aras1599 0 Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Witam 8dni temu odebrałem sprzęt od morele, dwa dni temu po aktualizacji biosu pojawił się czarny ekran i dziś płytę zaniosłem do net punktu na gwarancje. Ile czasu mogę czekać na naprawę/wymianę płyty głównej ? Cytuj Link to post Share on other sites
jarrino 3912 Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Do 30 dni ... Cytuj Link to post Share on other sites
jaskrawy 0 Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Ja na dostarczenie brakujących części do obudowy czekałem 3 miesiące. Morele raczej tego nie będzie naprawiał tylko odda do serwisu producenta (tak polecają na stronie) a z tym może już być różnie, ale średnio do miesiąca się czeka. Cytuj Link to post Share on other sites
maly_wrobelek 44 Napisano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2016 Ostatnio reklamowałem płytę główną od MSI. Kartę wysłałem pocztą 8 Kwietnia, kurier odwiózł nową do moich drzwi 18 kwietnia. Więc tak to wyglądało u mnie. Cytuj Link to post Share on other sites
aras1599 0 Napisano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 Ostatnio reklamowałem płytę główną od MSI. Kartę wysłałem pocztą 8 Kwietnia, kurier odwiózł nową do moich drzwi 18 kwietnia. Więc tak to wyglądało u mnie. to szybko, a co u ciebie sie stało? Cytuj Link to post Share on other sites
maly_wrobelek 44 Napisano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 (edytowane) Chyba było coś z sekcją zasilania. Komputer ni z tego ni owego się wyłączył (włączona była tylko przeglądarka). Jak próbowałem włączyć to włączały się tylko wiatrak na procu. Jak do płyty był podłączony zasilacz (24 piny) to z płyty wydobywał się lekko słyszalny piszczący dźwięk. Podłączenie zasilania proca (4 piny) nie miało wpływu na ten dźwięk. Dodatkowa informacja: Nie sugeruj się statusem https://www.morele.net/rma_list/pending/ U mnie nic się tam nie zmieniało przez cały czas reklamacji, dopiero w ostatni dzień dodali że wymienili na nowy, podali nr listu przewozowego i tyle. Edytowane 23 Kwietnia 2016 przez maly_wrobelek Cytuj Link to post Share on other sites
vidio 19 Napisano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 u mnie w statusie nic się nie zmieniało, pewnego dnia pod dom zajechał kurier i wręczył mi paczkę z naprawionym sprzętem; z jednej strony byłem zły, że żadnego powiadomienia nie dostałem, a z drugiej pełna satysfakcja, że serwis uwinął się z naprawą... Cytuj Link to post Share on other sites
aras1599 0 Napisano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 u mnie w statusie nic się nie zmieniało, pewnego dnia pod dom zajechał kurier i wręczył mi paczkę z naprawionym sprzętem; z jednej strony byłem zły, że żadnego powiadomienia nie dostałem, a z drugiej pełna satysfakcja, że serwis uwinął się z naprawą... Tylko jestem ciekaw czy mi wymienią na nową czy naprawią tą kość biosu. Pytam dlatego że dużo się tutaj naczytałem ze ludzie czekali po 2 msc za sprzętem a jak przyszedł do nich to nadal nie działał lub używany. Cytuj Link to post Share on other sites
drVanSteiner 12591 Napisano 23 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 Trudno powiedzieć co zrobią. Jeśli wybrałaś gwarancję standardową, to morele decyduj o sposobie załatwienia reklamacji. Ja na 5 reklamacji u nich, miałem 4 razy wymieniony sprzęt (raz wyglądało na refurbished) i raz zwrot pieniędzy. Cytuj Link to post Share on other sites
aras1599 0 Napisano 23 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2016 Dziwne jest to że wybrałem uszkodzenie mechaniczne a w zgłoszeniu pokazuję gwarancję standard Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.