Alundro 0 Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 Witam. Kupiłem TV w RTV Euro AGD i mam trochę dziwne pytanie. Czy otrzymaną kartę gwarancyjną od Samsunga należy podbić w siedzibie RTV Euro AGD? Cytuj Link to post Share on other sites
MatiQ 72 Napisano 11 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2011 Trzeba ją podbić w miejscu zakupu weź ze sobą papiery (gwarancję i dowód zakupu) i zrobią to od ręki Cytuj Link to post Share on other sites
radam5 215 Napisano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2011 I najlepiej w dniu zakupu, ale z tym jest różnie. Sprzedawcom się nie chce tego robić i później są problemy. Robię w serwisie AGD i często odsyłam ludzi z kwitkiem bo mają czyste gwarancje. Oczywiście zawsze jest argument: "bo sprzedawca powiedział, że paragon wystarczy" Ale zdarzają się producenci, którzy tego nie wymagają. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.