decigner12 0 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Dzisiaj w końcu dostałem swojego Fermiego z opisem naprawiony. Jak go zobaczyłem to pomyślałem tylko o jednym: http://komixxy.pl/faces/face_1283876210_by_jakubja1.png Zamiast dać mi nowy produkt pozbawiony wad jak np. Evga z tego typu awariami robiła to ich serwis po prosu mi zmienił sam chip. WTF? Oszczędność na maksa? Zauważyłem to po tym, że pasta pod radiatorem wycieka jakbym tam nałożył tonę gówna szpachelką. A był dobrze wcześniej przesmarowany STG2. Zanim go wysłałem to podkładki pod śrubami od radiatora były ładne, przezroczyste, a teraz takie żółte dostałem. Co o tym myślicie? Oczywiście teraz karcioszka działa lux i nawet mogę podgonić bardziej go przy napięciu 1.087V. Uprzednio już przy 860MHz się sypał sterownik, teraz leci na 885 i nie chce więcej Powiem tylko jedno, szczena mi opadła. W życiu nie widziałem, żeby jakikolwiek serwis robił takie rzeczy. To ciekawe czy wszystkie kostki ramu też wymienią... Cytuj Link to post Share on other sites
torture 107 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Naprawiona? Naprawiona. Cytuj Link to post Share on other sites
Czaszka 49 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Gdyby tak każdemu mieli wymienić na nową, zamiast próbować naprawić to by chyba zbankrutowali Cytuj Link to post Share on other sites
decigner12 0 Napisano 12 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Ja tylko porównuję EVGA do GB, bo EVGA tak uwalone grafy jak moja(pracuje jak PCI-E x1) wymienia na nowe. Cytuj Link to post Share on other sites
Badder 43 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Myślisz, że tylko tobie? Mi Asus zamiast wymienić na nową płytę główną, bo była uszkodzona to też tylko naprawił. I nie mów, że EVGA wymienia, bo już by ich nie było gdyby tak robili (jak to EA mówi "Z powodów biznesowych") Cytuj Link to post Share on other sites
Paweł Maziarz 132 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Nigdzie nie pisze, że tak nie można więc nie widzę problemu Cytuj Link to post Share on other sites
szymek2424 1 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 A tak z ciekawości jaka karta ? Cytuj Link to post Share on other sites
Igoruss 5141 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Jeśli da się naprawić to naprawiają, czego sie spodziewałeś? To nie WOŚP Cytuj Link to post Share on other sites
Valus 49 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 wlasnie, ciesz sie ze dziala, a jaka byla usterka przed naprawa, no i jaka to karta? Cytuj Link to post Share on other sites
Czaszka 49 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Dobrze że wogóle uznali gwarancje bo z tego co wnioskuje zdejmowałeś chłodzenie by nałożyć tą stg-2? Cytuj Link to post Share on other sites
Lukaszbass 116 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Serwis jak serwin,jeden zadba o klienta i naprawi tak sprzet ze tego nie zauwazysz a drugi podobnie jak tobie ze glowa boli,cieszyc sie mozna tylko z tego ze grafe naprawili i jest sprawna jak trzeba. Cytuj Link to post Share on other sites
pudel 10 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Powiem tak ciesz się ze dostałeś swoją, naprawioną i nie starą przechodzoną serwisową z przeklejonym nr.seryjnym z innej. Ja nie miałem tyle szczęścia, i od czasu tej przygody firma ta dla mnie nie istnieje, powód - brak kompetencji polskiego serwisu. Cytuj Link to post Share on other sites
Saiya-jin 190 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 A na co byłby serwis, jakby wszystkie karty wymieniali? Cytuj Link to post Share on other sites
decigner12 0 Napisano 12 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Nie narzekam, że naprawiona tylko się dziwię, bo nigdy w swoim nędznym życiu nie doświadczyłem czegoś takiego. Jak pisałem w pierwszym poście, to się cieszę, bo BC2 już śmiga lepiej. No i mogę sobie winde bez zwiech załadować. GV-460OC-1GI Cytuj Link to post Share on other sites
severn 54 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 Ja ostatnio wysłałem na gwarancję gigabyte 8600gt (rozwalona to mało powiedziane ). Dostałem z powrotem GT220. I za to pokochałem tą firmę Cytuj Link to post Share on other sites
decigner12 0 Napisano 12 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 A mi za 8500Gt zwrócili tyle ile na fakturze czyli 250zł Fermi ma się świetnie. Jutro sobie pogram, po prostu jest miodnie. O i jutro muszę dokupić wietnama do BC2 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Co do problemów z Gigabyte poczytajcie (linki poniżej). Ja osobiście nie kupię Gigabyte'a! http://forums.amd.com/game/messageview. ... did=142284 http://forum-en.msi.com/index.php?topic=144474.0 http://forum.giga-byte.co.uk/index.php/ ... 884.0.html ...a kto kupił ten trąba! Cytuj Link to post Share on other sites
