Skocz do zawartości

GeForce GTX 1070 i 1080 ACX 3.0 problem


Recommended Posts

A nie chciałbyś jakiegoś mocnego 1070 ti (np tego: https://www.evga.com/products/product.aspx?pn=08G-P4-5678-KR)?

 

Tu na bank masz nowe termopady, karta jest chłodna i cicha a wydajnościowo jest 1080 (szczególnie po OC).

 

Pewnie masz taką kartę jak w linku i jesteś z niej zadowolony :) :) :)

 

W obecnej sytuacji jestem skazany albo na oczekiwanie jeszcze 4-8 tygodni na to jak sklep odstane moją kartę albo od reki tylko jeden model ACX 3 i wyjścia są tylko takie :( Nigdy już nie kupię karty EVGA ale teraz jest jak jest. Wiem że 1070 też dobre ale nie mam wyboru. Myślałem ze w sklepie zamienię na inną firmę 1080 ale nie ma szans bo oni oczywiście chcą też na tym zarobić i dostać zwrot po aktualnych cenach. 

Edytowane przez DJMazi
Link to post
Share on other sites

@DJ masz możliwość odebrania swojej karty ze sklepu? Twój JEDYNY błąd że z paragonem nie wysyłałeś karty bezpośrednio do EVGA.de

 

Na przyszłość: rejestrujesz kartę na stronie EVGA (założywszy uprzednio konto), potwierdzasz fakt posiadania towaru od nowości uploadujac paragon (masz na to bodajże do 30 dni od zakupu). I NIGDY, PRZENIGDY mieszkając w Rzeszy i kupując kartę od EVGA nie reklamujesz towaru w sklepie!!!

 

EVGA, jako firma, ma jedną z najbardziej przyjaznych użytkownikowi polityk gwarancyjnych spośród wszystkich firm w branży. Ty zaś trafiłeś na typowy sklep i z powodu niewiedzy wpakowałes się w taki kanał.

 

Żeby nie było, że wymyślam: miałem problemy z płytą od nich (evga 750i sli ftw) oraz z małym Maxwellem (gtx 960 ssc). Płytę kupowałem w Kanadzie, kartę w sklepie we Wrocławiu (ProLine). Po krótkiej konwersacji z US supportem wysyłałem płytę do Rzeszy, odesłali nową. Kartę oddałem w sklepie na gw, po tygodniu oni odesłali do Rzeszy - Ci zaś nawet nie wysyłali mi nowej tylko dogadali się ze sklepem, żeby ten wydała mi inny towar od nich a oni się już ze sklepom rozlicza.

 

Moja złota zasada: jeżeli GeForce to tylko EVGA, jeżeli Radek to tylko Sapphire.

Link to post
Share on other sites

1. W Niemczech nie ma UOKiK?

2. Napisał bym maila do evga EU z opisem sytuacji, może takiej jazdy nie miałem ale w wielu sprawach mi pomagali a nie musieli

 

Jest ale co mi to da jak sklep napisze ze nie ma produktu od producenta i może mi tylko wypłacić kasę albo dać ACX 3 kartę.

Walka z wiatrakami tutaj ludzie na forum piszą bardzo negatywne opinie. W sumie w Polsce teraz jak byś zareklamował kartę graficzną w morele np ile byś czekał to samo. Kopacze wykupują karty na łep na szyje i brak towaru powoduje braki i opóźnienia. 

Rece opadają bo sami widzicie co się dzieje z cenami.

 

Jeszcze raz zapytam jak sprawdzić ACX 3 na którą czekam czy ma już wymienione Termostaty proszę o jakieś foto przykładowe jak to powinno wyglądać.

Dzieki

@DJ masz możliwość odebrania swojej karty ze sklepu? Twój JEDYNY błąd że z paragonem nie wysyłałeś karty bezpośrednio do EVGA.de

 

Na przyszłość: rejestrujesz kartę na stronie EVGA (założywszy uprzednio konto), potwierdzasz fakt posiadania towaru od nowości uploadujac paragon (masz na to bodajże do 30 dni od zakupu). I NIGDY, PRZENIGDY mieszkając w Rzeszy i kupując kartę od EVGA nie reklamujesz towaru w sklepie!!!

