Skocz do zawartości

Antywirus ochrona przed ransomware


Recommended Posts

Cześć! Szukam właśnie jakiegoś wartego uwagi antywirusa do użytku domowego. Ogólnie zależy mi żeby chronił przed ransomware i nie zapychał skrzynki mailingami. Fajnie gdyby był prosty w obsłudze, najlepiej ze wsparciem technicznym, bo można powiedzieć, że jestem laikiem w ty temacie. Za coś dobrego jestem skłonny zapłacić. Polecicie coś?

Link to post
Share on other sites

Może Bitdefender Total Security. Czołówka pod względem skuteczności, na równi z Kasperskim. Ma ochronę przed randsomware (ustawiasz jakie foldery mają być chronione), moduł do bezpiecznych płatności bankowych, sejf na pliki czy Autopilot. Sam używam.

Link to post
Share on other sites

GDaty nie polecam, bo mocno przeszkadzał mi w użytkowaniu komputera i moim zdaniem mocno obciąża komputer podwójnym skanerem, choć można to zmienić, ale mniejsza skuteczność.

 

pomyśl o g data, mam u siebie na sprzęcie, lekki a skuteczny, kaspersky mi się średnio sprawdzil a też ostatnio dużo negatywów na jego temat piszą w związku z powiązaniami twórcy z rosyjskim wywiadem

 

Myślisz, że w Windowsie nie ma backdoorów?

Link to post
Share on other sites

Może Bitdefender Total Security. Czołówka pod względem skuteczności, na równi z Kasperskim. Ma ochronę przed randsomware (ustawiasz jakie foldery mają być chronione), moduł do bezpiecznych płatności bankowych, sejf na pliki czy Autopilot. Sam używam.

Co do kaspersky'ego to mam pewne obawy po tej całej akcji z wyciekiem. Wiem, że są różne opinie na temat tej sprawy, ale mnie osobiście trochę to odstręcza jednak od skorzystania z ich usług.

O bitdefenderze właśnie słyszałem, że ludzie sobie chwalą, podobno spoko śmiga. A co myślisz o antywirusach, które mają po prostu silniki oparte na bitdefenderze? Kilka dni temu czytałem o nich jakiś artykuł, ale jednak wolałbym poznać bezstronną opinię :P