch i jeszcze raz odsłuch. Mowie tutaj o poważnych sklepach gdzie klienta traktują fachowo i doradzają jakie najlepsze są kolumny dla naszego ampa. Ale pamiętaj że kolumny za tą kwotę zbyt dobrych nie znajdziesz, może najlepiej zaczniesz kompletować od podłogowych a z czasem resztę, ale jak powiedziałem tylko odsłuch. Bo tak naprawdę to żaden ci tu tak naprawdę nie doradzi. Jedynie co ja mogę doradzić to że z Denonem dobrze się podobno radzą kolumny Dali. Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Odsłuch to najlepsza rzecz, ale moje ucho jest tak głuche, że masakra. Podam przykład: zrobiłem sobie pudła (z drewna + fornir) na głośnikach stx to byłem wniebowzięty jak to grało, bo wcześniej miałem plastikowe kolumienki. he he.