Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam, szukam karty dźwiękowej głownie do gier(sporadycznie muzyki, filmów), będą pod nią podpięte głośniki Microlab Solo6c i słuchawki Sennheiser HD 555. Zależy mi przede wszystkim żeby poczuć różnice względem integry w Intelu P7P55D-E Pro. Cena raczej ok 350 zł, chyba że jest coś naprawdę dużo lepszego za ok. 400zł. :ciekawy:

 

P.S. Podajcie razem z propozycjami pod jakie złącze podłącza się taką kartę, czy to jest PCI-E 1x, czy 16x?

Link to post
Share on other sites

Pierwszy raz słyszę o takiej karcie, czy będzie ona lepsza od integry i nada się do gier? Nie lepszym wyborem było by coś typu Creative SB, czy Asus Xonar(nie znam się niestety właśnie na modelach)?

Link to post
Share on other sites

fajna propozycja z tym Audiotrakiem, ale jak autor lubi grać w starsze gry, wie co to jest EAXa i co to robi, bo jak dla mnie ono jest mało potrzebne, ale niektórzy sobie cenią te efekty (lepiej trolla słychać w jaskini) to może się połasi o wersje z X-FI,,, Audiotrak Prodigy 7.1e X-Fi, tylko że w odsłuchu muzyki gra już gorzej niż wersja 7.1. DO HD Sennheiser 555 karta jak znalazł

 

http://allegro.pl/audiotrak-prodigy-7-1 ... 95111.html

Link to post
Share on other sites

@Arved. Tańsze Xonar są na chip AV100, które niestety mogą Cię nie zadowolić. Lepsze z AV200 przekraczają sporo Twój deklarowany budżet. Prodigy powinno absolutnie Cię zadowolić czy to w wersji HiFi, czy X-FI. Swoją drogą zbyt wielu "user-ów", poza Creative i Asus nie zna w ogóle tego rynku, gdzie kart o klasy lepszych jest mnogość.

Pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

Czyli karta zaproponowana przez adivxv5 nada się do gier lepiej niż np. Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Gamer, a różnica miedzy nimi będzie słyszalna? Oraz poradzi sobie także z głośnikami 5.1, jak i 2.0?

 

EDIT: Nie będzie problemów z Win 7 HE 64-bit?

Link to post
Share on other sites

Nie. Nie będzie żadnych problemów.