 

EVGA, jako firma, ma jedną z najbardziej przyjaznych użytkownikowi polityk gwarancyjnych spośród wszystkich firm w branży. Ty zaś trafiłeś na typowy sklep i z powodu niewiedzy wpakowałes się w taki kanał.

 

Żeby nie było, że wymyślam: miałem problemy z płytą od nich (evga 750i sli ftw) oraz z małym Maxwellem (gtx 960 ssc). Płytę kupowałem w Kanadzie, kartę w sklepie we Wrocławiu (ProLine). Po krótkiej konwersacji z US supportem wysyłałem płytę do Rzeszy, odesłali nową. Kartę oddałem w sklepie na gw, po tygodniu oni odesłali do Rzeszy - Ci zaś nawet nie wysyłali mi nowej tylko dogadali się ze sklepem, żeby ten wydała mi inny towar od nich a oni się już ze sklepom rozlicza.

 

Moja złota zasada: jeżeli GeForce to tylko EVGA, jeżeli Radek to tylko Sapphire.

 

Rebelmind dziękuje za odpowiedz nie mam możliwości odebrania karty ze sklepu bo to ponad 300km nie będe jechał w jedną stronę. Dogadałem się tak z nimi po 4 tygodniach ze wyślą mi ACX bo w sumie wyboru innego nie było, człowiek uczy się na błedach teraz jak w poprzednim poście napisałem jak sprawdzić czy moja grafika która teoretycznie powinna od mnie trafić dziś albo jutro ma zostać prze zemnie sprawdzona.

 

Mówię tutaj o termostatach problem z głównego wątku.

Moja karta była zarejestrowana na EVGA ale nie spodziewałem się ze Caseking (sklep) ma totalnie w du**e jeśli już coś reklamujesz.

Jeden z największych sklepów on line w DE a RMA mają na poziomie minimalnym. Przez tydzien tam np nie mogłem się dodzwonić do działu reklamacji. Jedynie co mają fajne to www i nic innego. Ale to już nie w temacie.

Edytowane przez DJMazi
Link to post
Share on other sites

Ha! Myślisz że nasze np Morelki też nie odstawiaja takiej maniany?

 

Był swego czasu na reddicie wątek o RMA w "dużym, niemieckim sklepie internetowym", problem dotyczył jakiegoś Radka (więcej niż jedna sztuka), chyba rx 580 8gb. W skrócie: typ po kilku miesiącach dostał zwrot siana, co przy zerowej dostępnością i sporo zawyżonych cenach i tak go ustawiło z ręką w d***e.

 

Jeżeli sklep przyjął Ci zwrot i dostajesz od nich nową kartę (jeżeli jest różnica w cenie powinni Ci ją zwrócić!) to od razu rejestrujesz towar na stronie EVGA. Jeszcze jedna rada: jeżeli z jakichkolwiek względów karta Ci nie podejdzie to spróbuj ogarnąć program "StepUp" od EVGA, bo może się okazać, że za niewielką dopłatą możesz przytulić takiego właśnie 1080 Hybrid.

Link to post
Share on other sites

Ha! Myślisz że nasze np Morelki też nie odstawiaja takiej maniany?

 

Był swego czasu na reddicie wątek o RMA w "dużym, niemieckim sklepie internetowym", problem dotyczył jakiegoś Radka (więcej niż jedna sztuka), chyba rx 580 8gb. W skrócie: typ po kilku miesiącach dostał zwrot siana, co przy zerowej dostępnością i sporo zawyżonych cenach i tak go ustawiło z ręką w d***e.

 

Jeżeli sklep przyjął Ci zwrot i dostajesz od nich nową kartę (jeżeli jest różnica w cenie powinni Ci ją zwrócić!) to od razu rejestrujesz towar na stronie EVGA. Jeszcze jedna rada: jeżeli z jakichkolwiek względów karta Ci nie podejdzie to spróbuj ogarnąć program "StepUp" od EVGA, bo może się okazać, że za niewielką dopłatą możesz przytulić takiego właśnie 1080 Hybrid.

