matijas 7 Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 Witam. Nie wiem w którym dziale to napisać ale chodzi o telefon więc dam tu :tajniak: Siostra przedłużyła umowę w erze i zakupiła tel. xperia x8. Tel. przy sprzedawcy nie był włączany, tylko sprawdziły zawartość opakowania i już. Po 1-2 godzinach użytkowania [sms, konfiguracja wifi, ściągnięte 3 programy z marketu] padło "macanie" w ekranie. Działa tylko środkowa część ekranu. Teraz zauważyłem że jak tel. poleży parę minut to przez pół minuty jest dobrze. Pytanie: oddać normalnie na gwarancję, nastąpi naprawa i ew. wymiana na nowy, czy od razu można żądać wymiany na nowy bez wad, na podstawie niezgodności towaru z umową? Czy tracę wtedy możliwość skorzystania z gwarancji w przyszłości. Chodzi o to co dla mnie jako klienta jest korzystniejsze i w którym przypadku mogę szybciej dostać sprawny tel. [bo nie ma nic gorszego jak wkur ona siostra ], czy nie ma to znaczenia? Cytuj Link to post Share on other sites
Kiziea 4 Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 Radziłbym najpierw oddać na gwarancji i zobaczysz co z tym zrobią, nie jestem pewien ale bodajże po 3 raz oddania na gwarancji, można wymienić na nowy. I masz nauczkę sprawdzać telefon w sklepie przed zakupem. Cytuj Link to post Share on other sites
MatiQ 72 Napisano 1 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2011 Idź do salonu i powiedź co się stało, przeważnie wymiana trwa chwilę i raczej nie dostaniesz nowego telefonu ale to zależy od polityki firmy Gwarancja liczy się na nowo wydany towar od początku Nie ma czegoś takiego jak wymiana na podstawie niezgodności z umową w przypadku, gdy telefon się po prostu wykrzaczył, następuje wtedy wymiana/naprawa gwarancyjna, której dokonuje producent sprzętu. Przeważnie jest to 3 do 4 tygodni od zgłoszenia załatwiane Cytuj Link to post Share on other sites
matijas 7 Napisano 2 Lutego 2011 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 I masz nauczkę sprawdzać telefon w sklepie przed zakupem.jakbym przy tym był to na pewno dziś byliśmy, Pani zaczęła sprawdzać i wszystko ładnie sprawnie działa, już się śmiałem że nakręcę film i jutro wrócę ale po paru minutach znów działał tylko środek ekranu. Jest to punkt sprzedaży nie jakiś wielki salon i musimy czekać do wtorku aż dostaną kopię faktury za niego ale miła Pani zapewniła że będzie się starać od razu o wymianę na nowy. Poczekamy zobaczymy. Dzięki Cytuj Link to post Share on other sites
Kiziea 4 Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 Poczytałem sobie o budowie dotykowych telefonów i dość często psuje się przedni panel z dotykiem. Przykład jak to wygląda u Nokii - http://allegro.pl/dotyk-nokia-5800-exp- ... 88699.html Cytuj Link to post Share on other sites
kleszczu100mzk 93 Napisano 2 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2011 Daj na gwarancje poczekaj z 2 tygodnie i jak przyjdzie nowy to przetestuj przy odbiorze od razu czy wszystko ok Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.