Skocz do zawartości

Recommended Posts

Hey

Potrzebowałbym porady jakiegoś fachowca od technologii monitorów. Aktualnie jadę na monitorze iiyama 60 HZ. Planuje zakup czegoś konkretnego. Po przetrzepaniu różnych forów moja decyzja chyba padła na monitor 144 HZ w rozdzielczości FULL HD z technologią Gsync. I tu zaczynają się dla mnie schody, ponieważ jestem zielony w tej technologii.

 

Moja karta graficzna to model GeForce GTX 970 G1 Gaming. Stąd zrezygnowałem z firmy iiyama (chociaż naprawdę monitor mi pasował) ponieważ wspiera tylko technologię FREE Sync dla kart Radeon. Z tych kart nie korzystam. Na tą chwilę mam upatrzony model:

https://www.morele.net/monitor-benq-xl2420g-713720/

 

W związku z tym moje pytania są takie:

 

1. Chciałbym się poradzić czy jest to na tą chwilę dobry wybór. Czy może polecicie coś lepszego. Nie droższego i bez straty w jakości. (fajnie by także było aby wypowiedział się ktoś posiadający ten model)

 

2. Jakim połączeniem musi być poprowadzony monitor aby można było skorzystać ze 144 HZ

 

3. Czy technologia Gsync będzie działać na każdym połączeniu czy musi to być konkretny kabel (model karty podałęm jeśli tak prosiłbym konkretną informację)

 

4. Czy technologia Gsync na tym monitorze działa w 144 HZ?

 

5. Jedna z opinii na temat powyższego monitora Benq została opublikowana przez osobę która stwierdziła że podczas ładowania gier obraz migota. Z serwisu Benq nie potwierdzili żeby pamiętali takie zgłoszenia. Nie wiem czy to prawda czy po prostu zagranie konkurencji. Macie na to jakieś zdanie?

 

 

Dzięki za wszelką pomoc

Link to post
Share on other sites
1. Chciałbym się poradzić czy jest to na tą chwilę dobry wybór. Czy może polecicie coś lepszego. Nie droższego i bez straty w jakości. (fajnie by także było aby wypowiedział się ktoś posiadający ten model)