pudel 10 Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Więc z tą 260-tką to był już szczyt Artefakty, zawieszanie gier, 2 krotnie odsyłali z naklejką NTF, po kolejnej odsyłce dostałem, używaną serwisową z porysowaną pcb i zmodyfikowanym biosem. Po kolejnym piśmie z mojej strony i interwencji rzecznika praw konsumenta, Gb wystawił brak możliwości naprawy, a dystrybutor wystawił korekcyjną, dalej sklep kasę. Jaki dystrybutor tego nie wiem sklep to Gral. Cytuj Link to post Share on other sites
b4rt3k 7 Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 jak naprawili to nie stekaj, a jak sie nie podoba do kupuj drozsza evge i nie placz bo to troche zalosne Cytuj Link to post Share on other sites
Valus 49 Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 a ja mialem 3 karty gigabyta i zawsze 0 problemow coz, na ten temat mozna by ksiazki pisac Cytuj Link to post Share on other sites
decigner12 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 @pudel, dla mnie to ważne, bo zazwyczaj jak ja odsyłam do action'a i od nich jakieś rzeczy mam to cyrków z RMA w zasadzie nie ma, bo to nie do konca oni decydują co się stanie z danym przedmiotem. Moja wróciła ta sama tylko chip nowy i nic poza tym. @reszta, Cóż wg. mnie serwis GB pozostawia wiele do życzenia. Ja mieszkam we wrocku, seris GB też tu jest(za Szp. Kamieńskiego, tam gdzie serwis iiyamy jest, tyle że nie reklamują się ich obecnością). Najpierw coś od GB jedzie do Warszawy, a potem dopiero do Wrocławia. Mi byłoby wygodniej zanieść coś samemu, ale jak wiemy procedura gwarancyjna jest porąbana w naszym kraju. Autobus też prosto od domu wprost pod ich serwis mam. Evga ma jak dla mnie lepszy support i serwis, ale już nie kłóćmy się o to, obaj producenci są "dobrzy". Cytuj Link to post Share on other sites
Beatrix Kiddo 103 Napisano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 Weź mnie nie rozbawiaj , bo zacznę cię podejrzewać o jakąś antyreklame Gigabyte, kto ci płaci ? Chciałbyś wiedzieć kto, zgłosić się i też inkasować $0.89 za post? Nic z tego - nie powiem! Btw- bardziej chodzi o uaktywnienie obrońców GBTE. Bo z każdą firmą są jakieś problemy, np. Asus terkocze, Sapphire jest gorący, Vertex jest głośny etc Zatem nie dramatyzujmy. Jednak ilość przypadków popsutych kart od GBYTE jest ponadprzeciętna, czyż nie? Piszę się na taką pracę A tak na poważnie, podaj statystyki. na słowo nie wierze. A poza tym mój Sapphire jest chłodny jak lód. w ogóle po co ten temat jest założony, nie lepiej było w na luzie sobie pogadać ? bo jakby każdy tak zamierzał zakładać tematy że pasta źle nałożyli , że nowy sprzęt nie dali, itp. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 ...to jakość usług firm produkujących karty graficzne oraz ich serwisów w PL to dopiero byłoby. A tak - jest nacisk, są efekty w postaci polepszenia pracy. Te powyższe zaś problemy sa jednostkowe względem całości. Zresztą - skoro Gigabyte sprzedaje najwięcej kart graficznych w PL to i ilościowo będzie mieć najwięcej awarii, czyż nie? Cytuj Link to post Share on other sites
Beatrix Kiddo 103 Napisano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 no ale ja ciągle się nie doczekam tych statystyk. dawaj, chcę zobaczyć co to ten gigabyte wyrabia w polsce. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 Poszukaj sobie w sieci. Google nie boli Cytuj Link to post Share on other sites
Beatrix Kiddo 103 Napisano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 tak myślałem że nie podasz. Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2011 To myśl dalej. Myślenie - podobnie jak Google - nie boli. EOT Cytuj Link to post Share on other sites
Krzychu2009 0 Napisano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 15 Stycznia 2011 Po prostu nie możesz znaleźć, bo nie ma.. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.