Skocz do zawartości

Najlepsza mysz gamingowa na rynku!


Recommended Posts

§  Budżet: 250-300 zł

§  Jakiej myszki obecnie używasz: A4tech bloody v7

§  Jaką masz obecnie podkładkę: SteelSeries qck mini (Zamierzam zmienic na troche większy model lecz tu tez mozecie mi dac rade co do podkładki czy zostawać przy SS tylko wiekszy model czy moze roccat taito np, bo w tych sprawach też jestem kompletnie zielony)

§  Z jakich wartości DPI korzystasz:  Windows- 1600, w grach roznie.

§  Ile cm przejeżdżasz myszką aby wykonać pełny obrót – cm / 360° w grach FPS: W csgo przy dpi 1 jest to to 30-31 cm.

§  W co grasz (gatunki oraz konkretne tytuły): Moba (Legue of legends), fps (Csgo, Battlefield), sandbox (Gta,Far cry, dying light) 

§  Ile przycisków używasz w myszce: Około 4 (Nie może być mniej)

§  Chwyt: Palm grip

§  Jakie jest Twoje ułożenie palców na myszce (1+2+2 czy 1+3+1): 1+2+2

§  Wielkość dłoni (od czubka palca środkowego do kciuka: 11cm

§  Dlaczego chcesz zmienić mysz: Chce po prostu kupić lepszy model po prostu, też słyszałem, że w tej mojej jest słaby sensor :P

§  Uwagi (wygląd, liczba przycisków, waga, materiał myszy): No tutaj moge mieć tylko zastrzeżenia aby posiadał chociaz te 4 przyciski, bo akurat tyle uzywam mniej wiecej ale mysle, że w tych czasach to jest norma we wszystkich myszkach.

 

Ogólnie myślałem nad Deathadderem albo SS rivalem ale podobno w tym drugim psują się gumki dośc szybko :P W sumie dobrym kandydatem mogła by być myszka dosc znana zowie fk1, ale ona jest chyba typowo pod csa i nie mam czy do innych zadań nie byłaby trochę przy uboga.Jeśli ktoś napisałby mi inne propozycje i dlaczego akurat takie lub utwierdził mnie w moich będzie super :) Byłbym naprawde wdzięczny także jesli przy okazji ktos odpowiedział na moje pytanie dot. tych podkładek :D

 

Pozdrawiam i liczę na pomoc :P

Edytowane przez dadulek
Link to post
Share on other sites