Skocz do zawartości

Głosniki z kartą dźwiękową do 1200 zł 2.1


Recommended Posts

Witam!

Mam zamiar w niedługim czasie zakupić głośniki wraz z zewnętrzną kartą dźwiękową.

Nie znam się na tym, na co patrzeć w doborze głośników więc pytam się o to znawców.

 
Tutaj link do rodzaju muzyk które słucham:

https://www.youtube.com/watch?v=jK2aIUmmdP4&list=PLIETRoqbK4XtaVLhZILi39epg2Q3dWtVd

 

Zależy mi na czystym basie i dźwięku.

Kolega posiada głośniki niżej:

http://www.komputronik.pl/product/109034/Sprzet_komputerowy_/Peryferia/Logitech_Z_623_THX.html?gclid=Cj0KEQiAsP-2BRCFl4Lb2NTJttEBEiQAmj2tbUR0T1TR-BhfTnDx43QF36rXn9pxKB-UL86cdyJW0usaAj7j8P8HAQ&gclsrc=aw.ds

I bardzo sobie chwali. Słyszałem je w akcji i mimo zintegrowanej karty dźwiękowej grają bardzo dobrze.

Czy jest to dobry wybór?

Do karty dźwiękowej chciałbym również podłączyć Słuchawki "HyperX HX Cloud"

Pozdrawiam!

Link to post
Share on other sites

Dla mnie sub to pudło które kosztuje minimum 800 na własny wzmacniacz regulacje filtra dolnoprzepustwego i jeszcze parę innych potrzebbych funkcji i takie coś się nadaje do muzyki wszystko tańsze się nadaje ew. Do filmów

 

Do muzyki tylko 2.0

 

Poczytaj parę tematów poniżej odnosnie głośników

Link to post
Share on other sites

Ok dzięki

Po przeczytaniu kilku opinii o głośnikach Edifier wybrałem model R2600 2.0

Do tego kartę dźwiękową Xonar U7( Czy jest to dobry wybór?) 

 

Nie ma bowiem w sklepie którym kupuje karty dźwiękowej Prodigy cube black edition

Link to post
Share on other sites

To zalezy jeśli nie chcesz bawić się w wymianę opampow i oczekujesz porostu dobrej jakości dźwięku bierz 8000 jeśli jednak oczekujesz naprawdę bardzo dobrej jakości i jeszcze masz kasę żeby pożywienia opampy bierz sc808 dla mnie warto jednak nie każdy może usłyszeć znaczna różnice między tymi układami dał niektórych będzie niewielka dla innych dość duża wszystko zależy od tego jaki masz słuch a i karty różnią się złączami popatrz czy dasz radę je wogule wpiąć