Skocz do zawartości

Wybór konsoli PS4 SLIM, PS4 PRO, XONE, XONE S


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez kamil_18_19,

Recommended Posts

Witam,

zastanawiam się nad kupnem konsoli, od razu zaznaczam, że w kwestii konsol jestem laik. Nigdy konsoli nie miałem. Zastanawiam się którą wybrać:

 

1) PS4 Slim

2) PS4 PRO

3) XONE 

4) XONE S

 

Czy są aż takie różnice między SLIM A PRO ? Czy gry będą dalej działać na SLIM i zwykłym XONE ?

Link to post
Share on other sites

Xbox one = Xbox one S. Wersja S jest bardzo nieznacznie szybsza. 

 

PS4 pro nadaje się dla telewizorów 4K. Nie mając takiego telewizora nie warto przepłacać. 

 

Masz wybór pomiędzy Xbox one s i ps4 slim. Czyli wersjami odchudzonymi. Nie różniącymi się od poprzedników. Pełno takich tematów na forum. 

Link to post
Share on other sites

Xbox one = Xbox one S. Wersja S jest bardzo nieznacznie szybsza. 

 

PS4 pro nadaje się dla telewizorów 4K. Nie mając takiego telewizora nie warto przepłacać. 

 

Masz wybór pomiędzy Xbox one s i ps4 slim. Czyli wersjami odchudzonymi. Nie różniącymi się od poprzedników. Pełno takich tematów na forum. 

Dzięki, a co byś Ty polecił?

Link to post
Share on other sites

Weź pod uwagę że deweloperzy często obiecują a później się wypinają.

Za rok albo dwa, może się okazać że na zwykłe PS4 przestaną wychodzić ambitniejsze produkcje bo wydawcy stwierdzą że jest za słabe :<

 

Jeśli cena nie jest dla Ciebie najważniejsza ja bym brał Ps4 pro lub czekał na scorpio :)

Link to post
Share on other sites

Gry na PS4 Pro nawet na tv FullHD dużo lepiej wyglądają dzięki supersamplingowi, efekt robi wrażenie i obraz wygląda jak żyleta, do tego często więcej fps, lepsze cienie, tekstury, efekty cząsteczkowe czy szczegółowość obtoczenia. Zdecydowanie jak teraz kupować to brać Pro, jej moc obliczeniowa jest ponad dwa razy większa i to będzie coraz bardziej widoczne w  nowych grach.

Link to post
Share on other sites