KermitXD 0 Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Cześć Dziś został mi założony internet światłowodowy 300,00Mb/s / 30,00Mb/s. Posiadam router TP Linka TL-WR841N oraz odbiornik TL-WN822N. Obydwa urządzenia mają przepustowość 300Mb/s. I tu pojawia się pytanie, bo po podłączeniu bezpośrednio przez kabel (router-laptop) prędkość była w granicach ~276. Natomiast poprzez połączenie WiFi jest to zaledwie 60MB/s. Czy nie da się uzyskać większej prędkości poprzez połączenie WiFi na tym osprzęcie ? Jestem trochę zielony w tych sprawach,a strata jest dość spora. Odległość między routerem, a odbiornikiem nie jest duża. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2076 Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Musisz mieć ac minimum 1200. Cytuj Link to post Share on other sites
Franz 91 Napisano 30 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Ja mam internet z Inei 150 Mb/s i mając router TP-Link WDR3600, gdzie 5 GHz ma tylko 300 Mb/s przepustowości i osiągam po WiFi ok. 145 Mb/s, więc myślę, że może AC750 w routerze by już wystarczyło, potem już jest najczęściej przeskok od razu do AC1200. Pamiętaj, że odbiornik też musisz mieć co najmniej z AC600 lub więcej. Rzeczywiście dla świętego spokoju, by nie zabrakło przepustowości kupiłbym router i odbiornik z AC1200 - zwykle taki sprzęt ma też lepsze procesory, a to też niezbędny element przy dużym ruchu sieciowym. Na pewno nie osiągniesz oczekiwanych prędkości na tym co masz. Cytuj Link to post Share on other sites
KermitXD 0 Napisano 30 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2016 Ok, dzięki. Czyli prędkość na tym sprzęcie co mam jest standardowa jak na niego ? Nic się nie da poprawić w jakiś sposób w ustawieniach ? Jak się przelicza przepustowość ? tzn. dlaczego przy internecie 300mbs potrzebny jest nadajnik 1200 ? mnoży się x4 ? Cytuj Link to post Share on other sites