Skocz do zawartości

Recommended Posts

Witam,

Zakupiłem zestaw komputerowy od morele. Zestaw odebrałem wczoraj w netpunkcie. To co zobaczyłem to jakaś tragedia, opakowania wyglądały jakby ze 30 razy każdy je otwierał i zamykał. Miałem małe podejrzenia, co do nowości tych komponentów. Przyjechałem do domu i zacząłem składać zestaw. Zauważyłem, że na procesorze widnieje odcisk chłodzenia, jakby już kiedyś ktoś ten procesor używał. Dodatkowo nie było na nim żadnej folii ochronnej a opakowanie całe się kleiło, jakby coś juz na nim było nalepione. 
Obudowa to największe rozczarowanie, w obudowie część śrub była juz przykręcona, w niektórych miejscach lakier był wytarty jakby już ktoś coś montował w tej obudowie, brakowało paru śrubek, wiekszość śrubek była luzem i latała po całym opakowaniu.
Płyta główna, a szcególnie  w środku opakowania wszystko latało, sama płyta była zapakowana, jakby robiło to 7 letnie dziecko.
 Jedyne co dostałem zapakowane w szczelnej folii, to zasilacz. 

Wszystkie pudełka wyglądały jakby ktoś nimi grał w piłkę. 
Dodatkowo w obudowie nie działał przedni panel... jednym słowem tragedia.

Rozebrałem zestaw, pochowałem wszystko do kartonów i złożyłem reklamacje.


Dodam, że wszystkie części pochodziły ze Sosnowca, a ten jak wiemy niedługo ma ogłosić autonomie.


 

Link to post
Share on other sites

1. Czy porobiłeś zdjęcia elementów zaraz po ich otwarciu (tutaj ich wady) 

2. Jeżeli złożyłeś zestaw mogą ci nie przyjąć reklamacji

3. Następnym razem w uwagach do zamówienia napisz że nie chcesz części z Sosnowca ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Link to post
Share on other sites

Sporo opinii krąży w necie, że morele wysyła zwroty towarów jako pełnoprawny nowy produkt. Nie wiem ile w tym prawdy,ale ja bym tego nie składał tak jak przedmówca porobiłbym zdjęcia zgłosił i wysłał do nich oczywiście na ich koszt i koniecznie z potwierdzeniem odbioru. Produkt nowy to nowy nie otwierany z kpl. wyposażeniem itp.. Tego typu przypadki trzeba zgłaszać i z tym walczyć. 

Link to post
Share on other sites

Ja dużo już kupiłem z Morele. M.in. dwa zestawy komputerowe. Czy to odbiór osobisty czy wysyłka, zawsze produkty przychodziły nienaruszone, w dobrym stanie. Dobrze zapakowane. Nie wiem, co ludzie się tak uparli na morele. Konkurencja nie śpi? :)

  • Popieram 4
Link to post
Share on other sites

Ja dużo już kupiłem z Morele. M.in. dwa zestawy komputerowe. Czy to odbiór osobisty czy wysyłka, zawsze produkty przychodziły nienaruszone, w dobrym stanie. Dobrze zapakowane. Nie wiem, co ludzie się tak uparli na morele. Konkurencja nie śpi? :)

Ja na +/- 40 zamówień miałem jakoś 5-7 które zgłaszałem na niezgodność (min. monitor który miał na stronie zły opis [miał być nowy a to był jakiś powystawowy chyba], kontroler usb 3.0, dysk który miał przepracowane 10h) więc mają swoje wpadki.

Link to post
Share on other sites

Ja na +/- 40 zamówień miałem jakoś 5-7 które zgłaszałem na niezgodność (min. monitor który miał na stronie zły opis [miał być nowy a to był jakiś powystawowy chyba], kontroler usb 3.0, dysk który miał przepracowane 10h) więc mają swoje wpadki.

Jasne no, każdemu się może zdarzyć. Tym bardziej, że jest to duży sklep. Jednak jak dla mniewart zaufania.

Link to post
Share on other sites

Zrobili rzecz karygodną. Tracą zaufanie.

 

Z drugiej strony takie mamy prawo, ktoś zamawia online, nie spodoba się to odsyła. Sklepy musiały by podnieść ceny 30% aby każdy miał nowe i sklepy zarabialy.

 

Wszyscy chcą zwroty i każdy chce nowy i oryginalnie zapakowany.

 

Zmierzam do tego, że powinniśmy byc świadomi, że dany towar może byc że zwrotu. Często nawet o tym nie wiecie.

 

Ale sklep popełnił babcia na całej lini

Link to post
Share on other sites

Zadzwoniłem na Infolinie i poprosiłem, by zapisali, że w przypadku problemów z pozytywnym rozpatrzeniem reklamacji, skorzystam z 14 dniowej możliwości zwrotu. Zgodzili się i najprawdopodobniej jutro dostane odpowiedź.

 

Nie licz na to. Będą Cię trzymać do 30 dni jak zgłosiłeś reklamacje :P

Link to post
Share on other sites

Gdy tylko bedzie blisko końca terminu 14 dni, napisze, ze chce zwrot :)

Jeżeli nie zaznaczyłeś przy oddawaniu sprzętu, że zgłaszasz niezgodność (nie masz tego w zgłoszeniu) to wypisali Ci pewnie Gwarancję Standard, a ta u nich trwa do 30 dni ;)

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...