Rocane 1 Napisano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2016 (edytowane) Witam !Poszukuję pomocnych informacji jak podejść dział reklamacji lenovo.. Otóż rozwarstwiła się obudowa matrycy. Dział odrzuca zgłoszenie pisząc że to uszkodzenie mechaniczne, podczas gdy lapek ma parę miesięcy i jest w stanie idealnym. Nigdy nie spadł, nie jest popękany, powyginany itp. Dmuchając i chuchając używa go kobieta ... Serwis, pomimo opisów, że nie jest to wina użytkownika odpisuje, że można odesłać im lapka, lecz naprawią odpłatnie. Dodam też, że lewy zawias strasznie się zacina i trzeszczy ... Jakieś pomysły ? Zdjęcia problemu: https://www.dropbox.com/s/uvkkyt7zo1cczap/12620419_886168881481865_1897276625_o.jpg?dl=0 https://www.dropbox.com/s/hsly9yfzyvmwif1/12630945_886168878148532_270979580_o.jpg?dl=0&preview=12630945_886168878148532_270979580_o.jpg Edytowane 28 Stycznia 2016 przez Rocane Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4157 Napisano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2016 ściśnij Brat ma na klipsach ale poważniej, to podaj dokładną datę zakupu ( bo jeśli nie minęło pół roku to znam sposób ) Cytuj Link to post Share on other sites
Rocane 1 Napisano 28 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2016 Ściskałem, ale wyskakuje przez ciężko działający zawias ... ;\W zasadzie mógłbym go rozebrać i to naprawić, ale obawiam się całkowitej straty gwarancji, której jak teraz widzę nie posiada ... Data zakupu w morele: 04.08.2015Ciekawe, gwarancja producenta ruszyła 26.03.215. Jakim cudem gwarancja przed zakupem ? Cytuj Link to post Share on other sites
ilov3 106 Napisano 28 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2016 Bo to sklep ja będzie realizował jeśli minie producenta (te pozostałe 5 miesięcy ) Cytuj Link to post Share on other sites
Rocane 1 Napisano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 No dobra, to już wiem.Jakieś sugestie w kwestii reklamacji ? Cytuj Link to post Share on other sites
ilov3 106 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 zgłaszałeś u lenovo czy u sprzedawcy? Cytuj Link to post Share on other sites
Rocane 1 Napisano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Lenovo gdyż morele tak sobie życzyło. Spychaja winę na użytkowniczke. Moim zdaniem to wina zawiasu. Chodzi cholernie ciężko, czasem przeskoczy. Obudowa jest cała, nie popękana. Wyskoczyła od środka Cytuj Link to post Share on other sites
ilov3 106 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 no to ciężka sprawa, to widać że to nie jest uszkodzenie mechaniczne Cytuj Link to post Share on other sites
Rocane 1 Napisano 29 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 Normalny człowiek to wie. Nie da się tego uszkodzić w taki sposób. Tylko nie wiem jak im to wytłumaczyć. Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4157 Napisano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2016 (edytowane) piszesz z ustawy pismo o niezgodności z umową, argumentujesz tam którymś punktem ( art 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej ) że nie minęło pół roku od zakupu ( więc jest domniemanie niezgodności w chwili wydania, tylko napisz to jakoś znośnie ) i ślesz na morele ( bo pociągasz sprzedawcę czyli morele do odpowiedzialności ) Edytowane 29 Stycznia 2016 przez kokosnh Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2016 Wątpię aby po kilku miesiącach dało to jakieś skutki. Cytuj Link to post Share on other sites
ratmed0000 19 Napisano 2 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2016 reklamuj w sklepie do należny do ciebie czy chcesz reklamować u sprzedawcy czy u producenta!!!!!!!!!!!!!!!! serwis jest w Essen w niemczech wiec min 30 dni czekania z tytułu gwarancji wiec rękojmia wady produktu i odpowiedzialność sprzedawcy! Nie wygląda aby upadł,bo wtedy i matryca by pewnie pekła oraz na palmrescie były by uszkodzenia a takowych nie ma dzwon do centrali lenovo w polsce i cisnij dzien w dzien oszustów!!!!!!!!!!!!!!! ja miałem y70-70 i bujałem sie dlugo Cytuj Link to post Share on other sites
_Skipper_ 919 Napisano 2 Lutego 2016 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2016 A tak się kłócą, że serwis Lenovo nie taki zły. Cytuj Link to post Share on other sites
feomathar24 4 Napisano 26 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2016 Witam, odświeżę trochę temat. Mam ten sam problem z laptopem co założyciel tematu. Serwis w pierwszej kolejności odmawiał przyjęcia laptopa, po małej wymianie zdań przyjął go, ale odmawia naprawy, stwierdzając: "Autoryzowany Partner Serwisowy Lenovo niniejszym potwierdza wykrycie uszkodzeń wyżej opisanego sprzętu, które nie są objęte zakresem standardowego wsparcia gwarancyjnego" Macie jakiś pomysł jak ich podejść? Bo szczerze nie chce mi się bawić w jakiś rzeczników praw konsumenta czy wysyłanie laptopa do niezależnego rzeczoznawcy, laptop mi jest potrzebny i chciałbym to załatwić szybko. To nie jest jednorazowa wada w tym laptopie, na forach jest opisanych więcej takich usterek, co jedynie potwierdza, że wina leży po ich stronie, ale mają to gdzieś. Cytuj Link to post Share on other sites
kokosnh 4157 Napisano 26 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2016 zależnie od czasu zakupu, albo rękojmi albo dla starszych ( przed 25 grudnia 2014 ) z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i ciągasz sklep do odpowiedzialności ( i oni się z serwisem będą męczyć, lub wymienią na nowy ) Cytuj Link to post Share on other sites
feomathar24 4 Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Laptop już mam ponad rok od zakupu. Lenovo olało mojego ostatniego maila i wyceniło naprawę na ponad 600 zł. Cytuj Link to post Share on other sites
ann3131 0 Napisano 28 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2016 Warto powalczyć z Lenovo, odesłać ponownie z argumentacją. Oczywiście do Medionu w DE Cytuj Link to post Share on other sites
feomathar24 4 Napisano 10 Września 2016 Udostępnij Napisano 10 Września 2016 Witam, trochę odświeżę temat. Po rozebraniu laptopa okazało się, że prawy zawias zatarł się, przez co siła naciska wywierana na miejsce gdzie był przytwierdzony była za duża i obudowa pękła. Napisałem to do serwisu i na stronie lenovo na fb i kompletne olanie, odwiedź w stylu "uszkodzenie mechaniczne, nie uwzględniamy". Pewnie jakby bateria wybuchła i laptopa się spalił, odwiedź byłą by taka sama. Napisałem maile do UOKiK zobaczymy czy coś pomogą. Mam chęć olać sprawę i po prostu sam go naprawić, szybciej i mniej pier... ale jednak nie dam za wygrana. Pzdr Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.