Skocz do zawartości

Recommended Posts

Posiadam uszkodzony dysk Seagate'a. Dysk jest na gwarancji producenta wg danych ze strony Seagate'a. Wiem, że muszę zrobić testy oprogramowaniem producenta, muszę wypełnić odpowiednie druki i odesłać dysk. Tylko gdzie ? Na stronie nie umiem nic odnaleźć. Czyżbym miał odesłać dysk pod ten adres ?

Seagate Technology

920 Disc Drive

Scotts Valley, CA 95066

 

Wysyłał ktoś dysk do Seagate'a ?

Link to post
Share on other sites

Wysyłałem już kilka dysków do nich, aczkolwiek jakiś czas temu, więc od tamtej pory mogło się coś zmienić.

Przetestuj dysk Seatoolsem, zarejestruj się u nich jako użytkownik końcowy i wypełnij formularz zgłoszenia, wtedy prześlą Ci adres do wysyłki. O ile mnie pamięć nie myli, to dyski z naszego regionu szły do Holandii.

Link to post
Share on other sites

Śmiem się z tym stwierdzeniem nie zgodzić. Mam obecnie dwa dyski z wymiany Seagate i oba działają półtora roku bez żadnego zarzutu. A wymieniałem już sporo dysków, włącznie z niesławnymi 500GB serii 11, które po powrocie z wymiany z zieloną obwódką i napisem: Cerified repaired działają do tej pory bez najmniejszych problemów.

Link to post
Share on other sites

Sprawa wygląda dość prosto. Rejestrujemy się (możemy to pominąć), podajemy nasze dane, wpisujemy model i numer seryjny urządzenia. Otrzymujemy "zamówienie" i podany adres do wysyłki (do Warszawy). Mamy 30 dni na dostarczenie zwracanego towaru, jeśli reklamacja zostanie uznana, odeślą zastępczy towar w 3-7 dni.

 

Gdybym miał odsyłać dysk do Holandii (koszt ok 50 zł) to byłoby nieopłacalne. Niestety kupiłem dysk na aukcji i więcej dysków 500GB Seagate'a ani innych marek nie kupię. Kupiłem dwie sztuki, ten sam model (ST3500418AS, 7200.12) i oba mają błędy - ten który wysyłam ma bad sektory i 449 sektorów relokowanych (Seagate dopuszcza 36). Drugi, który posiadam ma relokowane sektory (w ilości prawie 2700), ale o dziwo nie ma bad sektorów i Seatools uważa że jest ok.

Link to post
Share on other sites

Z tego co pamiętam, to koszt wysyłki był coś koło 30zł, bo nie jadą do samej Holandii, tylko do centrum tuż za Odrą, a z Holandii przychodziły nowe.

Generalnie to sam sobie krzywdę zrobiłeś, bo osobiście uważam, że kupowanie elektroniki przez internet jest nieopłacalne i w razie awarii płaci się dwa razy.

Link to post
Share on other sites
  • 3 tygodnie później...

Po około 7 dniach otrzymałem DHLem dysk, ten sam model, inne numery seryjne, naklejka na dysku "certified repaired". Gwarancja do 2013 roku (chyba tak samo jak ten który odesłałem). Dysk w pełni sprawny, bez bad sektorów, smart ok. Ogólnie cały proces wymiany przebiegał bezproblemowo.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...