 

Kupiłem kartę jej cena była : 638 euro

Obecnie na ich stronie kosztuje : 739 euro

 

https://www.caseking.de/evga-geforce-gtx-1080-sc-2-gaming-icx-8192-mb-gddr5x-gcev-295.html

 

Oni mi napisali prosto albo zwracamy ci 639 euro albo wysyłamy ci ACX obecnie ACX na ich www kosztuje : 719 euro

 

https://www.caseking.de/evga-geforce-gtx-1080-sc-gaming-acx-3.0-8192-mb-gddr5x-gcev-255.html

 

Obie karty są niedostępne.

 

Mam nadzieje ze choć mi wysłali tego ACX 

 

To emeil jaki dostałem od pracownika sklepu :

AW: Grafikkarte

Hallo Lukas,

 

ich darf dir leider keine Grafikkarte eines anderen Herstellers zukommen lassen, da wir die Zusatzkosten sonst nicht erstattet bekommen. Ich habe dir deshalb GCEV-255 zugeschickt. Es tut mir leid. Ich habe es versucht.

 

Alternativ kannst du die Annahme verweigern und warten, bis deine aktuelle Grafikkarte wieder lieferbar wird, aber das wird laut EVGA leider noch mehrere Wochen dauern.

 
Liebe Grüße,

Mike

 

 

Witaj, lucas,

 

Niestety, nie mogę wysłać karty graficznej od innego producenta, w przeciwnym razie nie otrzymamy zwrotu dodatkowych kosztów. Dlatego wysłałem Ci GCEV-255. Przykro mi z tego powodu. Próbowałem.

 

Alternatywnie można również odmówić akceptacji i poczekać, aż aktualna karta graficzna zostanie ponownie udostępniona, ale zgodnie z EVGA będzie to trwało kilka tygodni.

 

Powitania,

Mike

 

 

Więc jak by nie było chyba nie mogę nic zrobić.

 

Tem program o którym piszesz działa tylko na terenie USA i Kanady

 

Na koniec wcześniejsza wiadomość od pracownika sklepu :

 

Hallo DJMazi,

 

es ist grundsätzlich sehr schwer, zu verstehen, was du schreibst.

 

1. Sorry, es war ein Copy&Paste-Fehler, deine Grafikkarte ist natürlich eine EVGA

GeForce GTX 1080 SC 2 Gaming iCX (GCEV-295) gewesen, die leider nicht lieferbar ist und auch über Wochen nicht wieder lieferbar sein wird. Wir können sie also NICHT sofort tauschen.

 

2. Du hast hier sehr viele Nachrichten geschrieben und wolltest nicht auf die Bearbeitung deiner Reklamation warten, weshalb ich vorab wissen wollte, welche Grafikkarte du als Alternative haben möchtest, um zu versuchen, dir diesen Wunsch zu erfüllen. Es dauert etwas, diese Sonderregelung zu erörtern und ich habe dir niemals garantiert, dass es klappt.

 

3. Im Rahmen des Grafikkarten-Soforttauschs hast du rechtlich zwei Möglichkeiten, entweder du bekommst die selbe Grafikkarte oder dein Geld zurück. Die selbe Grafikkarte können wir dir jedoch nicht mehr zukommen lassen, weil sie einfach nicht lieferbar ist. Alternativ kannst du eine Gutschrift über 639€ haben, was jedoch für eine neue Grafikkarte nicht ausreicht.

 

Wenn dir GCEV-255 EVGA GeForce GTX 1080 SC Gaming ACX 3.0 nicht zusagt, kann ich dir noch zwei weitere alternative Modelle anbieten, die mit deiner Karte vergleichbar sind.

 

GCZT-078 

https://www.caseking.de/zotac-geforc...-gczt-078.html

 

GCPN-031 

https://www.caseking.de/pny-geforce-...-gcpn-031.html

 

Bitte sag mir, für welche du dich entscheidest. Andere Modelle sind NICHT möglich.

 

Liebe Grüße,

Mike

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Witaj w DJMazi,

 

W zasadzie bardzo trudno jest zrozumieć, co piszesz.

