joseph 0 Napisano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2011 Witam właśnie kończy mi się umowa w Plusie zamierzam ją przedłużyć o kolejne 24 miesiące pozostaje kwestia wyboru telefonu, chciałbym wziąć jakiegoś smartfona najlepiej z androidem w cenie do 800 - 850 pln (w abonamencie bezlik 39,90), mógłby ktoś coś doradzić/ odradzić bo w materii smartfonow jestem dość zielony. Z góry dzięki pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
andrev 84 Napisano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2011 moim zdaniem warto doplacic bo za 950 zł masz juz naprawde suer telefony http://www1.plus.pl/si2/webapp/wcs/stor ... 1000000010 czyli htc hd2. Nie zraź się do systemu bo na niego można normalnie wgrac androida. A jak to zrobisz jest superrr wielki ekran ( dla niektorych to wada ale dla mnie zaleta), swietna wydajność , no i to htc jest jeszcze galaxy s ( i to miedzy nimi moim zdaniem powinienes wybierac)- co tu duzo mowic , oprocz tylnej obudowy nie widze w tym telefonie zadnych wad a jezeli juz naprawde ci sie nie podobaja tamte no to jeszcze wchodzi w gre samsung wave s8500 ( ale tu masz bada os a nie android) Cytuj Link to post Share on other sites
msvista 85 Napisano 28 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2011 Ja bym na twoim miejscu wziął sobie abonament jaki tam chcesz, telefon bierz za 1zł, sprzedaj go i kup sobie telefonik bez simlocka na allegro albo w jakimś sklepie. A co do postu wyżej to tak jak kolega napisał - polecam ci osobiście HTC HD2 - miałem ten telefonik przez kilka dni, byłem zachwycony możliwościami, dużym ekranem dotykowym i ogromem dostępnych aplikacji, ale ... bateria, no jak to smartphone, coś za coś Cytuj Link to post Share on other sites