williewonka 0 Napisano 8 Marca 2016 Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 Witam,Zakupiłem zestaw komputerowy od morele. Zestaw odebrałem wczoraj w netpunkcie. To co zobaczyłem to jakaś tragedia, opakowania wyglądały jakby ze 30 razy każdy je otwierał i zamykał. Miałem małe podejrzenia, co do nowości tych komponentów. Przyjechałem do domu i zacząłem składać zestaw. Zauważyłem, że na procesorze widnieje odcisk chłodzenia, jakby już kiedyś ktoś ten procesor używał. Dodatkowo nie było na nim żadnej folii ochronnej a opakowanie całe się kleiło, jakby coś juz na nim było nalepione. Obudowa to największe rozczarowanie, w obudowie część śrub była juz przykręcona, w niektórych miejscach lakier był wytarty jakby już ktoś coś montował w tej obudowie, brakowało paru śrubek, wiekszość śrubek była luzem i latała po całym opakowaniu.Płyta główna, a szcególnie w środku opakowania wszystko latało, sama płyta była zapakowana, jakby robiło to 7 letnie dziecko. Jedyne co dostałem zapakowane w szczelnej folii, to zasilacz. Wszystkie pudełka wyglądały jakby ktoś nimi grał w piłkę. Dodatkowo w obudowie nie działał przedni panel... jednym słowem tragedia.Rozebrałem zestaw, pochowałem wszystko do kartonów i złożyłem reklamacje.Dodam, że wszystkie części pochodziły ze Sosnowca, a ten jak wiemy niedługo ma ogłosić autonomie. Cytuj Link to post Share on other sites
Tankersss 398 Napisano 8 Marca 2016 Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 1. Czy porobiłeś zdjęcia elementów zaraz po ich otwarciu (tutaj ich wady) 2. Jeżeli złożyłeś zestaw mogą ci nie przyjąć reklamacji 3. Następnym razem w uwagach do zamówienia napisz że nie chcesz części z Sosnowca ( ͡° ʖ̯ ͡°) Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 8 Marca 2016 Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 Morele to generalnie sklep-porażka... Nie zgłaszaj reklamacji tylko wszystko oddaj w cholerę i kup gdzie indziej Cytuj Link to post Share on other sites
larson 36 Napisano 8 Marca 2016 Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 (edytowane) zakupy w internecie Reklamacja raczej nie uznana Edytowane 8 Marca 2016 przez larson Cytuj Link to post Share on other sites
Sakis 4 Napisano 8 Marca 2016 Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 Sporo opinii krąży w necie, że morele wysyła zwroty towarów jako pełnoprawny nowy produkt. Nie wiem ile w tym prawdy,ale ja bym tego nie składał tak jak przedmówca porobiłbym zdjęcia zgłosił i wysłał do nich oczywiście na ich koszt i koniecznie z potwierdzeniem odbioru. Produkt nowy to nowy nie otwierany z kpl. wyposażeniem itp.. Tego typu przypadki trzeba zgłaszać i z tym walczyć. Cytuj Link to post Share on other sites
dyli3 24 Napisano 8 Marca 2016 Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 Ja dużo już kupiłem z Morele. M.in. dwa zestawy komputerowe. Czy to odbiór osobisty czy wysyłka, zawsze produkty przychodziły nienaruszone, w dobrym stanie. Dobrze zapakowane. Nie wiem, co ludzie się tak uparli na morele. Konkurencja nie śpi? 4 Cytuj Link to post Share on other sites
williewonka 0 Napisano 8 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 Żadna konkurencja kolego Tez wybrałem ten sklep ze względu na dobre opinie. Dzisiaj złożyłem juz produkty w netpunkcie, zobaczymy co z tego wyjdzie. Cytuj Link to post Share on other sites
Tankersss 398 Napisano 8 Marca 2016 Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 Ja dużo już kupiłem z Morele. M.in. dwa zestawy komputerowe. Czy to odbiór osobisty czy wysyłka, zawsze produkty przychodziły nienaruszone, w dobrym stanie. Dobrze zapakowane. Nie wiem, co ludzie się tak uparli na morele. Konkurencja nie śpi? Ja na +/- 40 zamówień miałem jakoś 5-7 które zgłaszałem na niezgodność (min. monitor który miał na stronie zły opis [miał być nowy a to był jakiś powystawowy chyba], kontroler usb 3.0, dysk który miał przepracowane 10h) więc mają swoje wpadki. Cytuj Link to post Share on other sites