 

1. Przepraszam, to był błąd kopiowania i wklejania, Twoja karta graficzna jest oczywiście EVGA

GeForce GTX 1080 SC 2 Gaming iCX (GCEV-295), który niestety nie jest dostępny i nie będzie dostępny ponownie przez tygodnie. Nie możemy ich natychmiast wymienić.

 

2. napisałeś wiele wiadomości tutaj i nie chciałeś czekać na rozpatrzenie twojej skargi, więc chciałem wcześniej wiedzieć, która karta graficzna chciałeś jako alternatywa, aby spełnić to życzenie. Dyskutowanie na temat tego szczególnego rozwiązania wymaga czasu i nigdy nie zapewniałem państwu, że będzie ono skuteczne.

 

3. w ramach natychmiastowej wymiany kart graficznych, masz dwie opcje prawne, albo otrzymasz tę samą kartę graficzną albo zwrot pieniędzy. Nie możemy jednak wysłać Ci tej samej karty graficznej, ponieważ jest ona po prostu niedostępna. Alternatywnie można otrzymać kredyt w wysokości 639€, co nie wystarczy na nową kartę graficzną.

 

Jeśli nie lubisz GCEV-255 EVGA GeForce GTX 1080 SC Gaming ACX 3.0, mogę zaoferować Ci dwa inne modele, które są porównywalne z kartą.

 

GCZT-078 

https://www.caseking.de/zotac-geforc...-gczt-078.html

 

GCPN-031 

Synchronizacja przez miodobrzyska https://www.caseking.de/pny-geforce-...-gcpn-031.html

 

Proszę mi powiedzieć, który Pan (i) wybierze. Inne modele NIE są możliwe.

 

Powitania,

Mike

 

Edytowane przez DJMazi
Link to post
Share on other sites

Nie tylko USA /Can, Europa tysz ;)

 

https://eu.evga.com/support/stepup/

 

"EVGA Step-Up is currently only available to residents of EU and EEA Countries, Switzerland, the United States (not including outlying territories), and Canada.

 

Tak faktycznie produkty które podlegają temu programowi musza być oryginalnie zapakowane czy można je wypróbować ?

Link to post
Share on other sites

Możesz normalnie korzystać przez trzy miesiące (niecałe) i na koniec trzeciego miesiąca "otworzyć przewód" StepUp.

 

Jak ja z tego korzystałem to praktycznie wszystkie karty były w ten sposób dostępne (np można było przejść z 7800 gs na 8800 gt), teraz widzę że już tylko chyba te droższe.

 

Musisz zarejestrować kartę do 2 tygodni od zakupu żeby móc skorzystać z programu (masz 3 miesiące od zakupu, po zarejestrowaniu, na aplikowanie o StepUp). Jeżeli twoje podanie przejdzie to płacisz tylko różnicę między cenami w sklepie EVGA).

 

Zresztą, mass wszystko w linku.

  • Popieram 1
Link to post
Share on other sites

Była strona przez którą się zamawiało termopady .

https://www.evga.com/thermalmod/

 

Po wpisaniu serialu pisze ze moja karta już ma nowe termopady i bios dzięki za linka !

 

 

Możesz normalnie korzystać przez trzy miesiące (niecałe) i na koniec trzeciego miesiąca "otworzyć przewód" StepUp.

 

Jak ja z tego korzystałem to praktycznie wszystkie karty były w ten sposób dostępne (np można było przejść z 7800 gs na 8800 gt), teraz widzę że już tylko chyba te droższe.

 

Musisz zarejestrować kartę do 2 tygodni od zakupu żeby móc skorzystać z programu (masz 3 miesiące od zakupu, po zarejestrowaniu, na aplikowanie o StepUp). Jeżeli twoje podanie przejdzie to płacisz tylko różnicę między cenami w sklepie EVGA).

 

Zresztą, mass wszystko w linku.

 

Dziś karta dotarła dzięki wielkie za informacje myślę ze za 2-3 miesiące zrobię akcje StepUp mam nadzieje ze trochę ceny kart zejdą w dół bo puki co katastrofa ;)

Myślę ze wymieni się na 1080 TI jakiś polecany i będzie to karta już na długi czas.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...