Skocz do zawartości

Komputer dla gracza z morele za 4700, lub alternatywa za 5000 +/-


Recommended Posts

Temat: Komputer dla gracza z morele za 4700 zł , lub alternatywa za 5000 zł +/-
 
Treść: Witam! Tak jak w temacie, dysponuję kwotą 5000 +/- i zastanawiam się nad kupnem komputera z morele, dokładnie tego modelu: http://www.morele.net/komputer-morele-skylake-efficient-i5-707551/Czy do kwoty 5000 - 5200 jest ktoś w stanie złożyć mi "wydajniejszy komputer" ?

Nie znam się tak dobrze na komputerach, dlatego proszę Was o pomoc. Jeśli chodzi o samo składanie pc, to prosiłbym stworzyć koszyk na Morele.net. Z góry dziękuje i pozdrawiam!

  • Zastosowanie komputera: Gry
  • Maksymalna kwota jaką dysponujesz: 5000-5200
  • Czy będziesz podkręcać sprzęt?: Tak
  • Specjalne wymagania: Wysoka wydajność, dysk SSD ( nie musi być jakiś mega duży, podstawowy)
  • Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor?: 1080
  • Których części potrzebujesz?: Całego zestawu 
  • Czy posiadasz jakieś części ze poprzedniego komputera? Nie
  • Własna propozycja zestawu: http://www.morele.net/komputer-morele-skylake-efficient-i5-707551/
  • Inne: Czy na zestawie za ok 5k jestem w stanie zagrać m.in. w Ets2 na grafice ultra i przyzwoitych fps? 
Edytowane przez damian123
Link to post
Share on other sites

nie działa, żeby zapisać musisz mieć konto 

 

 

składając samodzielnie można troszkę zejść z ceny. Co masz w swoje propozycji ? 

Link już poprawiony :) Nie mam jeszcze złożonego zestawu, bazuję na tym za 4700 z morele, ale mam budżet trochę większy więc pytam czy byłaby możliwość złożenia trochę lepszego sprzętu za te 5000-5200 ;) 

Link to post
Share on other sites

A, myślałem że to koszyk, generalnie czysto wydajnościowo pod gry to lepiej nie złożysz. I7 nie ma sensu, a dopłata do gtx 980 to minimalna wydajność. Można pokusić się o kosmetykę, powiedz czy ta obudowa ma zostać ?