Skocz do zawartości

Sprzeczne informacje od routera i centrali


Recommended Posts

Witam, dziś po raz chyba 20 byli u mnie technicy orange. Sprawa dotyczyła rozłączeń występujących codziennie oraz trzykrotnego wzrostu pingu. Przeprowadzili pomiary w 2 punktach na linii i stwierdzili, że moje łącze działa stabilnie, bez żadnego rozłączenia od 13 dni. Przyjechali do mnie do domu, zrobili jakieś testy po czym stwierdzili: "Wszystko jest OK, problem leży po pana stronie a pingiem się nie zajmujemy". Zapytałem czy ma przypuszczenia na temat przyczyny problemu, odpowiedź zwaliła mnie z nóg: "Mam przypuszczenia, ale nie mogę ich ujawnić".

Technicy zarzucili na koniec pomysłem, że mam uszkodzony router, uszkodzoną sieć domową lub wirusy (wtf). Co powinienem sądzić o ich ocenie sytuacji? Rozłączenia występują u mnie codziennie 2-4 razy, ping z 14 skoczył do 40 i od miesiąca nie spada. po 12 godzinach pracy w statystykach routera pojawiają się takie wartości:

 

Super Frame Errors:        ok. 30 tyś

RS Correctable Errors:     ok. 17 mln

RS Uncorrectable Errors: ok. 30 tyś

HEC Errors:                      ponad 300 tyś

OCD/LCD Errors:              ok. 150

 

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...