daniel 12 33 Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Ja tez nie kupuje gigabyte .Kiedys miałem i kicha była . Cytuj Link to post Share on other sites
Krzychu2009 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 To ja również nie kupie ASUSA, 9800GTX+ wrócił w gorszym stanie niż został wysłany, owszem naprawiony, jednak uszkodzone wyjście TV i źle założone chłodzenie(Dioda nie weszła na swoje miejsce) Jak na razie z gigabyte mam najmniej problemów. Często problemem jest użytkownik. Sprzedawca,dystrybutor,serwis, nie koniecznie sama firma. Cytuj Link to post Share on other sites
Piotrrr 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Co do problemów z Gigabyte poczytajcie (linki poniżej). Ja osobiście nie kupię Gigabyte'a! http://forums.amd.com/game/messageview. ... did=142284 http://forum-en.msi.com/index.php?topic=144474.0 http://forum.giga-byte.co.uk/index.php/ ... 884.0.html ...a kto kupił ten trąba! Lol, na każdą z firm można coś znaleść, z mojego przykładu miałem 2 plyty z gigabyte i wszystko było ok. zmieniłem na asusa p5q i mi padła i co mam powiedzieć że asus jest FE,nie z braku kasy kupiłem p5k pro i do tej śmiga,tak samo z 9800gt z asusa mi zdechła,tylko tym razem miałem gwarancje.Teraz mam gtxa 460 z gigabyte i codziennie dostaje wpier.... na v 1087 od 0,5 roku i jest ok. tak więc takie gadanie,to o du**ę rozbić,obecnie wszystkie firmy stosują podobne technologie i są porównywalnie zawodnie.Co do autora,też bym się spodziewał nowej grafiki. Cytuj Link to post Share on other sites
Beatrix Kiddo 103 Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Co do problemów z Gigabyte poczytajcie (linki poniżej). Ja osobiście nie kupię Gigabyte'a! http://forums.amd.com/game/messageview. ... did=142284 http://forum-en.msi.com/index.php?topic=144474.0 http://forum.giga-byte.co.uk/index.php/ ... 884.0.html ...a kto kupił ten trąba! Weź mnie nie rozbawiaj , bo zacznę cię podejrzewać o jakąś antyreklame Gigabyte, kto ci płaci ? Cytuj Link to post Share on other sites
Valus 49 Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Pewnie MSI A to dranie, zeby tkaich metod uzywac!! Cytuj Link to post Share on other sites
Gość usunięty Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Weź mnie nie rozbawiaj , bo zacznę cię podejrzewać o jakąś antyreklame Gigabyte, kto ci płaci ? Chciałbyś wiedzieć kto, zgłosić się i też inkasować $0.89 za post? Nic z tego - nie powiem! Btw- bardziej chodzi o uaktywnienie obrońców GBTE. Bo z każdą firmą są jakieś problemy, np. Asus terkocze, Sapphire jest gorący, Vertex jest głośny etc Zatem nie dramatyzujmy. Jednak ilość przypadków popsutych kart od GBYTE jest ponadprzeciętna, czyż nie? Cytuj Link to post Share on other sites
pudel 10 Napisano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Jedyne karty które mi padały to Gigabyte, 9800gt padła- alarm bios naprawiona po 1.5 miesiąca, kolejna gtx 260soc niby taki świetny select. Najgorszy g.... a nie selekt! kupiłem wadliwą, walka z serwisem trwała 2.5 miesiąca wywalczyłem zwrot kasy. Nie podoba mi się polski serwis, minimalistyczne niedbałe wykonanie, i ogólna zawodność. Żeby nie było tak na - to trzeba przyznać że często wypuszczają nowe biosy i sterowniki nawet do starszych modeli, np Msi ze sterami i aktualizacjami to istna tragedia, każdy producent powinien wyciągać wnioski i poprawiać swoje słabe strony, wtedy było by dla nas zdecydowanie lepiej. Cytuj Link to post Share on other sites
decigner12 0 Napisano 13 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2011 Dobrze, że Ci zwrócili kasę, powinieneś się cieszyć z tego powodu. Co twojego 9800GT to miałem bardzo podobnie. Bios zgłaszał, że GPU uwalone i często nie przechodził ten GTX posta. Ogólnie to już się cieszę GPU dobrze, że działa. Jednak uważam taką "naprawę" za kompletnie bezsensowną. Mogli mi po prostu dać nową kartę(EVGA najczęściej w wypadku uwalonego chipu po prostu odsyłała nowe), bo awaria była chyba na tyle poważna, że można było, ale nie bo to gigabyte. Ogólnie każdy ich produkt jaki kupiłem był mniej lub bardziej wadliwy. Miałem XFX i to chyba była najlepsza karta jaką miałem. Co prawda hałasowała, referenty tak mają jednak fakt samej bezproblemowej pracy się liczy. XFX od nowości bez problemów przepracował rok, giguś tydzień. Miałem nawet sparkle i dłużej trzymał. Na szczęście za mojego 8500GT dostałem zwrot pieniędzy, najpierw karta zaczęła wyświetlać dziwne rzeczy, bardzo się grzała i była niewykrywalna. Potem sypnęła kolorowymi paskami. Co do tej decyzji zastrzeżen nie mam i nawet się zdziwiłem jak usłyszałem o zwrocie. @pudel, dystrybutorem był action? Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.