criner 2 Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 1.Konfiguracja komputera: Płyta: Gigabyte Gigabyte Z97X-Gaming 3 rev. 1.1 Procesor: Intel i5-4690k RAM: G. Skill Tridentx 2400MHz Cl 10 2x8GB Grafika: MSI GTX 970 Dysk: SSD Kingston 120GB (system) i 1TB Seagate SATA III Zasilacz: Tacens RADIX VII AG 600 2.System operacyjny: Windows 7 Professional 64bit 3.Zmiany wprowadzone w systemie i sprzęcie przed wystąpieniem kłopotów: W zasadzie brak lub trudno powiedzieć. Problem występuje od złożenia komputera, instalacji systemu i niezbędników. 4.Używany program antywirusowy: Avast Free 5.Wykonane czynności w celu naprawy problemu: Wymiana zasilacza, wymiana dysku, aktualizacja sterowników. 6.Informacje dodatkowe: Witam Forumowiczów, Niedawno złożyłem sobie komputer i mam pewne problemy. Otóż podczas grania (w różne tytuły) często w różnych interwałach czasowych gry się zamykają i wyskakuje okienko, że program przestał działać, pojawiają się również sporadycznie bluescreeny. Po wstępnej analizie doszedłem do wniosku, że może być coś nie tak z drugim dyskiem, na którym były zainstalowane wszystkie gry, ponieważ dysk ten był wcześniej w używanym laptopie którego kupiłem, a że wymieniłem tam dysk na SSD, to stary HDD włożyłem do PC. Ostatnio wziąłem nowy dysk Seagate 1TB SATA III i zrzuciłem na niego ghostem dane, ale nie przyniosło to efektu. Ktoś zasugerował mi również wymianę zasilacza, więc mam włożony również nową sztukę. Sprawdzałem również RAM Memtestem. Temperatury z tego co sprawdzałem w HWMonitor są w normach. Sterowniki od grafiki aktualizuję na bieżąco, system także. W załączonej paczce przesyłam plik z crasha gry Dying Light, zdjęcie BSoD, zdjęcie z wyniku Memtest, zrzuty z ustawień BIOS'u, plik minidump, systemowy dziennik zdarzeń aplikacji, zdarzenie z dziennika dot. ostatniego bluescreena, logi z: OTL, RSIT, Silent Runners, GMER, MBRCheck, TDSS Killer, FRST, HWiNFO. Paczka: http://wyslijto.pl/files/download/l6ifn6b62a Odświeżam, Zostało zrobione nadpisanie systemu, niestety nic nie dało. Cytuj Link to post Share on other sites
Schiusoo 2 Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Myślę, że to błąd systemu. Spróbuj zainstalować łatkę od microsoftu: https://support.microsoft.com/pl-pl/kb/2528614 Cytuj Link to post Share on other sites
criner 2 Napisano 11 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Zainstalowałem poprawkę, bez zmian. Cytuj Link to post Share on other sites
vicodin 479 Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Bez oc jest to samo? Cytuj Link to post Share on other sites
criner 2 Napisano 11 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Tak, sprawdzałem na samym początku Cytuj Link to post Share on other sites
Schiusoo 2 Napisano 11 Września 2016 Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Reinstalowałeś system? Cytuj Link to post Share on other sites
criner 2 Napisano 11 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 11 Września 2016 Nie, ograniczyłem się do nadpisania. Mam teraz pod ręką Windows 10 i sprawdzę czy też będą takie same problemy. Cytuj Link to post Share on other sites
Pankracy666 312 Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Weź powyciągaj pamięci ram przeczyść styki, podobnie zrób z kartą graficzną i wszystko dociśnij. Po-dociskaj wszystkie kable zasilające oraz kable SATA. Cytuj Link to post Share on other sites
criner 2 Napisano 14 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2016 Witam, Problem rozwiązany, po zainstalowaniu windows 10 problemu już nie ma. Pozdrawiam Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.