vikingpl 28 Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 Witam. Na sprzedaż mam nową kartę gtx 970 od msi. Dzisiaj wróciła do mnie z serwisu po wymianie. Według dokumentów jest kontynuacja gwarancji której zostało jeszcze 2 lata. Cena 1350. Kurier 15 zł. Allegro+ prowizja 25zł. Można odebrać osobiście w łodzi. http://images78.fotosik.pl/315/3a42ce56795e6b5dgen.jpg Cytuj Link to post Share on other sites
kamar59 264 Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 To dali nowy ten sam model? Co one tak się psują widzę. Cytuj Link to post Share on other sites
vikingpl 28 Napisano 10 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 (edytowane) No tak, innego nie dają Ten sam model tylko inna karta, inne numery seryjne. Edytowane 10 Lutego 2016 przez vikingpl Cytuj Link to post Share on other sites
dante2kx 1095 Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 Możliwe że dostałeś kartę z nowej rewizji (tak jak ja). Jesteś pewien że gwarancja nie biegnie od nowa? Jak wygląda adnotacja na dokumencie w tej kwestii?. Cytuj Link to post Share on other sites
vikingpl 28 Napisano 10 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 (edytowane) Na dokumencie jest napisane że kontynuacja gwarancji ale napisałem jeszcze do sklepu cytując KC czy nie powinni dać nowej. A czym się nowa rewizja różni bo interesowałem się zbytnio? Jest v1.3. Edytowane 10 Lutego 2016 przez vikingpl Cytuj Link to post Share on other sites
kamar59 264 Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 Wyjaśnienie REWIZJI http://www.overclock.net/t/1515697/msi-gtx-900-gaming-edition-owners-club/870 Cytuj Link to post Share on other sites
adrian.nowakowsk 0 Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 Często sklepy nie mówią, ale jeśli karta jest nowa, to jest i nowa gwarancja, takie jest prawo, od końca 2014, które niestety producenci omijają, wmawiając że tak nie jest Cytuj Link to post Share on other sites
GPHero 5 Napisano 10 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 10 Lutego 2016 Inna karta - gwarancja od nowa. Cytuj Link to post Share on other sites
aeki86 0 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Prv Cytuj Link to post Share on other sites
lucas-7 45 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 A gwarancja to nie jest przypadkiem dobra wola sprzedającego? Wydaje mi się że rękojmia jest gwarantowana przez prawo. Cytuj Link to post Share on other sites
zoltan2 253 Napisano 11 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 11 Lutego 2016 Gwarancja od nowa i ją daje producent. Co do rękojmi to już roszczenie do sprzedawcy. I on ma ci dać sprawna kartę. Gwarancja nie idzie od nowa. Cytuj Link to post Share on other sites
lisurwis 0 Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 powinieneś otrzymać dokument wydania reklamacyjnego, na podstawie którego liczy się gwarancja od nowa... Cytuj Link to post Share on other sites
vikingpl 28 Napisano 14 Lutego 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 (edytowane) Karta była sprzedana aeki86 tak więc dziękuję wszystkim za zainteresowanie. Natomiast na dokumencie wydania była zaznaczona kontynuacja gwarancji. Po moim mailu x-kom odpisał: Witamy serdecznie,uprzejmie informujemy, że reklamowane przez Pana urządzenie było rozpatrywane zgodnie z dołączoną do produktu kartą gwarancyjną, której punkt 2. mówi :"Na warunkach określonych niniejszym dokumentem gwarancyjnym, firma X-KOM (zwana dalej Gwarantem) udziela kupującemu gwarancji na towary wymienione w tabeli powyżej , zwane dalej "sprzętem" i zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wady sprzętu (dokonania naprawy lub wymiany na taki sam lub inny o parametrach nie gorszych). O sposobie usunięcia wady decyduje Gwarant, przy czym w przypadku braku opłacalności ekonomicznej usunięcia wady sprzętu. Gwarant może podjąć decyzję o zwrocie zapłaconej ceny. Okres gwarancji jest określony w miesiącach i jest ustalony dla każdego z produktów. Sprzęt, przy którym okres gwarancji jest określony jako "GP", jest objęty gwarancją producenta(osobny druk gwarancyjny), gdzie Gwarant nie udziela na ten sprzęt gwarancji."W związku z powyższym punktem karty gwarancyjnej, to do Gwaranta należy podjęcie decyzji o okresie gwarancji na zakupiony produkt, w tym konkretnym przypadku gwarancja jest kontynuowana. Mimo wszystko bardzo chętnie posłucham w jaki sposób z nimi rozmawiać aby otrzymać nową gwarancję. Edytowane 14 Lutego 2016 przez vikingpl Cytuj Link to post Share on other sites
adrian.nowakowsk 0 Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 No to jeśli gwarantem jest sklep a nie producent,to może tak być,że gwarancja biegnie dalej,choć nie jestem pewien Cytuj Link to post Share on other sites
GPHero 5 Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 wcale nie. x-kom to notoryczni oszu***. polskie prawo wyraźnie mówi że po wymianie produktu na nowy gwarancja biegnie od nowa. dodatkowo zapytaj dlaczego nie dostałeś korekty dokumentu sprzedaży i nowego z datą wymiany. "Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy." Cytuj Link to post Share on other sites
bossk 1099 Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 na nowo wydaną rzecz gwarancja biegnie od nowa: http://supermarket.blox.pl/2015/05/Czy-po-wymianie-gwarancyjnej-gwarancja-biegnie-od.html Cytuj Link to post Share on other sites
wujaszekcarlos 100 Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 wcale nie. x-kom to notoryczni oszu***. polskie prawo wyraźnie mówi że po wymianie produktu na nowy gwarancja biegnie od nowa. dodatkowo zapytaj dlaczego nie dostałeś korekty dokumentu sprzedaży i nowego z datą wymiany. "Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy." Sprzedawca nie musi wystawiać nowego dokumentu sprzedaży. Wystarczy dokument potwierdzający wymianę na nową sztukę z nowym numerem seryjnym. Teoretycznie "Gwarancja" biegnie od nowa. Polskie prawo mówi, o nowym okresie gwarancyjnym w momencie wymiany na nową sztukę wolną od wad, aczkolwiek zastosowanie mają przypisy ktoe są zawarte w treści owego dokumentu. Cytuj Link to post Share on other sites
lucas-7 45 Napisano 14 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2016 Nie w temacie, ale z tego linku wynika że moja wymieniona w grudniu 2015 Xperia z3c powinna mieć nowa 24 miesięczna gwarancja. Tel. kupiony na firmę. Jutro pisze maila do Sony, ciekawe co odpowiedzą Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.