dyli3 24 Napisano 8 Marca 2016 Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 Ja na +/- 40 zamówień miałem jakoś 5-7 które zgłaszałem na niezgodność (min. monitor który miał na stronie zły opis [miał być nowy a to był jakiś powystawowy chyba], kontroler usb 3.0, dysk który miał przepracowane 10h) więc mają swoje wpadki. Jasne no, każdemu się może zdarzyć. Tym bardziej, że jest to duży sklep. Jednak jak dla mniewart zaufania. Cytuj Link to post Share on other sites
kajtek. 11360 Napisano 8 Marca 2016 Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 Niepotrzebnie robiłeś reklamację. Trzeba było iść na 14 dniowy zwrot bez podania przyczyny o ile zamawiałeś poprzez www. Cytuj Link to post Share on other sites
williewonka 0 Napisano 8 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 Zadzwoniłem na Infolinie i poprosiłem, by zapisali, że w przypadku problemów z pozytywnym rozpatrzeniem reklamacji, skorzystam z 14 dniowej możliwości zwrotu. Zgodzili się i najprawdopodobniej jutro dostane odpowiedź. Cytuj Link to post Share on other sites
zoltan2 253 Napisano 8 Marca 2016 Udostępnij Napisano 8 Marca 2016 Zrobili rzecz karygodną. Tracą zaufanie. Z drugiej strony takie mamy prawo, ktoś zamawia online, nie spodoba się to odsyła. Sklepy musiały by podnieść ceny 30% aby każdy miał nowe i sklepy zarabialy. Wszyscy chcą zwroty i każdy chce nowy i oryginalnie zapakowany. Zmierzam do tego, że powinniśmy byc świadomi, że dany towar może byc że zwrotu. Często nawet o tym nie wiecie. Ale sklep popełnił babcia na całej lini Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Zadzwoniłem na Infolinie i poprosiłem, by zapisali, że w przypadku problemów z pozytywnym rozpatrzeniem reklamacji, skorzystam z 14 dniowej możliwości zwrotu. Zgodzili się i najprawdopodobniej jutro dostane odpowiedź. Nie licz na to. Będą Cię trzymać do 30 dni jak zgłosiłeś reklamacje Cytuj Link to post Share on other sites
williewonka 0 Napisano 9 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Gdy tylko bedzie blisko końca terminu 14 dni, napisze, ze chce zwrot Cytuj Link to post Share on other sites
zoltan2 253 Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 A reklamację z jakiego tytułu skladales? Cytuj Link to post Share on other sites
williewonka 0 Napisano 9 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Napisałem, ze gołym okiem widać ze ten sprzęt nie jest nowy i podejrzewam, ze jest używany. Cytuj Link to post Share on other sites
zoltan2 253 Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 To już swoją drogą. Pytam ponieważ może chodzić o czas, w którym mogą rozpatrzyć reklamację. Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Gdy tylko bedzie blisko końca terminu 14 dni, napisze, ze chce zwrot Jeżeli nie zaznaczyłeś przy oddawaniu sprzętu, że zgłaszasz niezgodność (nie masz tego w zgłoszeniu) to wypisali Ci pewnie Gwarancję Standard, a ta u nich trwa do 30 dni Cytuj Link to post Share on other sites
williewonka 0 Napisano 9 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Nie, mam zaznaczoną wymianę 3-dniową. Cytuj Link to post Share on other sites
Leesiuu 538 Napisano 9 Marca 2016 Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 Aaa to zmienia wszystko To życzę Ci, żebyś nie miał problemów wymianą Cytuj Link to post Share on other sites
williewonka 0 Napisano 9 Marca 2016 Autor Udostępnij Napisano 9 Marca 2016 (edytowane) Dziękuje, jutro najprawdopodobniej dostanę odpowiedz, wiec dam znać co z tego wyszło Edytowane 9 Marca 2016 przez williewonka Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.