Skocz do zawartości

Gigabyte poszedł na całość?


Recommended Posts

Więc z tą 260-tką to był już szczyt :D

Artefakty, zawieszanie gier, 2 krotnie odsyłali z naklejką NTF, po kolejnej odsyłce dostałem, używaną serwisową z porysowaną pcb i zmodyfikowanym biosem.

Po kolejnym piśmie z mojej strony i interwencji rzecznika praw konsumenta, Gb wystawił brak możliwości naprawy, a dystrybutor wystawił korekcyjną, dalej sklep kasę.

Jaki dystrybutor tego nie wiem sklep to Gral.

Link to post
Share on other sites

@pudel, dla mnie to ważne, bo zazwyczaj jak ja odsyłam do action'a i od nich jakieś rzeczy mam to cyrków z RMA w zasadzie nie ma, bo to nie do konca oni decydują co się stanie z danym przedmiotem. Moja wróciła ta sama tylko chip nowy i nic poza tym.

 

@reszta, Cóż wg. mnie serwis GB pozostawia wiele do życzenia. Ja mieszkam we wrocku, seris GB też tu jest(za Szp. Kamieńskiego, tam gdzie serwis iiyamy jest, tyle że nie reklamują się ich obecnością). Najpierw coś od GB jedzie do Warszawy, a potem dopiero do Wrocławia. Mi byłoby wygodniej zanieść coś samemu, ale jak wiemy procedura gwarancyjna jest porąbana w naszym kraju. Autobus też prosto od domu wprost pod ich serwis mam. Evga ma jak dla mnie lepszy support i serwis, ale już nie kłóćmy się o to, obaj producenci są "dobrzy".

Link to post
Share on other sites

Weź mnie nie rozbawiaj , bo zacznę cię podejrzewać o jakąś antyreklame Gigabyte, kto ci płaci ?

 

Chciałbyś wiedzieć kto, zgłosić się i też inkasować $0.89 za post? Nic z tego - nie powiem! :P

 

 

Btw- bardziej chodzi o uaktywnienie obrońców GBTE. Bo z każdą firmą są jakieś problemy, np. Asus terkocze, Sapphire jest gorący, Vertex jest głośny etc :)

Zatem nie dramatyzujmy. Jednak ilość przypadków popsutych kart od GBYTE jest ponadprzeciętna, czyż nie?

 

Piszę się na taką pracę :D

 

A tak na poważnie, podaj statystyki. na słowo nie wierze.

A poza tym mój Sapphire jest chłodny jak lód. :D

w ogóle po co ten temat jest założony, nie lepiej było w na luzie sobie pogadać ? bo jakby każdy tak zamierzał zakładać tematy że pasta źle nałożyli , że nowy sprzęt nie dali, itp.

Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

...to jakość usług firm produkujących karty graficzne oraz ich serwisów w PL to dopiero byłoby. A tak - jest nacisk, są efekty w postaci polepszenia pracy. Te powyższe zaś problemy sa jednostkowe względem całości. Zresztą - skoro Gigabyte sprzedaje najwięcej kart graficznych w PL to i ilościowo będzie mieć najwięcej awarii, czyż nie?

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...