Skocz do zawartości

Wymiana telefonu nowa umowa


Recommended Posts

Witam właśnie kończy mi się umowa w Plusie zamierzam ją przedłużyć o kolejne 24 miesiące pozostaje kwestia wyboru telefonu, chciałbym wziąć jakiegoś smartfona najlepiej z androidem w cenie do 800 - 850 pln (w abonamencie bezlik 39,90), mógłby ktoś coś doradzić/ odradzić bo w materii smartfonow jestem dość zielony. Z góry dzięki pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

moim zdaniem warto doplacic bo za 950 zł masz juz naprawde suer telefony

 

http://www1.plus.pl/si2/webapp/wcs/stor ... 1000000010

 

czyli htc hd2. Nie zraź się do systemu bo na niego można normalnie wgrac androida. A jak to zrobisz jest superrr :( wielki ekran ( dla niektorych to wada ale dla mnie zaleta), swietna wydajność , no i to htc :)

jest jeszcze galaxy s ( i to miedzy nimi moim zdaniem powinienes wybierac)- co tu duzo mowic , oprocz tylnej obudowy nie widze w tym telefonie zadnych wad :)

a jezeli juz naprawde ci sie nie podobaja tamte no to jeszcze wchodzi w gre samsung wave s8500 ( ale tu masz bada os a nie android)

Link to post
Share on other sites

Ja bym na twoim miejscu wziął sobie abonament jaki tam chcesz, telefon bierz za 1zł, sprzedaj go i kup sobie telefonik bez simlocka na allegro albo w jakimś sklepie.

 

A co do postu wyżej to tak jak kolega napisał - polecam ci osobiście HTC HD2 - miałem ten telefonik przez kilka dni, byłem zachwycony możliwościami, dużym ekranem dotykowym i ogromem dostępnych aplikacji, ale ... bateria, no jak to smartphone, coś za coś

Link to post
Share on other sites

z tym sprzedawaniem to tez musisz uwazać, oczywiscie niektore sie opłaca ( jakieś w promocji ), ale z większością modeli nie oplaca sie tak robić poniewaz operatorzy zawyżają ich wartość i kupisz cos w abonamencie za 40 zł za te 900 zł ( taki np hd2) i okaze się ze jest wart niewiele wiecej ( np 1100) więc nie widze tu jakiegoś wielkiego zysku z podpisania umowy :P