thewildtree 0 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Cześć, czytuję to forum od dłuższego czasu ale dopiero teraz się zarejestrowałem, bo mam kilka pytań i może ktoś będzie mógł mi pomóc. Wczoraj wieczorem zamówiłem sobie monitor w morele.net. Dziś ok.11 dostałem potwierdzenie akceptacji zamówienia i dane do wpłaty - przelew kilkanaście minut później był już wysłany. Mieli mały błąd w danych (ulica miała, nie wiedzieć czemu, dopisane ".net" na końcu), ale z tego co wiem jeśli numer rachunku jest poprawny to przelew i tak dojdzie gdzie trzeba. Wszystkie inne dane się zgadzały. Mam pytanie - jak długo może trwać zaksięgowanie takiego przelewu? Strona zamówienia nieustannie twierdzi, że jeszcze się to (po ich stronie) nie odbyło. Jestem cholernie z tym niecierpliwy, więc chciałbym się upewnić, czy to normalne, że po niemal całym dniu nie zaksięgowano wpłaty (cykle przelewów w bankach moim i sklepu się zgrywają, więc to nie problem). I czy ewentualnie ten błąd w adresie (kopiowałem z maila od nich, widziałem, ale nie poprawiałem - jak kazali, tak zrobiłem) może powodować póżniejsze problemy? Przepraszam, wiem że trochę nadmiernie się tym przejmuje. Dzięki z góry za pomoc. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez thewildtree Cytuj Link to post Share on other sites
sony21 26 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 Zacznijmy od tego że przelew jeśli wyjdzie po godzinie 9-11 nie ma szans żeby dotarł tego samego dnia chyba że jest to przelew natychmiastowy albo ten sam bank więc musisz poczekać cierpliwie jutro do 12 będą mieli zaksięgowany przelew dolicz sobie opóźnienie jakieś zanim strona cię o tym poinformuje. Cytuj Link to post Share on other sites
orbik 1407 Napisano 12 Stycznia 2016 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 (edytowane) Oczywiście, że może dotrzeć tego samego dnia. Nie opowiadaj głupot bo eurobank -> ing zrobiony do 11 przychodzi około 17. Wystarczy spojrzeć na sesje wychodzące i przychodzące banków. Co do czas, odczekaj sobie do jutra i powinno być już dobrze. @up - stosuj interpunkcję. Edytowane 12 Stycznia 2016 przez orbik Cytuj Link to post Share on other sites
thewildtree 0 Napisano 12 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2016 No cóż, rozumiem, już jestem spokojny - dzięki! Zaczekam, jeśli pojawią się jakieś problemy to zwrócę się tu do was o pomoc, ale miejmy nadzieję że nie będzie takiej potrzeby. Cytuj Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.