Skocz do zawartości

Karta Wifi PCIe


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez sword88,

Recommended Posts

Cześć, potrzebuję zmienić kartę sieciową do stacjonarki. Dotychczas użerałem się z adapterem usb TL-WN721N od TP-linka (btw. nie polecam tego dziadostwa). Często gubi sieć, tzn. karta się wyłącza i trzeba ją resetować. Bywa tak, że po odłączeniu i ponownym włożeniu do USB wyskakuje bluescreen.

 

Proszę o polecenie sprzętu w cenie ok. 60zł. Zraziłem się do TPlinka, edimaxa na USB też miałem i po prostu umarł.

 

Zastanawiam się nad http://www.x-kom.pl/p/74560-karta-sieciowa-pci-e-asus-pce-n15-80211-b-g-n-300mb-s.html

 

lub

 

http://www.x-kom.pl/p/74559-karta-sieciowa-pci-e-asus-pce-n10-80211-b-g-n-150mb-s.html

 

Moje pytanie brzmi: Czy asus z 2 antenami ma tylko i wyłącznie lepszą przepustowość, czy zasięg również będzie większy? Nie znam się za bardzo na tym, ale to chyba jest połączenie równoległe, to wydaje mi się, że tylko przepustowość będzie większa. Proszę o odpowiedź, bo nie chcę przepłacać;)

Link to post
Share on other sites

I Ty naprawdę wierzysz, że to autorska konstrukcja Asusa jak nawet tanie routery tej firmy to tania masówka zaflashowana softem Asusa (w przypadku routera moze być to zaleta). W przypadku karty to pewnie cokolwiek w opakowaniu Asusa a cała modyfikacja sprowadza się do modyfikacji sterowników żeby wyświetlały napis Asus.

Link to post
Share on other sites

Aktualnie blok, router za dwoma ścianami. Router... TP-Link TL-WR841N. @cooger - może masz rację, ale jestem zrażony do TPlinka - rozważę inne propozycje, jak nie asus, to co w podobnej cenie? Co do routera, to działa jakoś, kolega na kablu nie ma problemów.

Edytowane przez Regenerate
Link to post
Share on other sites