Skocz do zawartości

Synchronizacja pionowa - dużo FPS a gra tnie


Recommended Posts

Witam, jeśli zły dział to przepraszam.

Zakupiłem nowy zestaw o takich parametrach:

 

Pamięć Crucial Ballistix 8GB (2x4GB) DDR3 1600MHz CL9 Unbuffered NON-ECC 1.5V (BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU)

Dysk Western Digital Caviar Blue, 3.5'', 1TB, SATA/600, 7200RPM, 64MB cache (WD10EZEX)

Zasilacz Thermaltake Smart SE Modular 530W (SPS-530MPCBEU)

Chłodzenie CPU SilentiumPC Fera 2 HE1224 (SPC094)

Procesor Intel CORE i5-4460 3.20GHz LGA1150 BOX BX80646I54460 - Haswell Refresh

Obudowa Zalman R1, USB 3.0, Czarna (R1)

Napęd Samsung SH-224FB - (SH-224FB/BEBE) następca modelu SH-224DB/BEBE

Płyta główna Gigabyte GA-B85M-D3H-A, B85, DualDDR3-1600, SATA3, HDMI, DVI, D-Sub, mATX

Karta graficzna Sapphire R9 390 NITRO, 8GB GDDR5, 512 Bit, HDMI, DVI, 3xDP, Box (11244-01-20G)

 

Windows 7 64bit

A mój monitor do Samsung T22D390. 

Sterowniki karty aktualne, temperatury są ok na karcie i procesorze

 

Zapewniano mnie ze gry takie jak Farming Simulator 15 czy Euro Truck Simulator 2 i American Truck Simulator 2 będą chodzić na ultra detalach w 60 fps. A Farming ma spadki do 55/40 przy obracaniu kamerą itp. Euro Truck i American Truck ma niby 55fps to dużo ale u mnie czuć że gra ,,muli,, i po prostu odechciewa się grać. Po wyłączeniu synchronizacji dochodzi dużo FPS ale nie da się grać czuć zacięcia/mulenie przy nawet 150fps. Wiecie może co jest nie tak ? Z góry dziękuje za pomoc. :)

Edytowane przez Dawider
Link to post
Share on other sites
Gość
This topic is now closed to further replies.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...