Skocz do zawartości

komputer dla gracza do 3000


Idź do rozwiązania Problem ogarnięty przez nos_tro,

Recommended Posts

Witam

 

Ostatnio doszedłem do wniosku, że już pora na wymianę mojego trzy letniego PC na coś nowszego. Przeglądając oferty na allegro mam wrażenie, że większość sprzedawców chce mnie po prostu wydymać w strefie ceny do osiągów.  Nie będę ukrywał, jestem zielony jeśli chodzi o komputery wiec zwracam się do Was z prośbą o pomoc, a więc:

 

Zastosowanie komputera: gry (głównie World of Warcraft, nadchodzące tytuły w 2016)

Maksymalna kwota jaką dysponujesz: komputer do 3000 (rozważę buildy do 3300)

Kiedy zamierzasz kupić komputer?: jak najszybciej, maksymalnie do połowy stycznia 2016

Których części potrzebujesz?: wszystkiego co w PC (budzie) potrzebne oprócz czytnika płyt cd/dvd

Czy będziesz podkręcać sprzęt?: Nie

Jaką rozdzielczość posiada Twój monitor? Czy masz zamiar go zmienić? Jaki to model?: posiadam samsung tv (model: 32f5000aw) rozdzielczość 1080p, nie zamierzam go zmieniać

Specjalne wymagania: lubię prostotę więc obudowy w stylu SilentiumPc Gladius m35 mile widziane

 

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.

Link to post
Share on other sites

 

Może wystarczy wymiana GPU i co najwyżej zasilacza ? Podaj na czym teraz siedzisz ;)

 

gt 630, amd fx 6100 black edition, gigabyte 78lmt-s2, 8gb ram, zasilacz to jakis noname 400w za 150zl ogólnie komputer ma już te 3 lata trochę śwista, trochę gwizda i mam wrażenie, że nie długo tak czy siak coś się w nim zepsuje 

Edytowane przez gregkilla
Link to post
Share on other sites

 

 

hdd to WD wd10ezex 1tb caviar blue 64mb sata III 3,5 dysk skwierczy przy starcie komputera oraz przy wczytywaniu większych folderów (również do wymiany)

Krótko mówiąc zepsuł się czy po prostu długo i głośno się wczytuje ? Bo jeżeli to drugie no to niestety takie są HDD- nie są demonami prędkości. Jeżeli się zepsuł to uwzględnię nowy.

Link to post
Share on other sites