Skocz do zawartości

Gigabyte poszedł na całość?


Recommended Posts

Dzisiaj w końcu dostałem swojego Fermiego z opisem naprawiony. Jak go zobaczyłem to pomyślałem tylko o jednym:

 

http://komixxy.pl/faces/face_1283876210_by_jakubja1.png

 

Zamiast dać mi nowy produkt pozbawiony wad jak np. Evga z tego typu awariami robiła to ich serwis po prosu mi zmienił sam chip. WTF? Oszczędność na maksa? Zauważyłem to po tym, że pasta pod radiatorem wycieka jakbym tam nałożył tonę gówna szpachelką. A był dobrze wcześniej przesmarowany STG2. Zanim go wysłałem to podkładki pod śrubami od radiatora były ładne, przezroczyste, a teraz takie żółte dostałem.

 

 

Co o tym myślicie? Oczywiście teraz karcioszka działa lux i nawet mogę podgonić bardziej go przy napięciu 1.087V. Uprzednio już przy 860MHz się sypał sterownik, teraz leci na 885 i nie chce więcej ;) Powiem tylko jedno, szczena mi opadła. W życiu nie widziałem, żeby jakikolwiek serwis robił takie rzeczy. To ciekawe czy wszystkie kostki ramu też wymienią...

Link to post
Share on other sites

Powiem tak ciesz się ze dostałeś swoją, naprawioną i nie starą przechodzoną serwisową z przeklejonym nr.seryjnym z innej.

Ja nie miałem tyle szczęścia, i od czasu tej przygody firma ta dla mnie nie istnieje, powód - brak kompetencji polskiego serwisu.

Link to post
Share on other sites

To ja również nie kupie ASUSA, 9800GTX+ wrócił w gorszym stanie niż został wysłany, owszem naprawiony, jednak uszkodzone wyjście TV i źle założone chłodzenie(Dioda nie weszła na swoje miejsce)

 

Jak na razie z gigabyte mam najmniej problemów.

 

Często problemem jest użytkownik. Sprzedawca,dystrybutor,serwis, nie koniecznie sama firma.

Link to post
Share on other sites

Co do problemów z Gigabyte poczytajcie (linki poniżej). Ja osobiście nie kupię Gigabyte'a!

 

http://forums.amd.com/game/messageview. ... did=142284

http://forum-en.msi.com/index.php?topic=144474.0

http://forum.giga-byte.co.uk/index.php/ ... 884.0.html

 

 

...a kto kupił ten trąba!

 

Lol, na każdą z firm można coś znaleść, z mojego przykładu miałem 2 plyty z gigabyte i wszystko było ok. zmieniłem na asusa p5q i mi padła i co mam powiedzieć że asus jest FE,nie z braku kasy kupiłem p5k pro i do tej śmiga,tak samo z 9800gt z asusa mi zdechła,tylko tym razem miałem gwarancje.Teraz mam gtxa 460 z gigabyte i codziennie dostaje wpier.... na v 1087 od 0,5 roku i jest ok. tak więc takie gadanie,to o du**ę rozbić,obecnie wszystkie firmy stosują podobne technologie i są porównywalnie zawodnie.Co do autora,też bym się spodziewał nowej grafiki.

Link to post
Share on other sites

Co do problemów z Gigabyte poczytajcie (linki poniżej). Ja osobiście nie kupię Gigabyte'a!

 

http://forums.amd.com/game/messageview. ... did=142284

http://forum-en.msi.com/index.php?topic=144474.0

http://forum.giga-byte.co.uk/index.php/ ... 884.0.html

 

 

...a kto kupił ten trąba!

 

Weź mnie nie rozbawiaj , bo zacznę cię podejrzewać o jakąś antyreklame Gigabyte, kto ci płaci ?

Link to post
Share on other sites
Gość usunięty

Weź mnie nie rozbawiaj , bo zacznę cię podejrzewać o jakąś antyreklame Gigabyte, kto ci płaci ?

 

Chciałbyś wiedzieć kto, zgłosić się i też inkasować $0.89 za post? Nic z tego - nie powiem! :menda:

 

 

Btw- bardziej chodzi o uaktywnienie obrońców GBTE. Bo z każdą firmą są jakieś problemy, np. Asus terkocze, Sapphire jest gorący, Vertex jest głośny etc :P

Zatem nie dramatyzujmy. Jednak ilość przypadków popsutych kart od GBYTE jest ponadprzeciętna, czyż nie?

Link to post
Share on other sites

Jedyne karty które mi padały to Gigabyte, 9800gt padła- alarm bios naprawiona po 1.5 miesiąca, kolejna gtx 260soc niby taki świetny select.

Najgorszy g.... a nie selekt! kupiłem wadliwą, walka z serwisem trwała 2.5 miesiąca wywalczyłem zwrot kasy. Nie podoba mi się polski serwis, minimalistyczne niedbałe wykonanie, i ogólna zawodność. Żeby nie było tak na - to trzeba przyznać że często wypuszczają nowe biosy i sterowniki nawet do starszych modeli, np Msi ze sterami i aktualizacjami to istna tragedia, każdy producent powinien wyciągać wnioski i poprawiać swoje słabe strony, wtedy było by dla nas zdecydowanie lepiej.

Link to post
Share on other sites

Dobrze, że Ci zwrócili kasę, powinieneś się cieszyć z tego powodu. Co twojego 9800GT to miałem bardzo podobnie. Bios zgłaszał, że GPU uwalone i często nie przechodził ten GTX posta. Ogólnie to już się cieszę GPU dobrze, że działa. Jednak uważam taką "naprawę" za kompletnie bezsensowną. Mogli mi po prostu dać nową kartę(EVGA najczęściej w wypadku uwalonego chipu po prostu odsyłała nowe), bo awaria była chyba na tyle poważna, że można było, ale nie bo to gigabyte. Ogólnie każdy ich produkt jaki kupiłem był mniej lub bardziej wadliwy. Miałem XFX i to chyba była najlepsza karta jaką miałem. Co prawda hałasowała, referenty tak mają jednak fakt samej bezproblemowej pracy się liczy. XFX od nowości bez problemów przepracował rok, giguś tydzień. Miałem nawet sparkle i dłużej trzymał. Na szczęście za mojego 8500GT dostałem zwrot pieniędzy, najpierw karta zaczęła wyświetlać dziwne rzeczy, bardzo się grzała i była niewykrywalna. Potem sypnęła kolorowymi paskami. Co do tej decyzji zastrzeżen nie mam i nawet się zdziwiłem jak usłyszałem o zwrocie.

 

@pudel, dystrybutorem był action?

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...