Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,oddałem telefon Sony xperia z3 na gwarancje dnia:14 kwietnia 2016
r,w telefonie przestał działać wyświetlacz,rozkleiła się obudowa od
wyświetlacza oraz gniazdo słuchawkowe działało dopiero po 3
próbach.Serwis support stwierdził,ze nie uzna gwarancji bo została w nim
wykryta wada mechaniczna czyli minimalnie wykrzywiona obudowa (zdj dodane w
załączniku)i wycenili naprawę na 1700 zł.Wysłałem 3 mejle z
zapytaniem dlaczego nie chcą uznać gwarancji skoro wykrzywienie obudowy
nie ma nic wspólnego z wymienionymi wadami,na żadnego mejla z reszta nie
odpisali.Stwierdziłem więc,że napisze do SonyMobile na faceebooku,
niestety to tez nie dało to pożądanego rezultatu,bo oni kierowali mnie
do serwisu Support,a oni mi odpisali mi "W związku z powyższym
bardzo proszę o ponowny kontakt bezpośrednio z Sony, ponieważ to
Producent ma wgląd w szczegółowe informacje dotyczące naprawy i
przekazuje nam dyspozycje co do jej wykonania ." zauważyłem,ze
każdy próbuje umyć ręce od naprawy mojego telefonu.Dnia 25 kwietnia
zauważyłem,ze zmienił się status na stornie sonymobile.pl na
Urządzenie odebrane,w tym samym dniu status zmienił się tez na stronie
w-support.pl na Urządzenie w trakcie naprawy,dnia 1 maja dostałem
mejla,że "Nastąpiło opóźnienie naprawy Twojego urządzenia"
odpisałem im kiedy mogę się spodziewać zakończenia naprawy to
oczywiście nic mi nie odpisali,dnia 5 maja dostałem mejla z ponowna
wycena tym razem na kwotę 1020 zł.Prosiłbym o jakąkolwiek rade co mogę
zrobić, żeby naprawili mi ten telefon w ramach gwarancji,z góry
dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.http://shop.w-support.com/pl/h2o_fil...5008985801.jpg

Link to post
Share on other sites

Może udaj się do rzecznika praw konsumenta czy federacji konsumenta, w Twojej okolicy. I przedstaw sytuację i historię reklamacji, bo Ciebie jako zwykłego konsumenta mogą ignorować. Oraz w mawiać niektóre rzeczy aby zwalić na Ciebie winę i w konsekwencji na podstawie jakiś zarzutów odmówić reklamacji. I w dalszej konsekwencji za naprawę obarczyć 100 % albo większymi kosztami. Jak instytucja; rzecznik czy federacja ma doświadczenie, to powinny pomóc.

Link to post
Share on other sites

Miałem podobny problem z Samsungiem, i skończyło się na tym że mam jedną cegłę więcej w domu. Serwis za wszelką cenę będzie starał się, aby klient pokrył koszty naprawy. Jeżeli mają dokumentację w postaci zdjęć to raczej nic nie zdziałasz. Każdy umywa ręce bo teoretycznie Sony jedyne co może zrobić to napisać do serwisu i wtedy oni napiszą Ci to samo co serwis.

Jeżeli faktycznie wina nie leży po twojej stronie to możesz się udać do rzecznika, tak jak pisał @golin.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...