Skocz do zawartości

Pomoc w skreceniu do końca kompa kilka pytań


Recommended Posts

Witam mam mały problem toznaczy jestem laikiem w skrecaniu kompów ale kiedyś musiało to nadejść!

mój sprzet to:

OCZ StealthXStream 2 SLI 600W

Kingston DDR3 4GB(2x2GB) PC1333 HyperX Blu. CL9

MSI GeForce GTX460 Hawk 1GB DDR5/256bit DVI/mHDMI PCI-Express

MSI P55-GD65 MOA Edition Intel P55 LGA1156 (PCIE/DZW/GLAN/SATA/RAID/DDR3)

Samsung 500GB 16MB HD502HJ F3 sATA-2

Intel Core i5-760 2,8 GHz 8MB cache s. 1156 Box

LG DVD Recorder GH-22LS50 LightScribe Sata Black Oem

Cooler master dominator 692 lite

i chodzmi juz tylko o podpiecie dobrze kabli!

moje pytania:

1) Dysk, napęd podpinam do płyty za pomocą kabli sata2 i tak dysk jest sata 1 napęd sata 2 i teraz jak jest z zasilaczem czy tez musze podpiąć zgodnie z numerami podpiecia do płyty głównej bo na zasilaczu tez mam oznaczenia sata1-3

2)Wtyk CUP1 i CUP2 na płycie mam jedno wejście czyli podpinam CUP1? a ten drugi moze tak swobodnie lezeć czy czymś to zabezpieczyć?

3)Karta grafiki ma 2 miejsca na zasilanie to mam dwie wtyczki PCI-E podpiąć pod nią czy tylko jedna? bo moze zasilacz ma 2 jak chce zrobić crossa?

4)Jak podłączam dzwiek audio to włożyc wtyczke AUDIO HD czy AC'97 czy jakos tak?

5)czy inne kable mogą sobie tak lezeć swobodnie na dole obudowy czy jakoś je połączyc zeby był obieg zamkniety zeby mi tam cos nie poszło

no i wszystko :) :help: :co:

Link to post
Share on other sites

1) Nie musisz podpinać zgodnie z żadnymi numerami

2) Podpinasz obojętnie który, drugi np związujesz opaską zaciskową

3) Musisz podpiąć dwie

4) HD AUDIO

5) Lepiej pospinać kable żeby nie było bałaganu (lepsza cyrkulacja powietrza)

 

PS: W twojej obudowie zbędne kable można wsadzić za tackę płyty głównej. Wygląda to estetycznie i jest niesamowicie praktyczne.

Link to post
Share on other sites