Bezio118 1 Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Cześć mam pytanie, mam zepsuty zasilacz OCZ 500W. Mam na niego kartę gwarancyjną i chcę go wysłać do reklamacji. Tylko nie wiem gdzie znajdują się takowe sklepy czy tam jakieś firmy czy co tam Jeżeli ktoś wie i miał jakieś styczności z tym to proszę o pomoc pozdrawiam. Cytuj Link to post Share on other sites
y0ddh4 10 Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Cześć W jakim sklepie kupiłeś zasilacz? Pozdrawiam, Y0ddh4 Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 jesli masz gwarancje sklepowa do do sklepu oni sie tym zajmą Cytuj Link to post Share on other sites
Bezio118 1 Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Zasilacz kupiłem w sklepie ataniej.pl , tam u nich na stronie piszę że jeżeli posiadam kartę gwarancyjną producenta (takową posiadam) tutaj można przeczytać http://www.ataniej.pl/informacyjna-7.html. To wtedy właśnie wysyłamy prosto do producenta sprzętu czyli OCZ. Wiecie może czy mają oni oddział gdzieś w Polsce? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 OCZ nie ma w PL siedziby ale możesz do nich napisać e-mail w tej sprawie na pewno odpiszą ja tak pisałem do CM http://translate.google.pl/translate?hl ... md%3Divnsu Cytuj Link to post Share on other sites
Bezio118 1 Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 DomiHD2 - No myślę że można napisać, tylko nie wiem czy sobie poradzę z tak złożoną formą wypowiedzi w języku angielskim Zresztą wtedy musiałbym wysłać go gdzieś za granicę. Cytuj Link to post Share on other sites
Dementor 269 Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 A od czego masz google translate:D Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Hmm a sklep nie może tego zrobić za Ciebie? Jak byś dobrze pogadał czego sie boisz, masz google translator, mi on tłumaczył jak pisałem do CoolerMaster'a co prawda nie tłumaczył rewelacyjnie ale gościu co Odp ( jakiś miły bo przedstawił sie i pisał mi po Imieniu, musiał podać podczas wysyłania e-mail ) wiedział o co chodzi i odpowiedział tak jak chciałem Cytuj Link to post Share on other sites
Bezio118 1 Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Mogę wysłać zobaczcie co google tłumacz ogarnął Hi I am writing from the Polish. My name is Sebastian I have a question, in my country there is no sitting OCZ, and I have a problem I broke your brand power supply, OCZ StealthXStream 500W! I have a warranty for it. Only I have no idea where to send it. Thanks in advance for the information. Yours! Nie będzie wiochy? Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 bez Google Translator ci powiem co tu pisze Cześć piszę(jestem z Polski? ) z Polski. Mam na imię Sebastian mam pytanie, w moim kraju nie ma siedziby OCZ, i mam problem zepsutego zasilacza marki OCZ StealthXStream 500W! Mam na niego gwarancję. Tylko nie wiem gdzie go wysłać. Z góry dzięki za informacje. Pozdrawiam! Na pewno beda wiedzieć o co chodzi, dopisz jeszcze ze sklep kazał ci wysłać bezpośrednio do producenta oraz by dali ci dane do wysyłki Cytuj Link to post Share on other sites
Bezio118 1 Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 DomiHD2 - Ok dzięki Ja trochę znam angielski ale nie czuję się na siłach by sam pisać Dopiszę to jeszcze i wysyłam do nich Emaila. EDIT: Jeżeli ktoś ogarnie ich stronę byłbym wdzięczny za podanie mi emaila tam bo za dużo tam tego jest nic nie kumam Cytuj Link to post Share on other sites
Gość Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 i daj znać co Ci odp powinno być Oki, swoja dorga co to za sklep który daje gwarancje producenta Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 http://www.ocztechnology.com/support/warranty/ Ogólne informacje nt. gwarancji OCZ. http://www.ocztechnology.com/support/customer-faqs/ FAQ Na początek musisz sobie wygenerować numer RMA: http://www.ocztechnology.com/NewTicket.html Później wysyłasz zasilacz do Holandii (dokładny adres podany jest w połowie ww. strony). Cytuj Link to post Share on other sites
Bezio118 1 Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 kubbak - Ok dziękuje Kubbak, wiesz może ile wyniesie koszt wysyłki ?? Do Holandii tragedia ;d EDIT: Sprawdziłem jakieś 90 zł, szkoda zachodu. Cytuj Link to post Share on other sites
GreQonE 3629 Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Sklep powinien pokryc koszty. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukaszbass 116 Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Bardzo kiepski sklep skoro takie problemy sa z gwarancja... Cytuj Link to post Share on other sites
Bezio118 1 Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Napiszę do nich do sklepu, gdzie mam napisać ? Dział serwisu czy Dział obsługi ?? piszę do serwisu a co tam Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Przecież to nie sklep udziela gwarancji tylko producent. Od sklepu macie 2 lata by ubiegać się niezgodności towaru z umową. Cytuj Link to post Share on other sites
Bezio118 1 Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 kubbak - Tak wiem to, ale zasilacz kosztował mnie 200 zł z przesyłką. Jeżeli wyślę do nich zasilacz, 80-100 zł przesyłka. Jeszcze pewnie OCZ będzie kazał mi pokryć koszty przesyłki z powrotem czyli następny 80-100zł. Czyli wyjdę na zero, a jeszcze jak by się okazało że nie naprawią bo wymyślą sobie że to z mojej winy. To będę na stracie. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukaszbass 116 Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 zasilacz powinni wymienic na nowy. Cytuj Link to post Share on other sites
Bezio118 1 Napisano 9 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Lukaszbass - Tak wiem te zasilacze są objęte takim czymś że wymieniają na nowe. Ciekawe ile w tym prawdy, zresztą nawet jak naprawią to koszty przesyłki to wyjdę na zero. A ten OCZ to też żaden fajny, głośny strasznie, wolałbym inny kupić Cytuj Link to post Share on other sites
kubbak 10135 Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Bezio nie, jeżeli uznają gwarancję to odsyłają na własny koszt. Z pamięciami jednak mniejszy problem, paczka do Holandii kosztowała kilka złotych. Cytuj Link to post Share on other sites
Lukaszbass 116 Napisano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2011 Lukaszbass - Tak wiem te zasilacze są objęte takim czymś że wymieniają na nowe. Ciekawe ile w tym prawdy, zresztą nawet jak naprawią to koszty przesyłki to wyjdę na zero. A ten OCZ to też żaden fajny, głośny strasznie, wolałbym inny kupić Ja to wiem a skad bo mi 23 grudnia padl ocz sxs 600 wiec nie obce mi to tyle ze ja go kupilem z allegro i nie bylo problemu z gwara Cytuj Link to post Share on other sites
cza12ster 104 Napisano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 Spróbuj napisać do nich opisując sytuacje http://www.extrememem.pl/ Cytuj Link to post Share on other sites
Bezio118 1 Napisano 10 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2011 Napisałem do sklepu w którym kupiłem odpisali mi "Proszę o podesłanie zasilacza z gwarancja od nas." Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.