Muchas 151 Napisano 16 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2016 Witam wszystkich. Przed momentem ww karta wyzionęła ducha. Nagły reset, artefakty przy uruchomieniu, różnokolorowe linie na całej powierzchni ekranu (nawet w biosie) win7 za każdym razem bsod. Teraz pytanie do Was moi drodzy, karta kupiona 21.03.2014 w morele.net. Nie mam informacji o gwarancji, oczywiście fakturę, pudło posiadam (z dużym prawdopodobieństwem 36mc- gwarancji wewnętrznej sklepu) Jak ją zareklamować, żeby sklep nie robił problemów, może macie już doświadczenia w tej kwestii ? Cytuj Link to post Share on other sites
Wento 1825 Napisano 16 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2016 Najzwyczajniej na świecie, zareklamuj kartę bo zaczęła działać niepoprawnie. To już zależy od sklepu i jego regulaminu, w jaki sposób będzie uznana Twoja gwarancja wewnętrzna. Cytuj Link to post Share on other sites
sony21 26 Napisano 17 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2016 Witaj, A więc tworzysz sobie konto na stronie morele.net i potem masz zakładkę serwis i zgłoś produkt wchodzisz tam i mniej więcej na dole jest uniwersalny formularz zgłoszenia, tam wszystko wypełniasz i dostajesz nr rma, potem jeśli nic się nie zmieniło w ciągu dnia 2 dostajesz adnotację jak możesz przesłać produkt, dalej nie wiem jak będzie to wyglądać bo zwykle oddaje produkty do netpunktów. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.