Skocz do zawartości

Msi GTX 970 gaming, nowa


Recommended Posts

Karta była sprzedana aeki86 tak więc dziękuję wszystkim za zainteresowanie.

Natomiast na dokumencie wydania była zaznaczona kontynuacja gwarancji. Po moim mailu x-kom odpisał:

 

Witamy serdecznie,

uprzejmie informujemy, że reklamowane przez Pana urządzenie było rozpatrywane zgodnie z dołączoną do produktu kartą gwarancyjną, której punkt 2. mówi :
"Na warunkach określonych niniejszym dokumentem gwarancyjnym, firma X-KOM (zwana dalej Gwarantem) udziela kupującemu gwarancji na towary wymienione w tabeli powyżej , zwane dalej "sprzętem" i zobowiązuje się do nieodpłatnego usunięcia wady sprzętu (dokonania naprawy lub wymiany na taki sam lub inny o parametrach nie gorszych). O sposobie usunięcia wady decyduje Gwarant, przy czym w przypadku braku opłacalności ekonomicznej usunięcia wady sprzętu. Gwarant może podjąć decyzję o zwrocie zapłaconej ceny. Okres gwarancji jest określony w miesiącach i jest ustalony dla każdego z produktów. Sprzęt, przy którym okres gwarancji jest określony jako "GP", jest objęty gwarancją producenta(osobny druk gwarancyjny), gdzie Gwarant nie udziela na ten sprzęt gwarancji."
W związku z powyższym punktem karty gwarancyjnej, to do Gwaranta należy podjęcie decyzji o okresie gwarancji na zakupiony produkt, w tym konkretnym przypadku gwarancja jest kontynuowana.

 

 

Mimo wszystko bardzo chętnie posłucham w jaki sposób z nimi rozmawiać aby otrzymać nową gwarancję.

Edytowane przez vikingpl
Link to post
Share on other sites

wcale nie.

 

x-kom to notoryczni oszu***.

 

polskie prawo wyraźnie mówi że po wymianie produktu na nowy gwarancja biegnie od nowa.

 

dodatkowo zapytaj dlaczego nie dostałeś korekty dokumentu sprzedaży i nowego z datą wymiany.

 

"Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy."

Link to post
Share on other sites

wcale nie.

 

x-kom to notoryczni oszu***.

 

polskie prawo wyraźnie mówi że po wymianie produktu na nowy gwarancja biegnie od nowa.

 

dodatkowo zapytaj dlaczego nie dostałeś korekty dokumentu sprzedaży i nowego z datą wymiany.

 

"Jeżeli gwarant wymienił wadliwy produkt na nowy lub dokonał istotnych napraw, termin gwarancji biegnie od nowa od momentu dostarczenia klientowi wymienionej lub naprawionej rzeczy."

Sprzedawca nie musi wystawiać nowego dokumentu sprzedaży. Wystarczy dokument potwierdzający wymianę na nową sztukę z nowym numerem seryjnym. Teoretycznie "Gwarancja" biegnie od nowa. Polskie prawo mówi, o nowym okresie gwarancyjnym w momencie wymiany na nową sztukę wolną od wad, aczkolwiek zastosowanie mają przypisy ktoe są zawarte w treści owego dokumentu.

Link to post
Share on other sites

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...