bossman11 0 Napisano 5 Maja 2016 Udostępnij Napisano 5 Maja 2016 Witam,oddałem telefon Sony xperia z3 na gwarancje dnia:14 kwietnia 2016r,w telefonie przestał działać wyświetlacz,rozkleiła się obudowa odwyświetlacza oraz gniazdo słuchawkowe działało dopiero po 3próbach.Serwis support stwierdził,ze nie uzna gwarancji bo została w nimwykryta wada mechaniczna czyli minimalnie wykrzywiona obudowa (zdj dodane wzałączniku)i wycenili naprawę na 1700 zł.Wysłałem 3 mejle zzapytaniem dlaczego nie chcą uznać gwarancji skoro wykrzywienie obudowynie ma nic wspólnego z wymienionymi wadami,na żadnego mejla z reszta nieodpisali.Stwierdziłem więc,że napisze do SonyMobile na faceebooku,niestety to tez nie dało to pożądanego rezultatu,bo oni kierowali mniedo serwisu Support,a oni mi odpisali mi "W związku z powyższymbardzo proszę o ponowny kontakt bezpośrednio z Sony, ponieważ toProducent ma wgląd w szczegółowe informacje dotyczące naprawy iprzekazuje nam dyspozycje co do jej wykonania ." zauważyłem,zekażdy próbuje umyć ręce od naprawy mojego telefonu.Dnia 25 kwietniazauważyłem,ze zmienił się status na stornie sonymobile.pl naUrządzenie odebrane,w tym samym dniu status zmienił się tez na stroniew-support.pl na Urządzenie w trakcie naprawy,dnia 1 maja dostałemmejla,że "Nastąpiło opóźnienie naprawy Twojego urządzenia"odpisałem im kiedy mogę się spodziewać zakończenia naprawy tooczywiście nic mi nie odpisali,dnia 5 maja dostałem mejla z ponownawycena tym razem na kwotę 1020 zł.Prosiłbym o jakąkolwiek rade co mogęzrobić, żeby naprawili mi ten telefon w ramach gwarancji,z górydziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.http://shop.w-support.com/pl/h2o_fil...5008985801.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
golin 72 Napisano 6 Maja 2016 Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 Może udaj się do rzecznika praw konsumenta czy federacji konsumenta, w Twojej okolicy. I przedstaw sytuację i historię reklamacji, bo Ciebie jako zwykłego konsumenta mogą ignorować. Oraz w mawiać niektóre rzeczy aby zwalić na Ciebie winę i w konsekwencji na podstawie jakiś zarzutów odmówić reklamacji. I w dalszej konsekwencji za naprawę obarczyć 100 % albo większymi kosztami. Jak instytucja; rzecznik czy federacja ma doświadczenie, to powinny pomóc. Cytuj Link to post Share on other sites
Kratos 174 Napisano 6 Maja 2016 Udostępnij Napisano 6 Maja 2016 Miałem podobny problem z Samsungiem, i skończyło się na tym że mam jedną cegłę więcej w domu. Serwis za wszelką cenę będzie starał się, aby klient pokrył koszty naprawy. Jeżeli mają dokumentację w postaci zdjęć to raczej nic nie zdziałasz. Każdy umywa ręce bo teoretycznie Sony jedyne co może zrobić to napisać do serwisu i wtedy oni napiszą Ci to samo co serwis. Jeżeli faktycznie wina nie leży po twojej stronie to możesz się udać do rzecznika, tak jak pisał @golin. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.