cysiek78 14 Napisano 28 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2016 Witam, Może zacznę od początku. W poniedziałek 4 lipca rano postanowiłem sobie zagrać trochę. Było ładowanie gry na ekranie, gdy nagle komputer złapał zawieche. Pomyślałem że jest to jakiś "lag" i zaraz ustąpi. Poczekałem pięć minut i przystąpiłem do resetu. Brak obrazu na monitorze.. Hmm myślę o co chodzi kurcze, posprawdzałem karte itp. Wytypowałem z kolegą, że to wina płyty od firmy gigabyte. We wtorek rano zawiozłem komputer do lokalnego serwisu, ponieważ tam były zamówione części. Oczywiście przyszedłem z fakturą, która posiada 2-letnią gwarancję. Z serwisu wystawili mi druczek, że prawdopodobnie komputer będzie gotowy na 19 lipca i że poinformują telefonicznie co jest nie tak z komputerem. Wyszło tak ja przeczuwałem czyli padło mobo. Oczywiście tej informacji dowiedziałem się po tym jak zadzwoniłem w czwartek, chociaż mieli sami powiadomić. Przez telefon powiedzieli mi, że wymagane jest pudełko od płyty głównej. Oczywiście zapomnieli zadzwonić i powiedzieć o tym. Dowiozłem w piątek pudełko i powiedzieli, że w poniedziałek wyślą do serwisu. Płyta jest już w serwisie od 11-12 lipca zależy jak szybko dotarła. Do teraz nie mam żadnej odpowiedzi od sklepu kiedy płyta wróci. Tłumaczą się tylko tym, że serwis ma 21 dni roboczych. Co robić w takiej sytuacji? Pozostaje tylko czekać? Aa i mam jeszcze jedno pytanie.. Czy gdy wymienią mi płytę to format dysku jest obowiązkowy? Nie chciał bym tracić danych.. Cytuj Link to post Share on other sites
RafiXll 178 Napisano 28 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2016 format dysku nie jest obowiązkowy ( mam nadzieję, że dysk masz u siebie... bo Janusze z serwisów lubią kraść dane i konta... ) Jeśli to będzie ten sam model mobo co miałeś nie musisz nic formatować podłączasz i wio... Cytuj Link to post Share on other sites
RastaFaraji 8 Napisano 28 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2016 Do 14 4dni muszą napisać gdyby nie uwzględnili reklamacji, maxymalnego terminu nie ma, chyba że w ich własnym regulaminie.A pudełko od płyty głównej wcale nie jest obowiązkiem, więc sklep Cię w ch*** zrobił krótko mówiąc Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 28 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2016 (edytowane) Serwis Gigabyte w Polsce ,ma 30 dni (plus sob. i niedz.) na załatwienie sprawy. Ja na grafikę od nich też tyle czekałem. I nie masz podstaw do pretensji. Tak jest i już.... Edytowane 28 Lipca 2016 przez jarrino Cytuj Link to post Share on other sites
luck85 36 Napisano 28 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2016 (edytowane) Do 14 dni kalendarzowych sklep musi Cię poinformować o zasadności reklamacji i ewentualnej naprawie, jeżeli płyta poszła do naprawy to wówczas tak jak pisze w karcie gwarancyjnej. Na dłuższy termin naprawy niż jest tam napisany musiałbyś się sam zgodzić. A i jeszcze jedno dostałeś najpierw protokół niezgodności towaru z umową, czy od razu kartę reklamacyjną ? Edytowane 28 Lipca 2016 przez luck85 Cytuj Link to post Share on other sites
cysiek78 14 Napisano 28 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2016 Niee po prostu po zakupieniu komputera 1,5 roku temu dostałem fakturę od sklepu i ona działa jako 2-letnia gwarancja Cytuj Link to post Share on other sites
luck85 36 Napisano 28 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2016 Miałem na myśli dokument, jaki Ci wydali przy oddawaniu sprzętu do reklamacji ? Kupowałeś kompa jako całość bez pudełek i kart gwarancyjnych na poszczególne podzespoły ? Cytuj Link to post Share on other sites
cysiek78 14 Napisano 29 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 Dostałem tylko karteczke na której jest napisane kiedy prawdopodobnie zostanie oddany i co jest wadliwe. Części zostały zamówione w tym sklepie i złożone w całość. Mam tylko pudełko od mobo oraz grafy. Żadnych kart gwarancyjnych. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.