HECki 0 Napisano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2016 Witam, dziś po raz chyba 20 byli u mnie technicy orange. Sprawa dotyczyła rozłączeń występujących codziennie oraz trzykrotnego wzrostu pingu. Przeprowadzili pomiary w 2 punktach na linii i stwierdzili, że moje łącze działa stabilnie, bez żadnego rozłączenia od 13 dni. Przyjechali do mnie do domu, zrobili jakieś testy po czym stwierdzili: "Wszystko jest OK, problem leży po pana stronie a pingiem się nie zajmujemy". Zapytałem czy ma przypuszczenia na temat przyczyny problemu, odpowiedź zwaliła mnie z nóg: "Mam przypuszczenia, ale nie mogę ich ujawnić". Technicy zarzucili na koniec pomysłem, że mam uszkodzony router, uszkodzoną sieć domową lub wirusy (wtf). Co powinienem sądzić o ich ocenie sytuacji? Rozłączenia występują u mnie codziennie 2-4 razy, ping z 14 skoczył do 40 i od miesiąca nie spada. po 12 godzinach pracy w statystykach routera pojawiają się takie wartości: Super Frame Errors: ok. 30 tyś RS Correctable Errors: ok. 17 mln RS Uncorrectable Errors: ok. 30 tyś HEC Errors: ponad 300 tyś OCD/LCD Errors: ok. 150 Cytuj Link to post Share on other sites
cooger 2076 Napisano 16 Czerwca 2016 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2016 Sprawdź na innym routerze/modemie to się dowiesz. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.