Player-01 11 Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Korzystałem z CC w wersji trial na swoim koncie. Dzisiaj zalogowałem się u siebie na konto kolegi z wykupionym pełnym pakietem i mimo wszystko CC pokazywał, że dalej działam na trialu. Wszelkie próby restartów, wylogowywania i ponownego logowania nie przynosiły rezultatów - CC cały czas pokazywał, że mam triala.Postanowiłem odinstalować Creative Clouda wraz z zainstalowanymi z nim aplikacjami Adobe (Premiere i Photoshop), wyczyściłem rejestr, ściągnąłem instalkę i pupa. CC w ogóle nie chce się teraz zainstalować. Klikam standardowo dwa razy ikonkę, Win7 pyta się czy chcę uruchomić plik, następnie czy chcę wprowadzić zmiany na komputerze i po tym zero reakcji.O co chodzi? Cytuj Link to post Share on other sites
madagascar3 4 Napisano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 (edytowane) Może przypisuje się do IP komputera Edytowane 21 Kwietnia 2016 przez madagascar3 Cytuj Link to post Share on other sites
Player-01 11 Napisano 21 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2016 Jeśli chodzi o same konto to masz rację i dlatego jeśli korzysta się z niego na jednej stacji roboczej, na drugiej musi być dezaktywowane. I tak jest w tym przypadku. Najbardziej zastanawia mnie fakt, że nie mogę za żadne skarby zainstalować Creative Clouda. Żeby chociaż jakiś błąd wyskakiwał, to można by coś poszperać, a tu nic. Chyba format mnie czeka. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.